WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
ماگ یخی چیست و چه کاربردی دارد؟

ماگ یخی چیست و چه کاربردی دارد؟

23/ آذر/1402

یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل چه در خانه و چه در محل کار و یا در فضای بیرون، لیوان برای نوشیدن آب، چای، قهوه و... است. استفاده زیادی که یک لیوان برای ما دارد بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. امروزه انواع مختلفی از لیوان‌ها تولید می‌شوند، لیوان‌های سرامیکی، لیوان‌های شیشه‌ای، و... و تعدادی نیز به‌صورت ماگ ساخته می‌شوند.


ماگ‌ها نوعی از لیوان‌های شیشه‌ای یا سرامیکی هستند که روکشی از جنس سرامیک روی آن‌ها وجود دارد. به دلیل این ویژگی قابلیت چاپ عکس، متن دلخواه و... روی ماگ‌ها وجود دارد. مدلی که امروزه طرف‌داران زیادی دارد ماگ یخی است.

در این قسمت به بررسی بیشتر این نوع ماگ می‌پردازیم. چنانچه شما نیز از طرف‌داران ماگ‌ها هستید، این مطلب می‌تواند برایتان جالب باشد پس در ادامه ما را همراهی کنید.

 

با ماگ یخی بیشتر آشنا شویم


لیوان‌های شیشه‌ای که روکشی مات دارند و در ظاهر بسیار شبیه به یخ هستند را ماگ یخی می‌نامند. از این مدل ماگ‌ها بیشتر برای کارهای تبلیغاتی و چاپ استفاده می‌کنند. ماگ‌های یخی هنگام تولید از طریق روش‌های مختلفی ساخته می‌شوند. این مدل از لیوان‌ها تحت شرایط خاص و به‌صورت شیمیایی مات می‌شوند و یا به کمک دستگاه‌های صنعتی این اتفاق بر روی آن‌ها می‌افتد.

این لیوان‌ها اغلب نشکن هستند و برای استفاده روزانه و یا در مکان‌هایی که کودکان کم سن زندگی می‌کنند قابل‌استفاده است. لیوان یخی از چندلایه شیشه که تحت‌فشار به هم متصل می‌شوند ساخته شده‌اند. این مدل از لیوان‌ها اغلب به‌صورت دسته‌دار تولید می‌شوند تا افراد در هنگام استفاده از آن‌ها برای نوشیدنی داغ مانند چای دچار مشکل نشوند.

امروزه در هر خانه و یا محل کاری بدون استثنا یک ماگ وجود دارد. دلیل محبوبیت زیاد ماگ‌ها تنوع در طرح و اندازه آن‌ها است. نوع لیوانی که در آن نوشیدنی خود را سرو می‌کنید، در لذت‌بردن و رفع خستگی می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

اغلب نوشیدن یک چای بعد از یک تایم کاری طولانی در لیوانی زیبا با طرحی رنگی حس آرامش بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. به‌طورکلی هر نوع نوشیدنی سرد و گرمی را می‌توان درون ماگ سرو کرد.

 

لیوان یخی چیست؟

 

 

کاربردهای ماگ یخی

  • این نوع ماگ بیشتر برای کارهای تبلیغاتی به دلیل واضح‌تر دیده‌شدن چاپ روی آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین نسبت به سایر مدل‌های ماگ، این لیوان جذاب‌تر بوده و حالت رسمی‌تر دارد. درنتیجه برای تبلیغ و اهدای آن به افرادی مانند مدیر یک برنامه به‌شدت توصیه می‌شود.
  • رنگ مات لیوان باعث می‌شود که اثرات گردوغبار محیطی روی آن کمتر به چشم بیاید. این ویژگی برای مکان‌هایی مناسب است که افراد به دلیل مشغله کاری بالا قادر نیستند به‌صورت مداوم لیوان را بشویند و به‌ناچار آن را روی میز خود قرار می‌دهند. به دلیل رفت‌وآمد و همچنین باز بودن در و پنجره گردوغبار وارد می‌شود و روی لیوان می‌نشیند. پس بهتر است لیوانی انتخاب کنید که این موضوع را کمتر نشان دهد تا زمانی که فرصت پیدا کنید و آن را بشویید.
  • ماندگاری چاپ بر روی ماگ یخی بیشتر از سایر ماگ‌ها است. به همین دلیل اغلب شرکت‌های تبلیغاتی این نوع لیوان را برای حک‌کردن نام برند و یا لوگوی خود استفاده می‌کنند.
  • همان‌طور که در بالا نیز بیان شد، ماندگاری و دوام این لیوان‌ها بسیار بالا است و همین امر موجب می‌شود تا زمان بیشتری لیوان برای فرد استفاده داشته باشد. در این صورت در هر بار استفاده نام برند نیز یادآوری می‌شود.
  • بسیاری از ماگ‌های سرامیکی با افتادن روی زمین یا سردوگرم شدن ناگهانی ترک برمی‌دارند و دور انداخته می‌شوند. اما لیوان یخی نشکن است و در صورت مراقبت درست سال‌ها ماندگاری دارد.
  • به دلیل مشغله کاری بالا شاید بسیاری از افراد در محل کار خود زمان شستشوی لیوان‌ها را نداشته باشند. در این صورت چنانچه لیوان از جنس یخی باشد به‌راحتی توسط ماشین ظرف‌شویی قابل شستشو بوده و فرد زمان زیادی را برای این کار صرف نمی‌کند.
  • شما می‌توانید نام برند و یا لوگوی خود را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی روی این لیوان چاپ کنید و با کمی ذوق و سلیقه برند خود را برای همیشه در ذهن افراد ماندگار سازید.

 

چگونه یک چاپ تبلیغاتی خوب بر روی ماگ یخی داشته باشیم؟


ماندگاری یک برند زمانی زیاد است که به‌صورت مداوم برای افرادی که مشتری ما هستند، یادآوری شود. افراد به دلیل اینکه درگیر کار هستند و مشغله فکری زیادی دارند، در به‌خاطر سپردن بعضی از نام‌ها دچار مشکل می‌شوند و یا سریع آن‌ها را فراموش می‌کنند.

پس در این حالت بهتر است از گیفت‌های تبلیغاتی برای یادآوری استفاده کنیم که در عین زیبایی و تبلیغ عالی یک وسیله کاربردی نیز برای آن‌ها باشد. لیوان بهترین گزینه است و برای این کار همان‌طور که در بالا ذکر شد ماگ یخی یک گزینه انتخابی عالی است.

برای اینکه برند و یا لوگوی شما روی این ماگ ماندگاری بالایی داشته باشد و از وضوح و کیفیت خوبی برخوردار باشد پیشنهاد می‌کنیم از چاپ سیلک UV استفاده کنید. این نوع چاپ به‌مرورزمان پاک نمی‌شود و از تنوع رنگی و طرحی بالایی نیز برخوردار است.

توجه به این نکته که هنگام استفاده از لیوان قصد دارید چه کسی لوگوی شما را ببیند در چاپ بسیار تأثیرگذار است. چنانچه می‌خواهید فردی که به او هدیه می‌دهید در هنگام استفاده طرح شما را نیز مشاهده کند، بهتر است بررسی کنید که اگر با دست راست خود از لیوان استفاده می‌کند پس تصویر موردنظر را در قسمت راست دسته لیوان قرار دهید.

چنانچه در نظر دارید که در صورت استفاده از لیوان طرف مقابلی که روبروی شما نشسته است طرح را ببینید باید چاپ در سمت چپ دسته لیوان قرار بگیرد. توجه به این نکات به‌ظاهر کوچک از اهمیت بالایی برای بهتر شدن کیفیت تبلیغات شما برخوردار است.

کیفیت بالا و وفاداری مشتری


در هنگام انتخاب نوع لیوان برای اجرای تبلیغات خود به این نکته دقت کنید که حتماً جنس بسیار خوبی انتخاب کنید که کیفیت ساخت بالا و دوام و ماندگاری زیادی داشته باشد. زمانی که به مشتریان خود به‌عنوان تشکر و یا در هر مناسبت دیگری لیوان کادو می‌دهید، اغلب آن‌ها کیفیت هدیه دریافتی را با کیفیت کسب‌وکار خود مقایسه می‌کنند.

بنابراین، در صورت انتخاب درست باعث بالاتر رفتن جنبه بازاریابی برای کسب‌وکار خود نیز می‌شوید. پس در انتخاب طراحی نیز دقت بالایی داشته باشید تا سود بیشتری برای کمپین تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

 

ماگ یخی و کاربرد آن

 

امروزه در بیشتر مکان‌هایی که به آن‌ها مراجعه می‌کنیم بدون شک یک ماگ به چشم خواهد خورد. کاربرد این لیوان‌های تبلیغاتی بسیار بالا بوده و به همین دلیل نیز طرفداران زیادی برای چاپ تبلیغاتی خود دارند. با انتخاب یک ماگ با جنس و کیفیت عالی، اجرای طرح موردنظر با سبک مناسب و زیبا روی آن و بسته‌بندی ویژه یک تبلیغ ارزشمند برای کسب‌وکارتان داشته باشید.

به خاطر داشته باشید هرچه کیفیت هدیه تبلیغاتی شما بالاتر باشد ماندگاری برند نیز بیشتر خواهد بود.


23/ آذر/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف