WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمایشگاه دام و طیور و هدایای تبلیغاتی مخصوص آن

نمایشگاه دام و طیور و هدایای تبلیغاتی مخصوص آن

6/ فروردین/1399

نوزدهمین دوره نمایشگاه دام و طیور، فرصتی مغتنم برای تجارت‌ها و برندهای مختلف است. در واقع شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه، قادر خواهند بود که آخرین دستاوردهای خود، در حوزه دام و طیور را در معرض دید عموم قرار دهند. این نمایشگاه فرصت خوبی برای ایجاد همکاری با شرکت‌ها، سرمایه گذاران و مقامات دولتی به‌شمار‌می‌رود و به همین دلیل در نظر گرفتن هدایای نمایشگاهی مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایشگاه دام و طیور، نمایشگاهی بین‌المللی است که با استقبال بی نظیر از سوی علاقه مندان به این حوزه مواجه شده است.


 در مقاله پیش رو قصد داریم که اطلاعات جامع در مورد این نمایشگاه در اختیار شما قرار دهیم و هدایای تبلیغاتی متناسب با آن را معرفی کنیم.

نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و تجهیزات وابسته

نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، نمایشگاهی ۴ روزه است که از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که به دلیل گسترش ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری این نمایشگاه جا‌به‌جا یا حتی لغو شود.

نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، یکی از بزرگترین رویدادهای کشور و منطقه است که بسیاری از فعالان، متخصصان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه در آن شرکت خواهند کرد. علاوه بر این آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های حاصل در زمینه‌های زیر به نمایش گذاشته می‌شوند:

  • خوراک دام و طیور
  • واکسن و دستاوردهای دارویی
  • تجهیزات جدید و ماشین‌آلات

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد ارتباط میان فعالان این حوزه است. این ارتباط ممکن است که منجر به همکاری و پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه دام و طیور شود که توانایی‌های ملی، در حوزه تولید و خودکفایی را به همراه خواهد داشت.

صنایع مرغداری و دامپروری، از جمله مهم‌ترین بخش‌هایی هستند که در نمایشگاه دام و طیور به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

کدام هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه دام و طیور مناسب است؟

با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، فرصتی مناسب برای معرفی برندهای تجاری است، از پیش رو برداشتن رقیبان کار ساده‌ای نخواهد بود. لذا ارائه هدایای نمایشگاهی درخور و مناسب، همواره با بازخورد خوبی همراه بوده است.

نکته مهم در مورد ارائه هدایای تبلیغاتی، در نظر گرفتن مخاطبان و دسته‌بندی صحیح آنها است. توجه به این نکته سبب ماندگاری نام برند تجاری شما در ذهن افراد خواهد شد و بستر لازم برای عقد قراردادهای مشارکت را فراهم خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی عمومی نمایشگاه دام و طیور

همانطور که پیش‌تر بدان اشاره شد، بسیاری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه دام و طیور، مردم، کارمندان و خانواده‌های آن‌ها هستند. در نظر داشتن هدیه‌های تبلیغاتی ساده اما کاربردی مانند خودکار تبلیغاتی یا ساک‌های تبلیغاتی برای این افراد ایده‌ای بی‌نظیر خواهد بود.

مردم با دریافت هدیه‌های تبلیغاتی، به استفاده از خدمات و محصولات برند شما تشویق خواهند شد. در نتیجه هزینه برای چنین هدایایی، حتماً در آینده به صرفه و سودآور خواهد بود. همچنین ارائه هدایایی متناسب با ماهیت این نمایشگاه، سبب جلب نظر افراد و گروه‌های مختلف خواهد شد.

به عنوان مثال هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند ساک ها یا لیوان‌هایی از این نوع، ایده‌های خلاقانه خواهد بود.

لیوان تبلیغاتی ویژه نمایشگاه دام و طیور

هدایای تبلیغاتی کارشناسی نمایشگاه دام و طیور

هدایای نمایشگاهی کارشناسی، هدایایی هستند که معمولاً برای همکاران، پرورش‌دهندگان دام و طیور و کارکنان بخش تجهیزات فنی و سایر کارشناسان در نظر گرفته می‌شوند. ارائه هدیه‌های تبلیغاتی به این افراد، به معرفی شدن برند تجاری شما و محبوبیت بیشتر آن، کمک خواهد کرد.

برخی از هدایای کارشناسی عبارتند از ست خودکار و روان‌نویس، فولدرهای تبلیغاتی، جاکلیدی و بسیاری از مواد دیگر. چاپ لوگو و آرم برند تجاری روی این هدایا منجر می‌شود که در حین استفاده از این هدایا، محصولات و خدمات ارائه شده توسط برند شما در ذهن این افراد تداعی شود.

 

فولدر تبلیغاتی ویژه نمایشگاه دام و طیور

 

 

هدایای تبلیغاتی مدیریتی نمایشگاه دام و طیور

 

ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. دلیل اهمیت این موضوع پُررنگ کردن نام برند تجاری شما در ذهن مدیران و سرمایه گذاران فعال در این حوزه است. بنابراین در نظر گرفتن هدایای نفیس و ارزشمند بسیار مهم است.

 

هدایای مدیریتی نمایشگاه دام و طیور

 

هدایای مدیریتی تنوع بسیار گسترده‌ای دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که هدایا را متناسب با شخصیت مدیران و سرمایه‌گذاران در نظر بگیرید. به طور مثال ارائه تابلوهای نفیس یا کتب نفیس تبلیغاتی برای مدیران علاقه‌مند به هنر ایده بسیار خوبی خواهد بود.

همچنین بسیاری از مدیران یا سرمایه گذاران نمایشگاه دام و طیور، به تکنولوژی و فناوری‌های جدید علاقه‌مند هستند که ارائه هدیه‌های تبلیغاتی مانند پاوربانک تبلیغاتی، هارد اکسترنال یا اسپیکر با کیفیت به چنین افرادی ایده‌آل است.

توجه داشته باشید که هدایایی که برای این افراد در نظرمی گیرید، نشان‌دهنده اهمیت برند شما به جایگاه این افراد است و احترام شما به آنها را نشان می‌دهد. بنابراین در صورتی که به موفقیت برند خود و کسب سود بیشتر از طریق ایجاد قراردادها و مشارکت‌های جدید اهمیت می‌دهید، ست مدیریتی تبلیغاتی را فراموش نکنید.

در نهایت بر اساس آنچه بیان شد، نمایشگاه دام و طیور، فرصتی است که شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات، خدمات و توانمندی‌های خود را به معرض دید می‌گذارند. با ارائه هدایای نمایشگاهی متناسب، برند خود را در سطح بین‌المللی معرفی کنید و زمینه‌ساز موفقیت تجارت خود شوید.

 


6/ فروردین/1399



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف