WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس چیست؟

بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس چیست؟

8/ آبان/1402

شروع ماه مهر بهترین موقعیت برای کسب‌وکارها جهت تبلیغ برند است. مدیران شرکت‌ها و مؤسسات مختلف و مدارس می‌توانند به بهانه آغاز شروع سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و افرادی که در مدارس مشغول به کار هستند هدایای مناسبی تدارک ببینند و با چاپ نام برند خود بر روی آن‌ها به معرفی و یادآوری کسب‌وکارشان بپردازند.


در این مطلب می‌خواهیم بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس را بررسی کنیم. در‌صورتی‌که شما نیز دارای یک کسب‌وکار هستید و تمایل دارید هدیه‌ای مناسب تهیه نمایید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس


بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس باید باتوجه‌به سن، جنس، کاربرد و... انتخاب شوند تا بتواند در افراد شوق‌وذوق برای استفاده از آن‌ها را ایجاد کند. در این صورت هدایا ماندگار می‌شوند و فرد در هر بار استفاده نام کسب‌وکار شما را مجدد به یاد می‌آورد.

 

فلش مموری‌های تبلیغاتی


در بسیاری از مدارس و به‌خصوص مدارس هوشمند استفاده از انواع فلش مموری یک روش رایج برای ارائه مطالب است. این فلش‌ها به دلیل اینکه می‌توانند همیشه همراه دانش‌آموزان و معلمان باشند یکی از راه‌های بسیار عالی برای تبلیغ کسب‌وکار است.

 

فلش ویژه هدیه مدارس

برای تبلیغ می‌توانید فلش را با حجم ذخیره‌سازی موردنظر سفارش دهید و نام برند خود را بر روی آن چاپ کنید. در این صورت در هر بار استفاده نام برند برای افراد یادآوری می‌شود. همچنین شرکت‌ها می‌توانند یک ویدئو کوتاه از معرفی کسب‌وکار خود را در این فلش‌ها ذخیره کنند.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی


در بسیاری از مناسبت‌ها که مدیر مدرسه از دانش‌آموزان تقدیر می‌کنند اغلب به ‌آنها هدیه‌ای داده می‌شود. این هدیه می‌تواند یک چراغ مطالعه تبلیغاتی باشد که نام و لوگوی مدرسه روی آن حک شده باشد. چراغ مطالعه به دلیل اینکه روی میز مطالعه قرار می‌گیرد و در دید افراد است می‌تواند جزو بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس باشد.

 

چراغ مطالعه ویژه هدیه به دانش آموزان و مدارس

 

ست فلاسک تبلیغاتی


بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس می‌تواند یک ست فلاسک با لیوان باشد. این هدیه برای معلمان بسیار کارآیی دارد و آن‌ها می‌توانند دم‌نوش و یا چای خود را در این فلاسک‌ها حمل کنند و با قرارگرفتن این ست در دید سایر افراد یک کار تبلیغاتی عالی نیز به شمار می‌رود.

 

فلاسک هدیه دانش آموزان

 

کتب نفیس تبلیغاتی


کتب نفیس مانند قرآن و دیوان اشعار برای قرارگرفتن در کتابخانه مدارس هدیه مناسبی است. این هدیه برای مدیران مدارس می‌تواند جالب‌توجه باشد و آن‌ها از این کتاب‌ها در قفسه داخل اتاق خود استفاده می‌کنند. در این حالت سایر افرادی که وارد دفتر مدیر شوند نیز این کتب را مشاهده می‌کنند.

 

کتاب نفیس سعدی ویژه هدیه مدارس

 

خودکار تبلیغاتی


بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس استفاده از انواع خودکارهای فلزی و پلاستیکی است. مدیران می‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود برای معلمان خودکار فلزی سفارش دهند و برای دانش‌آموزان از خودکار پلاستیکی استفاده کنند. روی این خودکارها نام مدرسه با طرح‌های زیبایی چاپ می‌شوند.

 

خودکار هدیه مدارس

 

لیوان تبلیغاتی


لیوان یکی از پرکاربردترین هدایایی است که معلمان دریافت می‌کنند. این افراد می‌توانند برای نوشیدن چای در زنگ‌تفریح و یا در اردوها از این لیوان استفاده کنند و با چاپ نام مدرسه یک تبلیغ عالی انجام می‌شود. برای دانش‌آموزان نیز می‌توان از لیوان‌های سرامیکی برای هدیه‌دادن استفاده کرد.

 

لیوان ویژه هدیه به دانش آموزان

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی


دفترچه‌های یادداشت به دلیل اینکه دارای اندازه کوچکی هستند حمل‌ونقل راحتی نیز دارند و به‌آسانی در داخل کیف دانش‌آموزان قرار می‌گیرند. طراحی این دفترچه یادداشت‌ها در رنگ‌ها و شکل‌های گوناگون برای دانش‌آموزان بسیار جالب است؛ زیرا به‌راحتی می‌توانند ایده‌ها و افکار خود را در این دفترچه‌های زیبا بنویسند.

بر روی این هدیه می‌توان نام برند یا مدرسه را چاپ کرد و به دلیل استفاده زیاد افراد، یادآوری برند نیز بیشتر اتفاق می‌افتد.

 

دفترچه یادداشت ویژه هدیه دانش آموزی

 

ساک دستی تبلیغاتی


بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس می‌تواند یک ساک دستی باشد که مدیران هدایا و جوایز دانش‌آموزان را در آن‌ها قرار می‌دهند. بر روی این ساک‌های دستی نام مدرسه و یا برند کسب‌وکار را می‌توان با یک طرح زیبا  چاپ کرد.

 

ساک دستی ویژه مدارس

 

ماسک تبلیغاتی


استفاده از ماسک در مدارس بسیار رایج است؛ زیرا کلاس‌های درس به دلیل فضای کوچک و بسته‌ای که دارند می‌تواند مکان مناسبی برای شیوع بیماری‌های ویروسی باشند. بیماری‌هایی مانند کرونا، سرماخوردگی و آنفولانزا که در فصل‌های سرد سال در بین دانش‌‌آموزان منتقل می‌شوند.

مدیر مدرسه با سفارش ماسک‌هایی که نام مدرسه روی  آن‌ها چاپ شده است و اهدای آن به دانش‌آموزان علاوه بر انجام یک کار تبلیغاتی عالی جلوی سرایت بیماری را نیز می‌گیرد.

 

ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی


این ست یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس است که به مدیران و معلمان اهدا می‌شود. این ست در قیمت‌های مختلفی با ترکیب متنوعی از هدایا برای تقدیر به این افراد داده‌ می‌شود. ست مدیریتی که شامل سررسید، خودکار و اقلام مختلفی است یک گزینه اقتصادی عالی برای تبلیغ نام تجاری کسب‌وکار است.

 

ست هدیه دانش آموزی

 

هولدر فلزی موبایل


بعضی از روزها که به دلایل خاصی مدارس تعطیل می‌شوند و معلمان ناچار به دورکاری هستند برای ضبط فیلم آموزشی باید از گوشی هوشمند استفاده کنند. هولدر فلزی موبایل در این مواقع یک هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی است که افراد می‌توانند با قرار دادن گوشی خود روی آن به‌راحتی به ضبط فیلم بپردازند.

چاپ نام مدرسه و یا نام برند موردنظر بر روی این هولدرها به‌راحتی انجام می‌شود.

 

صنایع‌ دستی


صنایع ‌دستی مانند تندیس‌ها یک گزینه زیبا جهت هدیه تبلیغاتی برای مدارس است. این هدیه برای تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان به آن‌ها اهدا می‌شود و به دلیل اینکه تندیس را باید روی میز قرارداد در دید سایر افراد نیز قرار می‌گیرند.

این تندیس‌ها می‌توانند با یک پایه فلزی و یا چوبی با چاپ نام مدرسه روی آن‌ها هدیه داده شوند.

 

جاکلیدی تبلیغاتی


اهدای جاکلیدی برای دانش‌آموزان یک هدیه جالب است. افراد همیشه کلید محل زندگی خود را همراه دارند و چه‌بهتر برای جلوگیری از گم‌شدن آن از یک جاکلیدی مناسب نیز استفاده کنند. روی این جاکلیدی‌ها اسم برند با زیباترین طرح‌ها قابل چاپ‌شدن است.

 

جاکلیدی ویژه مدارس و دانش آموزان

 

مزیت هدیه تبلیغاتی مدارس


خریدن هدیه در مدارس یک کار بسیار خوب جهت تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای بهتر شن وضعیت درسی آن‌ها است. این هدایا حس رقابت را بین دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و باعث تلاش بیشتر نیز می‌شود. همچنین تهیه هدیه برای تقدیر از زحمات معلمان نیز می‌تواند کار زیبایی از طرف مدیر مدرسه باشد.

با این کار علاوه بر تشویق مثبت دانش‌آموزان یک کار تبلیغاتی عالی نیز برای مدرسه انجام می‌دهید.

 

هدیه تبلیغاتی مدارس


در این مطلب به معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدارس پرداختیم و تعدادی از این هدایا را بررسی کردیم. برای تهیه این هدایا مدیر مدرسه ابتدا باید بودجه خود را مشخص کند سپس براساس فاکتورهایی مانند جنس، سن، سلیقه و... اقدام به تهیه و خرید این هدایا کند.

اهدای جوایز با نام مدرسه و یا برند موردنظر می‌تواند یک تبلیغ عالی برای کسب‌وکار به شمار بیاید و افراد زیادی را در خارج از محیط مدرسه نیز از عملکرد و کارهای انجام شده مدرسه مطلع کرد.


8/ آبان/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف