WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
نمونه‌هایی از عجیب‌ترین و خارق‌العاده‌ترین اسپیکر بلوتوثی‌های دنیا

نمونه‌هایی از عجیب‌ترین و خارق‌العاده‌ترین اسپیکر بلوتوثی‌های دنیا

7/ اردیبهشت/1400

اسپیکرهای بلوتوثی تبلیغاتی، روشی منحصربه‌فرد برای شنیده شدن نام شما در دنیای پرهیاهو امروزی است. شاید اسپیکرهای بلوتوثی به اندازه سایر وسایل الکترونیکی هنوز هوشمند نشده باشند اما از جایگاه خوب و مطمئنی در کنار ما برخوردار هستند و توانسته‌اند جای خود را در دل ما باز کنند. برخی از مدل‌های اسپیکر می‌توانند به اینترنت Wi-Fi نیز متصل شوند؛ با این حال بلندگوهای بلوتوثی بسیار کارا هستند و می‌توانند به اکثر گوشی‌های هوشمند و متنوع موجود در بازار متصل شده و نیز به‌راحتی می‌توان آن‌ها را حمل‌ونقل کرد.


اسپیکرهای بلوتوثی تقریباً با هر وسیله‌ای که از بلوتوث پشتیبانی کند، کار می‌کنند. به این ترتیب، درهای جدیدی به روی علاقه‌مندان به موسیقی باز می‌کند تا با صدایی رسا از بلندگوهایی منحصربه‌فرد، در دریای موسیقی غوطه‌ور شوند. همچنین، افراد، در حال حرکت نیز می‌توانند به موسیقی موردعلاقه خود با کیفیتی بالا گوش دهند.

جدای تمام ویژگی‌هایی که در مورد اسپیکرهای بلوتوثی گفته شد و شما نیز می‌دانستید، امروزه دیگر اسپیکرهای بلوتوثی تنها یک بلندگو برای شنیدن یک‌صدای باکیفیت و خوب نیست؛ بلکه طراحی‌های ظاهری این کالا نیز به‌نوبه خود چشم‌های زیادی را به این محصول خیره نگاه داشته است.

دنیای دیجیتالی امروزی به سمت تغییر در سبک زندگی افراد در حرکت است و برای هرچه بهتر دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر محصولات فناوری، طراحی‌های منحصربه‌فردی را خلق می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی 10 نمونه از طراحی‌های خلاقانه و خارق‌العاده اسپیکرهای بلوتوثی می‌پردازیم.

 

 

 

 

شماره 1- اسپیکر زیراندازی برند Spinning Hat

 

شاید شنیدن اینکه یک زیرانداز قابلیت پخش آهنگ دارد، برای شما هم عجیب باشد. اسپیکر زیراندازی یک بلندگوی قابل حمل است که به کمک دو باطری قلمی AA می‌تواند هم به عنوان یک زیرانداز برای گردش در فضای باز یا اوقات فراغت مورد استفاده قرار بگیرد و هم به با اسپیکرهای شگفت‌انگیز خود، لذت شنیدن موسیقی در فضای باز را صد چندان نماید. این اسپیکر قابلیت تنظیم با گوشی را دارد و صدایی باکیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. با این اسپیکر زیراندازی نه تنها می‌توانید از پخش موسیقی‌های موردعلاقه خود لذت ببرید، بلکه طراحی چشم‌نواز و عجیب آن، تحسین افراد بسیاری را به همراه خواهد داشت.

 

اسپیکر تبلیغاتی

اسپیکر جالبی که شبیه به یک ساک دستی است

 

 

 

 

 

شماره 2- اسپیکر بلوتوثی بی سیم چکش Thor

 

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به طرفداران فیلم‌های مارول در سراسر دنیا، هدیه دادن یک اسپیکر بلوتوثی بی سیم به شکل چکش Thor است. اما آیا این هدیه تنها مناسب این دسته از افراد است؟ مسلماً پاسخ منفی است زیرا کیفیت صدای تولیدی این بلندگو بسیار عالی است و طرفداران زیادی را به سوی خود جذب خواهد کرد. در حقیقت، این اسپیکر همچون شخصیت مارولی خود بسیار باکیفیت است و صدایی بسیار قوی تولید می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی چکش شکل به تمامی گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و تبلت‌ها می‌تواند متصل شود. علاوه بر این، این بلندگو دارای یک دسته حساس به لمس است. همچنین در زمان روشن بودن دستگاه، چراغ‌های روی آن روشن می‌شود و درست همانند چکش ثور می‌گردد. این اسپیکر از باطری‌های لیتیوم یون برخوردار است که تا ساعت‌های طولانی بتوانید از موسیقی لذت ببرید.

 

 

 

 

شماره 3- اسپیکر بلوتوثی لامپی شکل Divoom

 

اسپیکر بلوتوثی Divoom Aurabulb به شکل یک لامپ حبابی طراحی شده است و از بلوتوث نسل 4 برخوردار می‌باشد. این لامپ یک اسپیکر هوشمند است که از یک بلندگوی 5 واتی برای ارائه کیفیت صدایی منحصربه‌فرد طراحی و آماده شده است. این اسپیکر بلوتوثی نه تنها به پخش آهنگ‌های موردعلاقه شما می‌پردازد، بلکه می‌تواند همانند یک چراغ خواب، فضایی نورانی و دل‌نشین را پدید آورد. این اسپیکرها برای میز کنار تخت خواب گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آیند. علت این موضوع به طراحی آن برمی‌گردد که از قابلیت پاسخگویی به تماس‌ها به صورت هندزفری پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این اسپیکرهای هوشمند می‌توانند با تنظیمات ساعت، صدا و ویژگی‌های ظاهری خود را هماهنگ سازد.

اسپیکر بلوتوثی لامپی شکل با لامپ‌های LED درون خود می‌توانند میلیون‌ها رنگ را تولید کنند تا از میان آن‌ها رنگ‌های موردعلاقه خود را انتخاب کنید. در حقیقت، این اسپیکر بلوتوثی را می‌توان فناورانه‌ترین اختراع قرن بیست و یکم دانست که اسپیکر بلوتوثی، لامپ، بلندگوی تلفن و آلارم ساعت را در دل خود جای داده است و می‌تواند با تمام گوشی‌های اندرویدی و IOS هماهنگ شود.

اسپیکر لامپی

اسپیکر بلوتوثی لامپی

 

 

 

 

شماره 4- پرنده‌های بلوتوثی Wrenz

 

اسپیکرهای بلوتوثی Wrenz Birdies یک نمونه از طراحی‌های چشمگیر هنرمندان عرصه فناوری است. این اسپیکرهای بلوتوثی که شبیه یک پرنده زیبای نقره‌ای به نظر می‌آیند، در همان اولین نگاه، انسان را شیفته خود می‌کنند. طراحی شگفت‌انگیز این اسپیکر را حتی در گجت‌های در نظر گرفته شده آن نیز می‌توان دید. اسپیکر بلوتوثی پرنده‌ای دارای توان خروجی 2 واتی و فرکانس 180 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. علاوه بر این،  Wrenz Birdies از قابلیت اتصال 3.5 میلی‌متری AUX پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با کابل USB شارژ کرد.

 

 

 

شماره 5- اسپیکر بلوتوثی OMO+ برند Human Technology

 

شاید بتوان اسپیکر بلوتوثی امو پلاس را یکی از خلاقانه‌ترین بلندگوهای عصر حاضر دانست. این اسپیکر بلوتوثی که به شکل یک دایره طراحی شده است، قابلیت ضد آب بودن دارد و از این رو می‌توان آن را به‌راحتی در استخرها استفاده کرد و آن را بر روی آب شناور کرد. به همین دلیل این اسپیکر را می‌توان یک بلندگوی تابستانه دانست که در حمام، استخر، دریا و هر محیط آبی که فکرش را بکنید، استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوثی امو پلاس از 4 اسپیکر و 2 عدد ووفر با قدرت 40 واتی برخوردار است. چراغ‌های به کار رفته در اسپیکر زیبایی خیره‌کننده‌ای به این بلندگوی خاص بخشیده است که همراه با ضرب آهنگ به صورت ریتمی تغییر می‌کنند.

 

 

 

شماره 6- اسپیکر بلوتوثی معلق ستاره مرگ

 

اسپیکر بلوتوثی معلق ستاره مرگ نه تنها هدیه‌ای عالی برای طرفداران فیلم و سریال جنگ ستارگان است، بلکه برای هر فردی که به دنبال یک فناوری خارق‌العاده بر روی میز خود است، هدیه‌ای عالی می‌باشد. این اسپیکر طراحی برند Plox است که برنده جایزه طراحی نیز شده است و بر اساس داستان مشهور از بین رفتن گرانش زمین در ستاره مرگ از فیلم جنگ ستارگان الهام برداری شده است.

در حقیقت، اسپیکر بلوتوثی ستاره مرگ بر بالای یک پایه مغناطیسی کوچک به صورت 360 درجه‌ای می‌چرخد و کیفیت صدایی عالی را برای مدتی بیش از 5 ساعت پخش مداوم از طریق اتصال بلوتوثی تأمین می‌کند. این اسپیکر با ظرفیت 5 واتی خود و اتصال راحت به سیستم‌های اندرویدی و IOS  به‌راحتی می‌تواند با هر اسپیکر بلوتوثی موجود در بازار رقابت کند.

اسپیکر ستاره مرگ

اسپیکر جالب ستاره مرگ

 

 

 

 

شماره 7- اسپیکر بلوتوثی توپ پلاسما از برند Soundcandy

 

جلوه خارق‌العاده و چشمگیر که در طراحی توپ پلاسما به کار رفته است، ظاهری ترسناک و الکتریکی بدان بخشیده است! این اسپیکر بلوتوثی به فناوری لامپ زنده (Live-Lights) مجهز شده است و می‌تواند نمایشی دیدنی از حرکت نور بر روی میز شما به اجرا در آورد. نورهای پلاسما هماهنگ با ریتم موسیقی به حرکت درآمده و می‌رقصند. اگر توپ پلاسما را لمس کنید، می‌بینید که باریکه جریان الکتریسیته به دنبال انگشت شما به حرکت در می‌آید.

در کنار ویژگی‌های ظاهری خارق‌العاده توپ پلاسما، این اسپیکر از بلندگوهایی با توان 5 وات برخوردار است. برای پخش موسیقی می‌توان از حالت بی سیم یا از طریق کابل AUX استفاده کرد و برای شارژ کردن می‌توانید از کابل میکرو یو اس بی استفاده کنید.

 

 

 

شماره 8- اسپیکر بلوتوثی به شکل توپ راگبی

 

اسپیکر بلوتوثی طراحی شده به شکل توپ برای بسیاری از طرفداران ورزش بسیار هیجان‌انگیز است. این اسپیکرها درست همانند یک توپ هستند که داخل آن‌ها بلندگو تعبیه شده است. روکش به کار رفته بر روی توپ، از چسبندگی مناسبی برخوردار است که حتی برای یک پرتاب هیجان‌انگیز نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، این روکش ضد آب است و وزن آن مشابه یک توپ راگبی معمولی است. لامپ‌های تعبیه شده بر روی توپ، می‌تواند تا 8 رنگ تغییر کند تا کاملاً مشابه تیم موردعلاقه شما گردد.

 

 

 

شماره 9- اسپیکر بلوتوثی کریستال LED ابرنواختری

 

شاید شنیدن این اسم کمی عجیب باشد، اما ظاهر این اسپیکر بلوتوثی مکعبی به مراتب خارق‌العاده‌تر است. اسپیکر بلوتوثی ابرنواختری دارای 36 حالت نورپردازی مختلف است که افراد را مسحور زیبایی و نورپردازی حرفه‌ای خود می‌کند. این هدیه شگفت‌انگیز می‌تواند جلوه‌ای متفاوت و خاص به میهمانی‌ها و اتاق افراد بدهد و لذت پخش موسیقی را با نورهای هماهنگ خود صدچندان نماید.

اسپیکر بلوتوثی ابرنواختری نه تنها با هر سیستم بلوتوثی کار می‌کند، بلکه با سیم ورودی کمکی از هر سیستم بدون بلوتوثی نیز می‌توانید اقدام به پخش موسیقی نمایید.

اسپیکر مکعبی

اسپیکر و لامپ مکعبی

 

 

 

 

شماره 10- اسپیکر بلوتوثی Assult Dalek

 

طرفداران سریال دکتر هو، به خوبی با دالک آشنا هستند؛ اما مطمئناً سایر افراد با دیدن طراحی عجیب و خارق‌العاده این اسپیکر بلوتوثی شگفت‌زده خواهند شد. هیچ‌کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد که وسیله کینه‌جویی دکتر هو می‌تواند به وسیله‌ای عالی برای پخش موسیقی تبدیل شود. این اسپیکر با صدای فراگیر و بلند خود کاملاً مناسب فضای باز است و می‌توانید با شارژ کردن باطری لیتیم یونی آن به مدت 5 ساعت به صورت مداوم به پخش آهنگ بپردازید.

آنتن‌های اسپیکر و چشمان دستگاه با پخش موسیقی روشن می‌شوند. علاوه بر این، چراغ‌های دستگاه و شش صدای مختلف به عنوان آلارم برای هر گونه فعالیت و استفاده از دستگاه تعبیه شده است.

 

سخن آخر

 

اسپیکر تبلیغاتی به ویژه از نوع بلوتوثی آن، در دنیای تبلیغات و بازاریابی جایگاه ویژه‌ای دارند. با پیشرفت علم و فناوری و به کار بردن طراحی‌های خلاقانه و خارق‌العاده می‌توانید گزینه‌ای مناسب برای هر چه بهتر دیده شدن خود پیدا کنید. گاهی اوقات کمی ریسک کردن و ارائه دادن یک هدیه خاص با شکلی متفاوت ولی باکیفیت می‌تواند توجهات بسیاری را به سمت شما و نام برندتان جلب کند. تنها کافی است کمی خلاقیت و شهامت داشته باشید.


7/ اردیبهشت/1400



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف