WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان چیست؟

بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان چیست؟

19/ آبان/1402

تمامی افراد در سنین ۷ تا ۱۸ سالگی که در مدرسه هستند را بهترین دوران زندگی خود می‌دانند و از آن روزها خاطرات متفاوتی دارند. برای بسیاری از این افراد گرفتن هدیه و یا جایزه برای تشویق در یک موضوع خاصی مانند تلاش برای وضعیت درسی بهتر همیشه در ذهن ماندگار می‌شود.


انتخاب هدیه برای دانش‌آموزان باید به‌گونه‌ای باشد که برای آن‌ها جذاب بوده و با دیدن جوایز خوب به تلاش بیشتر تشویق شوند. این جوایز باعث ایجاد حس رقابت در بین محصلان برای بالابردن وضعیت درسی نیز می‌شود. این هدایا می‌تواند در ایام خاصی مانند ۲۲ بهمن، روز دانش آموز و... به افراد اهدا شوند.

در این مطلب به بررسی بهترین هدایای تبلیغاتی برای دانش آموزان می‌پردازیم. چنانچه شما نیز مدیر یک مدرسه هستید این متن می‌تواند برایتان مفید و جالب باشد.

 

بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان


بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان انواع مختلفی دارد و چه‌بهتر با اهدای این هدایا علاوه بر تشویق فرد یک تبلیغ مناسب نیز برای مدرسه انجام شود. در این قسمت به بررسی تعدادی از این نوع هدایا می‌پردازیم.

 

ماسک تبلیغاتی


برای پیشگیری از انتقال بیماری‌های ویروسی در بین دانش آموزان به دلیل اینکه مدت‌زمان طولانی در کلاس درس که یک فضای بسته است، قرار دارند بهترین روش استفاده از ماسک است. مدیر مدرسه می‌تواند به‌عنوان هدیه تعدادی ماسک با چاپ نام مدرسه روی آن‌ها به دانش آموزان اهدا کند.

این ماسک‌ها باتوجه‌به سن و جنسیت افراد در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی قابلیت تولید دارند.

 

جاکلیدی تبلیغاتی


اغلب دانش آموزان برای بازگشت به خانه یک کلید همراه خود دارند. شاید نگه‌داری کلید خالی برای این افراد کمی مشکل و دردسرساز باشد؛ زیرا یا در سن کمی هستند و با شیطنت و بازی احتمال گم‌شدن کلید وجود دارد و یا به دلیل شلوغی کیف کلید را یا فراموش می‌کنند و یا گم.

در این حالت جایزه‌دادن یک جاکلیدی که عنوان مدرسه نیز روی آن چاپ می‌شود می‌تواند به دانش آموز جهت حفظ بهتر کلیدها کمک کند. این جاکلیدی‌ها با طرح‌های دلخواه و جذاب برای محصلان قابل سفارش سازی هستند.

 

خودکار تبلیغاتی


از بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان می‌توان خودکار تبلیغاتی را نام برد. خودکار در تمام طول ساعتی که فرد در مدرسه است و یا در خانه در حال نوشتن تکالیف بسیار کاربرد دارد. این خودکارها در ۲ نوع فلزی و پلاستیکی وجود دارند.

باتوجه‌به بودجه موردنظر مدرسه می‌توان یکی از این ۲ نوع خودکار را با چاپ نام مدرسه روی بدنه آن‌ها تهیه کرد.

 

فلش مموری تبلیغاتی


امروزه با پیشرفت تکنولوژی اغلب دانش آموزان در خانه دارای یک سیستم کامپیوتری و یا تبلت هستند. استفاده از فلش مموری نیز در بین افراد در حال تحصیل دارای استفاده زیادی است. این افراد می‌توانند موارد درسی را روی این فلش‌ها ذخیره کنند تا در اوقاتی که خارج از مدرسه هستند نیز به مطالب مهم دسترسی داشته باشند.

فلش مموری

سفارش فلش تبلیغاتی با چاپ نام مدرسه روی آن‌ها می‌تواند در طرح‌هایی باشد که برای دانش آموزان جالب بوده و دارای سایز مناسب باشند که به‌راحتی گم نشوند.

 

پاوربانک تبلیغاتی


پاوربانک برای اینکه گوشی همراه شما همیشه شارژ داشته باشد یک هدیه خاص است. البته این هدیه برای دوره راهنمایی و دبیرستان پیشنهاد می‌شود. روی بدنه پاوربانک نام مدرسه چاپ می‌گردد که در هر بار استفاده از آن یک یادآوری خوب نیز انجام گیرد.

 

موس پد تبلیغاتی


بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان می‌تواند یک موس پد برای استفاده راحت‌تر از ماوس هنگام کار با لپ‌تاپ و یا رایانه باشد. این وسیله به دلیل استفاده طولانی‌مدتی که دارد یک تبلیغ عالی برای نام مدرسه نیز به شمار می‌رود.

 

چراغ مطالعه تبلیغاتی


چراغ مطالعه نیز جزو بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان محسوب می‌شود. در هنگام مطالعه در شب و یا نور کم، داشتن یک چراغ مطالعه در ابعاد مناسب برای دانش‌آموزان بسیار کاربردی است. این وسیله به دلیل اینکه به‌راحتی روی میز مطالعه قرار می‌گیرد یک گزینه تبلیغاتی مناسب نیز به حساب می‌آید.

 

لیوان تبلیغاتی


استفاده از لیوان تبلیغاتی به‌خصوص از جنس سرامیکی با طرحی زیبا می‌تواند یک هدیه جذاب برای افراد باشد. این هدیه برای یک دانش آموز مصارف زیادی دارد و به‌راحتی می‌تواند آن را در کیف خود حمل کند و در مدرسه و یا خارج از این محیط نیز از این لیوان استفاده کند.

 

فولدر تبلیغاتی


فولدر تبلیغاتی برای دانش‌آموزانی که در مقطع دبیرستان هستند یک هدیه ویژه و خاص به شمار می‌رود. در داخل این فولدرها خودکار، جزوه درسی، ماشین‌حساب و... قرار می‌گیرند و حمل آن برای فرد بسیار راحت‌تر از کیف است. روی بدنه این فولدرها می‌توان نام مدرسه را نیز چاپ کرد.

 

دفترچه یادداشت


بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان دفترچه یادداشت در ابعاد کوچک که قابل‌حمل باشد، است. این دفترچه‌ها برای یادداشت‌های روزانه و سر کلاس به کار می‌روند و با داشتن یک دفترچه یادداشت نکات مهم درسی هیچ‌وقت فراموش نمی‌شوند.

 

دفترچه یادداشت

 

جا کارتی تبلیغاتی


امروزه به دلیل استفاده بیشتر مردم از کارت‌های عابربانک جا کارتی می‌تواند یک هدیه بسیار مناسب و کاربردی باشد. با هدیه‌دادن جا کارتی علاوه بر تبلیغ زیبا از گم‌شدن کارت‌های دانش آموزان نیز جلوگیری می‌شود. این جا کارتی‌ها همچنین برای قراردادن کارت شناسایی و یا سایر کارت‌های همراه نیز مناسب هستند.

 

ساک دستی تبلیغاتی


مدیر مدرسه برای اهدای جوایز می‌تواند از یک ساک دستی با جنس دلخواه و چاپ نام مدرسه روی آن استفاده کند. این ساک‌های دستی دارای کاربردهای متنوعی برای افراد است و در خارج از محیط مدرسه نیز قابلیت استفاده دارند. همین امر باعث یک تبلیغ عالی و یادآوری خوب برای مدرسه است.

 

ساک دستی ویژه مدارس

 

کلاه تبلیغاتی


این نوع هدیه برای مدارس پسرانه بسیار جذاب و کاربردی است. هدیه‌دادن یک کلاه که نام مدرسه روی آن چاپ شده است علاوه بر محافظت از افراد در برابر نور خورشید به شما این اطمینان را می‌دهد که افراد زیادی لوگوی مدرسه را روی آن می‌بینند.

 

اسپیکر تبلیغاتی


بهترین هدیه تبلیغاتی برای دانش آموزان که جزو هدایای لاکچری نیز به‌حساب می‌آید اسپیکر تبلیغاتی است. این وسیله به دلیل استفاده روزافزون دانش آموزان از سیستم کامپیوتری می‌تواند یک گزینه خاص برای جایزه‌دادن باشد. روی بدنه اسپیکر نام مدرسه چاپ می‌شود که در این صورت تبلیغ مناسبی نیز برای مدرسه است.

 

فلاسک تبلیغاتی


فلاسک و قمقمه همواره از کاربردی‌ترین وسایل برای هر دانش‌آموزی است. یک فلاسک با طرح جذاب برای داشتن آب‌خنک و یا نوشیدنی گرم در ساعاتی که دانش آموز در مدرسه است می‌تواند یک ایده عالی باشد. این فلاسک‌ها به دلیل اینکه کوچک هستند به‌راحتی داخل کوله‌پشتی قرار می‌گیرند.

 

فلاسک ویژه هدیه مدارس

 

اهدای جایزه به دانش آموزان علاوه بر ایجاد حس رقابت و تشویق برای تلاش بیشتر می‌تواند یک تبلیغ مناسب نیز باشد. بسیاری از اوقات مدیران مدرسه برای تهیه بهتر هدیه از نظرات والدین نیز استفاده می‌کنند تا جایزه‌ای که تهیه می‌کنند کاربردی‌تر باشد.

به کمک ایده‌های جدید والدین و بودجه موردنظر مدرسه خرید هدیه آسان‌تر می‌شود و دانش آموزان از گرفتن هدایای خود لذت بیشتری خواهند برد.


19/ آبان/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف