WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
021 8830 8440
ثبت سفارش
مبلغ قابل پرداخت
تومان
ثبت سفارش
ست دمشق
Damascus Set
ست دمشق
1 امتیاز    میانگین 5.0  از  5
امتیاز دهید!

ست دمشق

Damascus Set
تراول ماگ 400 میلی لیتر، اسپیکر لوگو LED، فلش مموری 8 گیگ و خودکار فلزی
مدت گارانتی6 ماه
مدت زمان تحویل: 5 روز
حداقل تعداد سفارش20 عدد
1,480,000 تومان
نیاز به راهنمایی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

021 8830 8440
مشخصات و توضیحات

ست دمشق شامل یک تراول ماگ بدنه فلزی با ظرفیت 400 میلی لیتر است. این ماگ مسافرتی کمر سیلیکونی است. همچنین یک اسپیکر مکعبی کوچک داخل این ست وجود دارد که در جایگاه‌های چاپ لوگو در سه طرف آن LED وجود دارد و پس از حک لیزری لوگو به صورت نورانی نمایش داده می‌شود. در این ست یک فلش مموری 8 گیگ با بدنه فلزی و طراحی بسیار خاص نیز وجود دارد که گارانتی مادام العمر دارد. همچنین یک خودکار بدنه فلزی در ست دمشق وجود دارد. همه این‌ها داخل یک جعبه دو تکه مدیریتی بسیار شیک قرار می‌گیرند.

 

ویژگی‌های تراول ماگ ست دمشق:

 

این تراول ماگ اصطلاحا کمر سیلیکونی است. بدین صورت که یک سیلیون دور بدنه وجود دارد تا زمانی که مایع داغ داخل تراول ماگ ریخته می‌شود دست مصرف کننده نسوزد. این تراول ماگ ظرفیت 400 میلی لیتر دارد و در آن قفلدار است. چاپ لوگو روی قسمت فلزی بدنه به صورت حک لیزر انجام می‌شود.

 

تراول ماگ دور سیلیکونی ست دمشق

 

ویژگی‌های اسپیکر لوگو LED ست دمشق:

 

منظور از لوگو LED این است که لوگو به صورت نورانی نمایش داده می‌شود. در سه طرف این اسپیکر و در زیر بدنه مشکی رنگ، یک نوار LED وجود دارد که باعث می‌شود پس از حکاکی لوگو و لایه برداری از این بدنه مشکی رنگ، نور LED به قسمت‌های حکاکی شده بتابد و لوگو را به صورت LED نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی صدای بسیار شفاف و با کیفیت آن است که هر مخاطبی را شگفت زده می‌کند. یک هنگر نیز به همراه این اسپیکر وجود دارد که این اسپیکر را بسیار مناسب کوهنوردان می‌کند.

 

اسپیکر LED ست دمشق

 

ویژگی‌های فلش مموری ست دمشق:

 

این فلش مموری بدنه فلزی و طراحی بسیار خاصی دارد. یک بند سیلیکونی نیز به این فلش مموری متصل است. ظرفیت این فلش مموری 8 گیگ است که امکان ارتقا به 16 گیگ و 32 گیگ نیز وجود دارد. کیفیت این فلش مموری بسیار بالاست و سرعت read و write بالایی دارد. گارانتی این فلش مموری به صورت مادام العمر می‌باشد. برند chipset این فلش مموری Sandisk می‌باشد.

 

فلش ست دمشق