WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
پاوربانک مناسب اندروید چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پاوربانک مناسب اندروید چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

9/ آذر/1402

امروزه گوشی‌های همراه به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند و همواره در تمامی شرایط با ما همراه هستند. کم‌شدن شارژ باتری یکی از مسائلی است که اغلب اوقات دردسرساز می‌شود. فرض کنید بیرون از خانه به دنبال انجام کارهای ضروری هستید و نیاز دارید مدام با تلفن همراه صحبت کنید و یا تعدادی از کارها را با گوشی انجام دهید.


وسط کارها متوجه کم‌شدن شارژ می‌شوید و احتمال اینکه گوشی خاموش شود، وجود دارد. در این‌گونه مواقع استرس این موضوع نیز به استرس انجام کارها اضافه می‌شود. یا شاید در مکانی باشید که به پریز برق و حتی کابل شارژ نیز دسترسی ندارید.

برای این‌گونه مواقع همراه‌داشتن یک عدد پاوربانک مشکل شما را برطرف می‌کند. پاوربانک‌ها به دلیل اندازه کوچکی که دارند و قابل‌حمل هستند در بسیاری از موارد یک راه‌حل عالی به شمار می‌روند. در این مطلب می‌خواهیم پاوربانک‌هایی که برای گوشی‌های اندرویدی مناسب هستند را بررسی کنیم. چنانچه شما نیز به دنبال خرید و یا اطلاعاتی در این باره هستید تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

 

پاوربانک مناسب گوشی اندروید

 

فاکتورهای مهم در انتخاب یک پاوربانک مناسب

  • ظرفیت
    یکی از موارد مهم که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشت میزان ظرفیت است که بر اساس میلی‌آمپر ساعت بیان می‌شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد پاوربانک شارژ بیشتری دارد و برای زمان بیشتری می‌تواند پاسخ‌گوی شارژ شدن گوشی همراه باشد.
    پاوری را انتخاب کنید که به میزان باطری گوشی یا بیشتر از آن دارای ظرفیت است.

  • جریان خروجی
    جریان خروجی که با آمپر اندازه‌گیری می‌شود برای نشان‌دادن سرعت شارژ کردن گوشی است. این جریان باید با جریان ورودی تلفن همراه برابر یا بیشتر باشد.

  • قابلیت حمل
    به این نکته باید بسیار دقت کنید که اندازه‌ای از پاوربانک را تهیه کنید که بتوانید آن را بدون نیاز به‌وسیله خاصی همراه خود داشته باشید. این همراهی هم در ماشین و هم در حال پیاده‌روی می‌تواند صورت گیرد. برخی از پاوربانک‌ها با ظرفیت بالا امکان دارد اندازه و وزن بیشتری نیز داشته باشند و در حمل آن‌ها دچار مشکل شوید.

  • نام تجاری و کیفیت
    همیشه سعی کنید از برندهای تجاری معتبر خرید کنید تا از بروز خطراتی مانند انفجار پاوربانک یا بیش از حد گرم‌شدن و شارژ بیش از حد جلوگیری شود.

  • قیمت
    قیمت یکی از فاکتورهای اصلی برای خرید و انتخاب پاوربانک است. اما به یاد داشته باشید هیچ‌گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید که بعدها دچار مشکلات و خطرات نیز نشوید. این وسیله در صورت مراقبت درست سال‌های زیادی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ درنتیجه با یک‌بار هزینه‌کردن درست، وسیله‌ای را تهیه می‌کنید که مصرف طولانی‌مدت دارد.
    در این صورت از خطراتی که برای شما و یا گوشی به‌وجود خواهد آمد نیز در امان هستید.

  • ویژگی‌های دیگر
    پاوربانک‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی مانند چراغ ال‌ای‌دی، درگاه‌های متعدد شارژ و... هستند. چنانچه این موارد برایتان مهم هستند در هنگام خرید آن‌ها را با فروشنده در میان بگذارید.

 

پاوربانک اندرویدی

 

معرفی پاوربانک‌ها


در این قسمت به بررسی تعدادی از پاوربانک‌های شرکت پیشکش می‌پردازیم:

 

پاوربانک PG65


این مدل از پاوربانک ساخت کشور چین است که دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و ۴ عدد کابل برای اتصال به گوشی دارد. این پاور دارای صفحه اسکرین جهت‌نمایش درصد شارژ است و از نظر ظاهری زیبا و خوش‌دست به شمار می‌رود. همچنین گارانتی ۶ماهه برای این محصول وجود دارد.

 

پاوربانک پلاس


پلاس یکی از پاوربانک‌های موجود در سایت است که دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت بوده و برای شارژ گوشی‌های اندروید قابل‌استفاده است. از ویژگی‌های دیگر این مدل پاور می‌توان به فست‌شارژ بودن و خروجی تایپ C اشاره کرد. این محصول در ۲ رنگ زیبای سفید و مشکی تولید می‌شود.

 

پاوربانک وایرلس


این مدل از دستگاه دارای دو درگاه USB فست و معمولی است که باتوجه به نوع گوشی خود می‌توانید برای شارژ یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این محصول از فناوری شارژ سریع یا PD نیز پشتیبانی می‌کند و یک نشان‌گر LCD برای نمایش میزان شارژ روی آن طراحی شده است. وزن این پاوربانک 236 گرم می‌باشد.

 

پاوربانک بیسوس


بیسوس جزو برندهای معتبر اروپایی به شمار می‌رود و پاوربانک این کار دارای ۲ عدد درگاه جهت شارژ گوشی است. نمایشگر دیجیتالی به شما این امکان را می‌دهد تا از میزان شارژ باقی‌مانده دستگاه مطلع شوید. این پاور دارای ظرفیت‌های مختلف از ۱۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

طراحی ضدخش و ضد لک بدنه یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول است.

 

پاوربانک Pro One


طراحی زیبای این پاوربانک با بدنه پلاستیک ABS آن را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می‌کند. ظرفیت این پاور ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و دارای نمایشگر دیجیتالی برای نمایش میزان شارژ باقی‌مانده دستگاه است. خروجی USB جهت اتصال به گوشی همراه نیز برای این کار تعبیه شده است.

 

پاوربانک تبلیغاتی رعد


این پاور دارای ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و دو درگاه USB و تایپ سی برای شارژ گوشی همراه دارد. این پاوربانک از قابلیت فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می‌کند و از نظر ظاهری طراحی زیبایی دارد.

 

پاوربانک لیتو


لیتو مدل LP-19 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. برای نمایش میزان شارژ دستگاه از یک عدد ال‌ای‌دی استفاده می‌شود که تغییر رنگ آن شما را متوجه کم‌شدن شارژ می‌کند. شدت‌جریان ورودی ۲.۱ آمپر و شدت‌جریان خروجی ۲.۱ آمپر است.

۲ عدد درگاه خروجی دارد و با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار است. جنس بدنه نیز پلاستیک بوده و طراحی زیبایی در دورنگ مشکی و سفید دارد.

 

پاوربانک ریمکس


ریمکس دارای پاوربانک‌های قدرتمندی است که این مدل که در سایت موجود است ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و برای همراه‌داشتن در هرجایی بسیار مناسب است. با استفاده از پورت Micro USB و USB داخلی امکان شارژ دستگاه‌های مختلف وجود دارد. طراحی ظاهری و رنگ‌های موجود برای این محصول آن را به یک پاور باکس زیبا تبدیل کرده است که نمای لوکسی دارد.

سایر دستگاه‌هایی که با USB شارژ می‌شوند را نیز می‌توان مستقیماً به این پاور وصل کرد.

 

بعضی از پاوربانک‌های موجود در بازار ایران

  • ای دیتا T5000C
  • روموس Sense Mini
  • انرجایزر UE30003PQ
  • باسئوس Ambilight PPLG
  • سامسونگ مدل U1200
  • Pro Mi Power Bank 3
  • انکر مدل PowerCore III Elite
  • انکر مدل PowerCore Essential A1287

 

 

پاوربانک مناسب موبایل اندروید

 


در این مطلب سعی کردیم تا پاوربانک‌های تبلیغاتی موجود در سایت پیشکش گیفت و تعدادی از پاورهای موجود در بازار ایران را بررسی کنیم. این محصولات جزو بهترین وسایلی هستند که می‌توانید برای کادو و یا هدیه تبلیغاتی برند خود به فرد دیگر و یا مشتری خود اهدا کنید.

یک وسیله کاملاً کاربردی که در هر زمان و هر مکانی همراه فرد است و یک یادآور خوب برای کسب‌وکار شما نیز به شمار می‌رود. باتوجه‌به مطالب فوق در نظر داشته باشید که برای هزینه‌کردن جهت تهیه این مدل از وسیله الکترونیکی کیفیت را حتماً در نظر بگیرید که از خطرات احتمالی استفاده با دستگاه نیز در امان باشید.


9/ آذر/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف