WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟

بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی کدامند؟

25/ اردیبهشت/1402

با توجه به رقابتی بودن بازار، تبلیغات یک ابزار کارآمد برای متمایز کردن محصولات شما با سایر رقبا است. جهت تبلیغات و معرفی محصولات روش‌های مختلفی وجود دارد؛ ولی نکته‌ای که در تمام روش‌ها اهمیت دارد شعار تبلیغاتی است. برای اینکه بتوانید نام محصولات و برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید باید از شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی استفاده نمایید.


شعار تبلیغاتی یک عبارتی کوتاه  چند کلمه‌ای است که هویت هر شرکت را نشان می‌دهد. شعار در به خاطر سپردن نام محصول، شرکت و برند در ذهن مخاطب بسیار کمک می‌کند و باعث تمایز شما با سایر رقبا می‌شود. شما با داشتن یک شعار جذاب می‌توانید ویژگی‌های محصولاتی که دارید را بهتر به مخاطبان نشان دهید و درنتیجه توجه مصرف‌کنندگان را به خودتان جلب کنید. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی‌های بهترین شعار تبلیغاتی ایرانی آشنا کنیم.

شعار تبلیغاتی چیست؟

شعار تبلیغاتی یک عبارت کوتاه است و معمولا بین دو الی پنج کلمه می‌باشد. شعار تبلیغاتی باید به گونه‌ای باشد که بیشترین تاثیر را روی مشتری بگذارد. شما از هر روش تبلیغاتی که استفاده می‌کنید نیاز به یک شعار تبلیغاتی جذاب ایرانی دارید تا بتوانید نام برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

اهمیت داشتن شعار تبلیغاتی خوب

روزانه مصرف‌کنندگان با پیام‌های تبلیغاتی زیادی روبرو می‌شوند. می‌توان گفت هر مصرف‌کننده به طور متوسط بین سه تا پنج هزار پیام تبلیغاتی را از طریق تلویزیون، شبکه‌های مجازی، تبلیغات چاپ شده، سایت‌ها و غیره دریافت می‌کند. مصرف‌کنندگان از بین حجم انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی باید به یکی از آن‌ها اعتماد کرده و آن را انتخاب کنند. اینجاست که شعار تبلیغاتی خوب و جذاب به کمک شما می‌آید. در اصل مصرف‌کنندگان محصولی را انتخاب می‌کنند که شعار تبلیغاتی آن بیشتر در ذهنشان ثبت شده است‌.

 

اهمیت داشتن شعار تبلیغاتی خوب

یک شعار جذاب به راحتی ملکه ذهن می‌شود

 

 

 

چگونه شعار تبلیغاتی به ارتباط بهتر مشتری کمک می‌کند؟

شعار تبلیغاتی خوب می‌تواند به ارتباط قوی بین شرکت و مشتریان کمک کند. در واقع شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی می‌توانند یک محصول مرغوب را در ذهن مخاطبان بسیار مطلوب جلوه بدهند. البته بالعکس این قضیه هم وجود دارد یعنی یک شعار تبلیغاتی نادرست می‌تواند تصویر یک محصول باکیفیت را در ذهن مخاطب خراب کند. برای ماندگار شدن شعار تبلیغاتی خود می‌توانید یک محصول تبلیغاتی همچون ماگ تبلیغاتی را با شعار خود مزین کرده و به مخاطبان خود ارائه کنید.

شعار تبلیغاتی، مهمترین فاکتور بازگشت سرمایه

مطمئنا شما به‌عنوان صاحب یک شرکت می‌خواهید هزینه‌ای که بابت تبلیغات پرداخت کرده‌اید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگردد. طبق تحقیقات انجام شده مهم‌ترین عامل جذب مخاطب بعد از تبلیغات، شعار تبلیغاتی است. با داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب می‌توانید بیشترین تاثیر را روی مخاطبان بگذارید و در نتیجه بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشید. شعار انتخابی در تمام روش‌های تبلیغاتی از جمله تلویزیونی، بیلبورد، سایت‌ها و غیره استفاده می‌شود. به همین دلیل باید به گونه‌ای باشد که در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تاثیر را داشته باشد. ار آنجا که عبارات کوتاه بیشتر در ذهن انسان ماندگار می‌شوند حتما از شعارهای تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید تا در ذهن مخاطبان راحت‌تر ثبت شود.

ویژگی‌های بهترین شعار تبلیغاتی جذاب ایرانی

شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی فقط از چند کلمه تشکیل نشده‌اند بلکه آن‌ها از مهمترین ارکان کمپین تبلیغاتی محسوب می‌شوند. ایجاد یک شعار تبلیغاتی جذاب و ماندگار یک کار سخت و دشوار است و حتما باید توسط افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه انجام شوند. از ویژگی‌های مهم بهترین شعار تبلیغاتی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول یک شعار تبلیغاتی خوب

یکی از ویژگی‌های خوب شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی طول شعار تبلیغاتی است. طول یک شعار باید به گونه‌ای باشد که در ذهن مخاطبان ثبت شود و به راحتی بتوانند آن را حفظ کنند. اگر طول شعار تبلیغاتی کوتاه باشد نمی‌تواند زیاد تاثیرگذار باشد و اگر طول شعار بیش از حد زیاد باشد ماندگار شدن در ذهن مخاطب سخت می‌شود. البته طول مناسب شعار تبلیغاتی تنها دلیل موفقیت کسب و کار شما نیست ولی قطعا در تاثیرگذاری آن روی مخاطبان بسیار اهمیت دارد. اگر اندازه شعار تبلیغاتی کوتاه باشد، به راحتی می‌توانید با حکاکی لیزری آن را بر روی محصولات تبلیغاتی مختلف چاپ کنید.

 

طول یک شعار تبلیغاتی خوب

یک شعار تبلیغاتی خود باید بتواند توجهات بسیاری را به خود جذب کند

 

درون مایه طنز در یک شعار تبلیغاتی

اضافه کردن شوخ طبعی به شعار تبلیغاتی تاثیر بسیاری در ماندگاری آن در ذهن مخاطبان دارد. استفاده از شعار تبلیغاتی با درون مایه طنز نه‌تنها باعث لبخند مخاطب می‌شود بلکه بیشتر در ذهن‌ها جاودان می‌گردد.

سادگی

استفاده از کلمات پیچیده در شعار تبلیغاتی نه تنها برای مخاطب جذاب نیست بلکه حفظ کردن آن را برای کاربران سخت می‌کند. بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی از کلمات ساده و قابل فهم تشکیل شده‌اند تا مخاطب بتواند به راحتی آن‌ها را حفظ کند.

برانگیخته کردن احساسات مخاطب

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی این است که بتواند احساسات مخاطبان را برانگیخته کند. به عنوان مثال برند نایک با شعار فقط انجامش بده توانسته احساس اراده را در مخاطبان خود برانگیخته کرده و نام این برند را در ذهن مشتریان ماندگار کند. شما می‌توانید از شعار تبلیغاتی برندهای معروف دنیا الهام گرفته و یک شعار جذاب و ماندگار برای خودتان ایجاد کنید.

منحصربه‌فرد بودن

برای اینکه بتوانید محصولات و برند خود را از سایر رقبا متمایز نشان دهید باید از شعار تبلیغاتی خاص استفاده کنید. توجه داشته باشید شعار شما نباید مشابه شعارهای تبلیغاتی رقبایتان باشد. هم چنین از کلمات کلیشه‌ای در شعار استفاده نکنید. فراموش نکنید داشتن یک شعار قوی شرکت و برندتان را خاص و منحصربه‌فرد جلوه می‌دهد.

مزایای داشتن شعار تبلیغاتی خوب

برای داشتن یک کسب و کار موفق علاوه بر انتخاب یک نام جذاب برای برندتان باید به دنبال داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب باشید. یک شعار تبلیغاتی خوب تأثیر بسیاری در میزان فروش و سودآوری شما خواهد داشت. از مزایای داشتن شعار تبلیغاتی جذاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شما با داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب می‌توانید خود را از سایر رقبا متمایز نشان دهید. قطعا شما در این بازار رقبای زیادی دارید که برای متمایز نشان دادن خودتان نیاز به یک شعار تبلیغاتی خوب و جذاب خواهید داشت. تنها کافی است شعار تبلیغاتی جذاب خود را بر روی هدایای تبلیغاتی چاپ کرده و به مخاطبان خود هدیه دهید تا به قدرت بالای شعار تبلیغاتی پی ببرید.
  • یک شعار تبلیغاتی خوب می‌تواند نظر مشتریان را نسبت به محصولات شما جذب کند. مخاطب هنگام خرید یک کالا با برندهای مختلفی مواجه می‌شود. یک شعار تبلیغاتی خوب می‌تواند توجه آن‌ها را نسبت به محصول شما جلب کند.
  • اگر شما بتوانید از مزایای برندتان در شعار استفاده کنید مخاطبان با شنیدن آن، بیشتر با هویت کارتان آشنا می‌شوند و در ذهن مخاطب به عنوان یک شرکت موفق و قوی در بازار شناخته می‌شوید.
  • هدف اصلی هر کسب و کاری افزایش فروش است. بعد از تبلیغات، شعارهای تبلیغاتی جذاب ایرانی می‌توانند به افزایش فروش و سودآوری بسیار کمک کنند. برخی از شرکت‌ها تصور می‌کنند که ایجاد شعار تبلیغاتی یک کار هزینه‌بر است در حالی‌که با داشتن یک شعار تبلیغاتی خوب می‌توانید میزان فروش خود را افزایش بدهید.

 

مزایای داشتن شعار تبلیغاتی خوب

یک شعار تبلیغاتی خوب، رمز موفقیت یک کسب و کار است

چگونه یک شعار تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال پیدا کردن یک شعار تبلیغاتی خوب برای شرکت و برندتان هستید یکی از بهترین روش‌ها همه پرسی است. بسیاری از کشور‌های پیشرفته جهت انتخاب شعار از روش همه پرسی استفاده می‌کنند. همه پرسی به دو صورت انجام می‌شود که در ادامه درباره هرکدام توضیح مختصری می‌دهیم.

  • در روش اول می‌توانید چندین شعار تبلیغاتی را همراه با هویت کاری شرکت‌تان به اشتراک بگذارید و از مخاطبان نظرسنجی‌ کنید که کدام یک از شعارها مناسب‌تر است؟ در آخر بر اساس نظر عموم می‌توانید بهترین شعار را انتخاب کنید.
  • در روش دوم شعارهای پیشنهادی را بدون هیچ گونه توضیحی درباره زمینه کاری ارائه می‌دهید و این سوال را مطرح می‌کنید که هر کدام از این شعارها مربوط به کدام حیطه کاری است؟ در آخر می‌توانید شعاری را که مخاطبین بیشتری آن را درست تشخیص دادند انتخاب کنید.

 


25/ اردیبهشت/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف