WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
15 ایده هدیه برای راننده و علاقه مندان به رانندگی

15 ایده هدیه برای راننده و علاقه مندان به رانندگی

2/ بهمن/1402

برای برخی از رانندگان، رانندگی تنها یک شغل نیست، بلکه یک سبک زندگی است. بسیاری از افراد چنان عشقی به ماشین خود دارند که مطمئنا از هدیه گرفتن اقلامی که به خودرو مربوط است، خوشحال خواهند شد. اگر صاحبان خودرو زمان زیادی را در جاده سپری می‌کنند، هدیه برای راننده می‌توانند تفاوت بزرگی در زندگی او ایجاد کند.


در این مقاله 15 ایده هدیه برای راننده و علاقمندان به رانندگی را برای شما شرح داده‌ایم. اگر می‌خواهید هدیه‌ای خاص به رانندگان بدهید، با ما همراه باشید. این ایده‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی به رانندگان نیز مناسب هستند.

 

ایده هدیه برای راننده


از اقلام زیر می‌توانید برای هدیه دادن به راننده یکی را برگزینید:

1. جعبه ابزار


در جاده ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و داشتن یک جعبه ابزار در این مواقع امری ضروری است. جعبه ابزاری که جای کمی را در صندوق عقب بگیرد و در عین حال تمام وسیله‌ها را نیز داشته باشد. جعبه ابزار تبلیغاتی می‌تواند هدیه‌ای عالی برای راننده باشد.

 

جعبه ابزار

 

جعبه ابزار 31 تکه می‌تواند بهترین هدیه برای راننده باشد. این جعبه با داشتن انواع پیچ‌گوشتی و دیگر وسایل مورد نیاز هم در خانه و هم در جاده مورد استفاده است. جعبه ابزار با چراغ نیز یکی دیگر از کالاهایی است که می‌توانید به رانندگان هدیه دهید. این کالا می‌تواند به جای چراغ قوه نیز عمل کند.

 

2. آفتابگیر


رانندگی در روزهای آفتابی می‌تواند طاقت فرسا باشد. به همین دلیل، باید همه رانندگان ماشین خود را به آفتابگیر مجهز کنند. آفتابگیر ماشین پارچه در رنگ‌های مختلفی وجود دارد. برای هر دکوراسیون داخلی خودرویی می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.

 

آفتابگیر

 

3. شارژر فندکی


برای رانندگی‌های طولانی و مواقع اضطراری، راننده باید یک شارژر فندکی در ماشینش داشته باشد. در این صورت، می‌تواند به راحتی هر زمانی که بخواهد گوشی و سایر لوازم الکترونیکی خود را شارژ کند.

شارژر فندکی می‌تواند دارای دو یا یک خروجی باشد. بسته به بودجه‌ای که دارید و نحوه استفاده از آن، یکی از این دو را از سایت پیشکش سفارش دهید. برخی از آن‌ها صفحه نمایش نیز دارند که به راننده امکان دیدن میزان شارژ را می‌دهد.

 

شارژر فندکی

 

4. تراول ماگ


تراول ماگ به دلیل گرم یا سرد نگه‌داشتن مایع می‌تواند یک هدیه برای راننده باشد. این ماگ‌ها برای سفرهای طولانی و حتی رفتن به سر کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر راننده علاقه زیادی به خوردن چای یا قهوه در طول رانندگی دارد، یک تراول ماگ تبلیغاتی به او هدیه دهید.

تراول ماگ‌های مختلفی در بازار موجود است. برخی از آن‌ها دارای دماسنج هستند و به شما درجه حرارت مایع را نشان می‌دهند. توجه داشته باشید تراول ماگی خریداری کنید که توانایی حفظ دمای مایع را داشته باشد.

 

تراول ماگ

 

5. فلاسک


ست فلاسک و لیوان بهترین هدیه برای آن دسته از رانندگانی است که بدون چای نمی‌توانند رانندگی کنند. به طور کلی، یک فلاسک برای هر ماشینی واجب است. جعبه ست فلاسک و لیوان یک هدیه شیک برای رانندگان است.

به عنوان مثال، فلاسک فلزی با سه عدد فنجان به همراه جعبه کادویی که در سایت پیشکش موجود است، علاوه بر زیبایی می‌تواند چای و قهوه را برای مدت طولانی گرم نگه‌ دارد. برای دیدن نمونه‌های دیگری از این محصول به سایت سر بزنید.

 

فلاسک

 

6. اسپیکر


برای گوش دادن به موسیقی نیازی نیست از باندهای بزرگ و گران استفاده کنید، می‌توانید از اسپیکرهای شارژی و کوچکی که قابل حمل هستند استفاده کنید. اسپیکر تبلیغاتی جی بی ال کوچک هم جای زیادی را نمی‌گیرد و هم صدا را بدون نویز پخش می‌کند. با هدیه دادن آن به راننده، تجربه گوش دادن به موسیقی با صدای بلند را به او هدیه دهید.

 

اسپیکر

 

7. ماساژور


اگر رانندگان مدت زیادی از وقت خود را پشت فرمان می‌گذرانند، پس به یک ماساژور نیاز دارند تا خستگی را از بدن آن‌ها به در کند. انواع مختلفی از این دستگاه‌ها وجود دارد که بسته به سلیقه و نیاز می‌توانید آن را به رانندگان هدیه دهید.

 

ماساژور

 

8. فولدر


فولدر یک وسیله‌ای است با جلد چرمی است که کاغذ یادداشت، خودکار، کارت در آن جای می‌گیرد. مطمئنا برای رانندگان چنین وسیله‌ای برای نگه‌داری یادداشت‌های مهم و کارت‌ها الزامی است. فولدرها انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها حتی فلش و ماشین حساب را نیز در خود جای می‌دهند.

گاهی فولدرها دارای زیپ نیز هستند که آن‎ها را به یک کیف کوچک تبدیل می‌کند. با توجه به سلیقه راننده از فولدرهای سایت پیشکش یکی از انتخاب و سفارش دهید.

فولدر

 

 

9. سطل زباله خودرو


این که جایی را داشته باشید که زباله‌‌ها را در آن قرار دهید، سبب می‌شود خودرو همیشه تمیز باقی بماند. این برای افرادی که به تمیزی حساسند، یک هدیه عالی است. همچنین، این کالا به راحتی جمع می‌شود و می‌توان آن را در مکان کمی جای داد. پس می‌توانید به عنوان یک هدیه برای راننده سطل آشغال خودرو بخرید.

 

سطل زباله

 

10. آینه دوربین‌دار ماشین


آینه‌ جلوی دوربین دار نیز یک هدیه برای رانندگان است که به آن‌ها اجازه می‌دهد همزمان از آینه و مانیتور استفاده کنند. این آینه‌ها به دلیل نصب آسان بین راننده‌ها بسیار محبوب هستند.

 

آینه دوربین دار

 

11. بالش مسافرتی


این بالش‌ها برای زمانی که به مسافرت‌های طولانی می‌روید و می‌خواهید اندکی در کنار جاده استراحت کنید، بسیار مناسب است. یک بالش مسافرتی به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد و سر را محافظت می‌کند. با خرید بالش مسافرتی، یک خواب راحت در کنار جاده را به رانندگان هدیه دهید.

 

بالشت مسافرتی

 

12. ایرپاد


گاهی رانندگان علاقه‌ای به گوش دادن به موسیقی با صدای بلند ندارند. به جای اسپیکر به آن‌ها یک ایرپاد هدیه دهید. ایرپاد یک هدیه برای رانندگان است که می‌تواند صدا را بدون هیچ نویز آزاردهنده‌ای پخش کند. هندزفری وایرلس برند ریمکس یک هدیه خاص برای رانندگان است. این هندزفری بی‌سیم دارای شارژر و چند گوشی بوده و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

 

ایرپاد

 

13. جاسوییچی


یک جاسوییچی چرم هدیه‌ای شیک برای رانندگان است؛ چرا که امکان حکاکی نام، یک تاریخ خاص و حتی طرح و لوگوی شرکت روی آن وجود دارد. اگر می‌خواهید راننده با دیدن جاسوییچی به یاد شما بیوفتد، یک جاسوییچی چرم حکاکی شده به او هدیه دهید.

 

جاسووییچی

 

14. نگه‌دارنده گوشی


یک نگه‌دارنده گوشی به راننده امکان می‌دهد به راحتی گوشی خود را جلوی خود قرار دهد. با این کار او می‌تواند به تماس‌ها به راحتی پاسخ دهد و به سادگی مسیریابی کند.

 

نگه دارنده گوشی

 

15. پاور بانک


پاوربانک می‌تواند گوشی و هر وسیله الکترونیکی دیگری را در زمان بسیار کوتاه شارژ کند. یک راننده با داشتن یک پاور بانک، دیگر نگران کم بودن شارژ گوشیش در مسیرهای طولانی نخواهد بود.

 

پاوربانک

 

سوالات متداول

سوالات متداولی که در خصوص ایده‌های هدیه برای رانندگان و علاقه‌مندان به رانندگی را در این قسمت بخوانید.


بهترین هدیه برای راننده چیست؟

می‌توانید اقلامی که برای خودرو ساخته شده‌اند، مانند سطل زباله خودرو، شارژر فندکی خودرو، آینه دوربین دار خودرو و حتی وسایلی مانند ایرپاد و پاوربانک نیز به رانندگان هدیه داد.

آیا شارژر و پاوربانک هدیه مناسبی برای رانندگان است؟

بله، با هدیه دادن چنین وسایلی، آن‌ها دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود در جاده‌ها نخواهند بود و بسیار این هدیه برای آن‌ها کاربردی است.

 

 

 


هدیه برای راننده می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. به همین دلیل، در این مقاله 15 ایده برای هدیه دادن به راننده به شما معرفی کردیم تا این امر را برای شما راحت‌تر کنیم. با مراجعه به سایت پیشکش می‌توانید هر چه که دوست دارید را به رانندگان هدیه دهید.


2/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف