WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
4 هدیه تبلیغاتی مناسب برای صنایع مربوط به خودرو

4 هدیه تبلیغاتی مناسب برای صنایع مربوط به خودرو

7/ دی/1398

بی‌شک یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که می‌تواند شما را در کسب و کارتان به موفقیت بالایی برساند، ارائه هدایای تبلیغاتی به افرادی است که به نوعی با بیزینس شما سر و کار دارند. امروزه این روش توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.  یکی از مشاغلی که باید از این ایده کمک بگیرد، صنایع مربوط به خودرو‌سازی است. در واقع این اصناف با توجه به حیطه‌های شغلی متفاوتی که دارند به راحتی می‌توانند با استفاده از هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود، آن‌ها را ترغیب کنند تا هر زمانی که نیاز به خرید خودرو یا دریافت خدمات داشتند، به آن‌ها مراجعه کنند.


در واقع این روش توانسته است به عنوان نوعی بازاریابی در این زمینه نیز مطرح شود. با ارائه این هدایا که می‌تواند شامل لوازم جانبی مربوط به خودرو باشد، شما می‌توانید با توجه به کسب و کاری که در صنعت خودرو دارید، طرح‌های سفارشی در این زمینه را به شرکت‌های هدایای تبلیغاتی بسپارید و از این طریق، برند یا شماره تماس خود را نیز روی این هدایا درج کنید تا علاوه بر جذب مشتری بتوانید با آنها ارتباط داشته باشید.

هدایایی مانند فلش تبلیغاتی، آفتاب‌گیر، جعبه ابزار ماشین، جاسوئیچی، شارژر فندکی و بسیاری از هدایای دیگر که در صنعت مربوط به خودرو وجود دارد، به مخاطبان خود یادآوری کنید تا برای بار دوم نیز به شما اعتماد کرده و برای حل مشکلات مربوط به خوردرو خود به شما مراجعه کنند. در ادامه این مطلب شما را با این هدایا بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

1. آفتابگیر تبلیغاتی


یکی از جالب‌ترین هدایایی که می‌توانید در زمان مراجعه به محل کارتان یا هنگام خرید مشتریان در زمینه خودرو ارانه دهید آفتابگیر تبلیغاتی است. بی شک زمانی که اتومبیل خود را در یک روز گرم و آفتابی پارک می‌کنید، تنها چیزی که بسیار کاربردی است و وجودش شما را خوشحال می‌کند جلوگیری از ورود آفتاب به داخل خودرو است.

آفتابگیر بهترین وسیله برای جلوگیری از تابش نور آفتاب به داشبورد و فرمان است که باعث می‌شود رنگ داشبورد به دلیل تابش نور خورشید تغییر نکند و همچنین در تابستان گرما باعث بیش از حد داغ شدن فرمان نشود. به همین دلیل آفتابگیر تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین هدایای باشد که می‌توانید به مخاطبانتان ارائه دهید. همچنین می‌توانید لوگو و نام کسب و کار خود را همراه با شماره تماس روی این هدیه چاپ کنید تا وقتی دیگران از کنار آن خودرو پارک شده عبور می‌کنند، تبلیغ بسیار مناسبی برای شما نیز باشد.

 

آفتابگیر تبلیغاتی

نمونه آفتابگیر تبلیغاتی شرکت مرسدس AMG، از شرکت‌های تابعه شرکت مرسدس بنز

 

 

 

 

 

2. فلش مموری تبلیغاتی


گوش دادن به موسیقی در خودرو می‌تواند باعث ایجاد آرامش شود. در واقع افراد با سلیقه‌های متفاوت، می‌توانند به سبک‌های مختلفی از موسیقی علاقه‌مند باشند. مخاطبان می‌توانند با دریافت فلش مموری تبلیغاتی از کسب و کارهای مربوط به خودرو به عنوان هدیه، موسیقی مورد نظر خود را گوش فرا دهند.

 علاوه بر آن، این هدیه می‌تواند نوعی انگیزه در آن‌ها ایجاد کند تا در زمان‌های بعدی و در صورت بروز مشکل، دوباره به همان محل مراجعه کنند. درواقع فلش مموری می‌تواند شما را در ذهن مخاطبان حک کند.

 

فلش مموری تبلیغاتی

نمونه فلش مموری تبلیغاتی شرکت خودروسازی تویوتا

 

 

 

 

 

 

3. شارژر فندکی


شارژر فندکی تبلیغاتی با توجه به قابلیتی که دارد می‌تواند هر زمان که نیاز به شارژ گوشی خود داشتید به شما کمک کند. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند علاوه بر ایجاد انگیزه و رغبت در مخاطبان برای مراجعه دوباره به کسب و کار شما، نام شما را برای همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار کند.

بی شک ماندگاری یک برند یا حرفه در یاد افراد می‌تواند اعتماد آنها را به شما افزایش دهد. به همین دلیل در فرصت‌های بعدی حضور آن‌ها در کنار شما حتمی خواهد بود.

 

 

شارژر فندکی

نمونه شارژر فندکی تبلیغاتی شرکت خودروسازی هوندا

 

 

 

 

 

4. جعبه ابزار ماشین


یکی از مورد استفاده‌ترین هدایای تبلیغاتی در اصناف مربوط به خودرو، می‌تواند جعبه ابزار ماشین باشد. این وسیله به راحتی لوازم مربوط به تعمیرات ماشین را نگهداری می‌کند. با دادن یک جعبه ابزار ماشین از صنعت خودروسازی به عنوان هدیه به مخاطبان، می‌توانید اعتبارتان را از این طریق بیشتر کنید.

همچنین اسم و شماره تماس خود را نیز می‌توانید درگوشه‌ای از این هدیه درج کنید تا مخاطبان شما نتوانند شما و کسب و کارتان را فراموش کنند.

 

جعبه ابزار تبلیغاتی

نمونه‌ای از جعبه ابزار تبلیغاتی به شکل تایر

 

 

 

البته هدایای تبلیغاتی دیگری نیز برای این کسانی که در این صنف فعالیت می‌کنند وجود دارد. مانند دستمال کاغذی تبلیغاتی یا بوگیر ماشین. اما از نظر ما بهترین و ماندگارترین هدیه تبلیغاتی ماشین مواردی بود که در بالا ذکر کردیم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره، با کارشناسان شرکت پیشکش تماس بگیرید.

 


7/ دی/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف