WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
کدام هدایای تبلیغاتی برای ارائه به تیم تولید محتوا بهتر است؟

کدام هدایای تبلیغاتی برای ارائه به تیم تولید محتوا بهتر است؟

20/ اسفند/1400

هر کسب‌وکاری برای پیش‌برد اهداف تجاری خود و رونق فروش، از نیروهای گوناگونی در بخش‌های مختلف استفاده می‌کند. با مجازی شدن بسیاری از کسب‌وکارها و رونق فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تیم تولید محتوا از بخش‌های مهم هر شرکتی به شمار می‌آید. آیا با بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم تولید محتوا آشنا هستید؟


هر کسب‌وکاری فارغ از ماهیت و نحوه فروش محصولات خود به افرادی برای معرفی محصولات و آشنایی بیشتر مخاطبان با آن برند و محصولات عرضه شده از سوی آن‌ها دارد. در کنار بازاریابان هر شرکتی که به صورت مستقیم اقدام به عرضه و معرفی محصولات می‌نمایند؛ تیم تولید محتوا از دیگر بخش‌های اثرگذار بر رونق فروش و آگاهی مخاطبان نسبت به یک برند و محصولات آن‌ها می‌باشد.

ایام پایانی سال بهترین زمان برای قدردانی از زحمات و توجهات هر فردی است. برندهایی که ارزش این فرصت را درک کرده‌اند، در این روزهای نزدیک به سال نو، اقدام به ارائه انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی به کارمندان و مخاطبان خود می‌کنند. ارائه چنین هدایایی با نام تجاری یک برند نه تنها احساس توجه و قدردانی را به این افراد منتقل می‌کند؛ بلکه، این هدایای تبلیغاتی تا مدت‌ها همراه آن‌ها باقی می‌ماند و یادآور نام برند شما و خاطره‌ای است که برای آن‌ها رقم زده‌اید.

اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه به تیم تولید محتوا خود هستید تا روزهای پایانی سال را با یکدیگر جشن بگیرید، بهتر است با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم تولید محتوا

 

هدایای تبلیغاتی شرکتی با تنوع بی‌کران و بی‌نظیر خود، دست هر کسب‌وکاری را برای تبلیغات باز گذاشته است. با این حال، اگر به دنبال یک هدیه اثرگذار هستید که تا مدت‌ها همراه دریافت‌کننده هدیه باقی بماند و ارزشی بیشتر از بودجه‌ای که صرف آن کرده‌اید، داشته باشد؛ بهتر است به سراغ هدایای تبلیغاتی کاربردی بروید. از بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم تولید محتوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شماره 1- قلم لمسی

 

تولید محتوا یعنی نوشتن هر اطلاعات زیبا و کاربردی برای راهنمایی و جلب نظر مخاطبان! بنابراین اعضا تیم تولید محتوا ازجمله مخاطبانی هستند که با دریافت یک قلم برای نوشتن بسیار هیجان‌زده می‌شوند. در کنار جذابیت انکارناپذیر قلم لمسی، این وسیله کاربردی امکان کار کردن با وسایل الکترونیکی را آسان‌تر می‌کند و نوشتن بر روی گوشی هوشمند و تبلت را ممکن می‌سازد.

 

شماره 1- قلم لمسیقلم لمسی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و خاص برای ارائه به مخاطبان است

 

 

 

شماره 2- دفترچه یادداشت تبلیغاتی

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی از دیگر هدایای تبلیغاتی کاربردی است که می‌تواند نظر مثبت تیم تولید محتوا را به خود جذب کند. انواع مختلف و جذاب دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای ارائه به این دسته از مخاطبان وجود دارد.

 

شماره 3- کتب نفیس تبلیغاتی

 

همیشه یک هدیه کاربردی، هدیه ای مرتبط با شغل فرد نیست. کتب نفیسی همچون رباعیات خیام و غزل‌های شیرین حافظ از دوست‌داشتنی‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که می‌توان به هر مخاطبی ارائه کرد. این هدایای شگفت‌انگیز سالیان سال همراه مخاطبان شما باقی می‌مانند و بیانگر ارزش والایی هستند که نسبت به این افراد قائل بوده‌اید.

 

شماره 4- پاوربانک

 

هیچ شکی وجود ندارد که یک پاوربانک خوب، هدیه‌ای اثرگذار و فراموش‌نشدنی است. این هدیه تبلیغاتی لوکس را می‌توانید در ظرفیت‌ها و با طرح‌های متفاوتی به صورت سفارشی‌سازی شده، آماده کنید و با یک بسته‌بندی چشم‌نواز به اعضا تیم تولید محتوا خود ارائه کنید.

 

شماره 5- فلش مموری

 

کارایی باورنکردنی فلش مموری آن را در دسته محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی شرکتی برای هر کارمند و مخاطبی قرار داده است. این هدیه دوست‌داشتنی در هر زمان و مکانی همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند؛ در زمان گوش کردن به آهنگ در ماشین، در زمان نوشتن مطالب مورد نیاز سایت شما، در زمان مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و...

 

شماره 5- فلش مموریفلش مموری‌های تبلیغاتی در ظرفیت، رنگ و انواع طرح‌ها قابل سفارشی‌سازی هستند

 

 

 

شماره 6- سررسید و تقویم

 

ست سررسید از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی شرکتی است که هر کسب‌وکاری به عنوان اولین هدیه انتخابی خود برای سال نو به کارمندان خود ارائه می‌کند. این ست‌ها درون بسته‌بندی شکیلی قرار گرفته‌اند تا در کنار جنس مرغوب به کار رفته در تولید سررسید، به عنوان هدیه‌ای کاربردی و چشم‌گیر به مخاطبان ارائه شود. ست سررسید در کنار تقویم سال از بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم تولید محتوا است تا یادداشت‌ها و قرارهای کاری خود را در آن یادداشت کنند.

 

شماره 7- توپ ضد استرس

 

نوشتن مطلب در زمینه‌های مختلف و استفاده از خلاقیت برای جلب نظر مخاطبان برای موضوعات و محصولات متنوع، کار تولید محتوا را گاهی دشوار و پر استرس می‌کند. توپ ضد استرس ازجمله هدایای تبلیغاتی جذابی است که می‌تواند به اعضا تیم تولید محتوا برای کسب آرامش و باز شدن ذهن آن‌ها کمک کند. با انتخاب توپ ضد استرس و استفاده از خدمات چاپی شرکت‌های معتبر هدایای تبلیغاتی برای سفارشی‌سازی و حکاکی بر روی این هدایا، می‌توانید هدایای تبلیغاتی خاص و به‌یادماندنی را برای ارائه به تیم تولید محتوا آماده کنید.

 

شماره 8- وسایل آبخوری تبلیغاتی

 

ساعت‌ها نشستن پشت کامپیوتر و لپ‌تاپ برای نوشتن مطلب‌های متنوع، می‌تواند بسیار خسته‌کننده باشد. گاهی نوشیدن یک لیوان چای می‌تواند ذهن را به خوبی باز کند و اشتیاق نوشتن را دوباره زنده کند. انواع گوناگون وسایل آبخوری از لیوان و ماگ تبلیغاتی گرفته تا فلاسک برای ارائه به تیم تولید محتوا وجود دارد. هر کدام از این هدایای تبلیغاتی به نوبه خود جذاب هستند و برق شادی را در چشمان مخاطبان شما می‌نشاند.

 

شماره 8- وسایل آبخوری تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلاسک تبلیغاتی با ظاهر مخلمی جذاب

 

 

 

همراه تیم تولید محتوا برای موفقیت کسب‌وکارمان بکوشیم

 

تنوع زیاد شبکه‌های اجتماعی و تغییر روش‌های فروش از فروش حضوری به فروش در وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کسب‌وکارها را به سوی تولید محتوا و استفاده از تیم‌های خلاق سوق داده است. ارائه هدایای تبلیغاتی کاربردی به این افراد در روزهای پایانی سال یکی از روش‌های تبلیغاتی جذاب برای نشان دادن احساس قدردانی از زحمات آن‌ها در طول سال است. در کنار هدایای تبلیغاتی محبوب و رایجی همچون فلش مموری تبلیغاتی و فلاسک می‌توان هدایایی مانند ست مدیریتی، هندزفری و صنایع دستی اصیل ایرانی را نیز به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی برای تیم تولید محتوا در نظر گرفت.


20/ اسفند/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف