WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم WhatsAppسلام، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
021 8830 8440
ثبت سفارش
مبلغ قابل پرداخت
تومان
ثبت سفارش
ست بیروت
Beirut Set
ست بیروت
1 امتیاز    میانگین 5.0  از  5
امتیاز دهید!

ست بیروت

Beirut Set
تراول ماگ هوشمند، لیوان سرامیکی و قوطی شیشه‌ای
رنگ‌ها:
مدت زمان تحویل: 10 روز
حداقل تعداد سفارش36 عدد
730,000 تومان
نیاز به راهنمایی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

021 8830 8440
مشخصات و توضیحات

ست بیروت شامل یک تراول ماگ هوشمند است که به همراه یک لیوان سرامیکی مشکی و یک قوطی شیشه‌ای در یک جعبه مدیریتی شیک قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که قوطی شیشه‌ای خالی است و شما به سلیقه خودتان آن را پر خواهید کرد.

روی در جعبه یک پلاک مولتی استایل قرار می‌گیرد که امکان حک لیزری لوگو را روی آن فراهم می‌کند. همچنین چاپ لوگو روی تراول ماگ به صورت لیزری امکان پذیر است. چاپ روی لیوان نیز امکان پذیر است اما کمی زمان بر است و حدود 10 روز زمان نیاز دارد اما اگر از چاپ روی لیوان صرف نظر کنید یا محصول دیگری جایگزین آن کنید امکان تحویل فوری نیز دارد. این ست فلاسک تبلیغاتی به دلیل قیمت پایین گزینه بسیار مناسبی برای همایش‌ها و نمایشگاه‌ها است.

 

نمونه چاپ شده تراول ماگ

 

بدنه فلزی این تراول ماگ که در این ست هدیه وجود دارد باعث می‌شود که چاپ بسیار خوبی روی این محصول با حکاکی لیزری انجام شود. در ادامه نمونه‌های چاپ شده این ماگ مسافرتی هوشمند را ملاحظه فرمایید:

 

نمونه چاپ شده تراول ماگ ست بیروت

 

نکته مهم این است که امکان تعیین یا تغییر رنگ چاپ روی حک لیزری وجود ندارد. این نوع چاپ به علت حک، به هیچ عنوان پاک نمی‌شود.

 

نمونه حک فلزی روی تراول ماگ

 

تراول ماگ‌هایی که در عکس ملاحظه می‌فرمایید قفل دار هستند و حجم آن‌ها 400 میلی لیتر می‌باشد.

 

نمونه چاپ شده و حک شده تراول ماگ

 

برای دیدن انواع ست‌های هدیه مدیریتی و سایر هدایا از نمایشگاه دائمی شرکت پیشکش مهر آریا دیدن فرمایید. برای بازدید با هماهنگی قبلی با کارشناسان ما به میدان هفت تیر ضلع شمالی ساختمان نگین آبی مراجعه فرمایید.