WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
در فروردین‌ماه، دهان خود را با موفقیت شیرین کنید

در فروردین‌ماه، دهان خود را با موفقیت شیرین کنید

15/ فروردین/1401

با عبور از روزهای پرفرازونشیب سال گذشته، اکنون زمان یک آغاز تازه رسیده است. ماه فروردین زمانی عالی برای یک شروع دوباره است تا همراه با نسیم روح‌بخش بهاری به سمت موفقیت حرکت کنید. اگر هنوز برای تبلیغات در این ماه برنامه‌ریزی نکرده‌اید؛ نگران نباشید. هنوز هم فرصت برای شروع طوفانی کسب‌و‌کارتان در فروردین‌ماه باقی است. پس، وقت آن رسیده است، در فروردین‌ماه، دهان خود را با موفقیت شیرین کنید.


ماه فروردین ازجمله ایامی در سال است که در هر لحظه از آن می‌توان حس تازگی و جذابیت را لمس کرد. روزهای آغازین سال جدید که با تعطیلات نوروزی همراه است و بسیاری از افراد وقت خود را صرف دیدوبازدیدهای نوروزی می‌کنند. با این حال، اغلب کسب‌وکارهایی که در این ماه دست به تبلیغات یا راه‌اندازی یک برند یا کمپین تبلیغاتی جدید می‌نماید؛ تجربه یک موفقیت شیرین را خواهند داشت.

شاید با خود فکر کنید که روزهای طلایی تبلیغات همان روزهای ابتدایی ماه فروردین بوده است که اکنون از آن گذشته است. اما فراموش نکنید؛ ماه فروردین یک ماه شیرین و تمام‌نشدنی است. بنابراین اگر هنوز هم برای تبلیغات در این روزهای باقی‌مانده برنامه‌ریزی نکرده‌اید و به دنبال فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از این روزهای دل‌چسب بهاری هستید؛ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

همان‌طور که در مطالب پیشین همچون با این هدایای تبلیغاتی، کیک موفقیت بهمن ماه خود را شکلاتی ببرید یا هدایای خاص برای مناسبت‌های خاص ماه اسفند اشاره کردیم؛ هر ماه شمسی از روزهای طلایی برای تبلیغات جذاب برخوردار است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن این روزها، هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فردی را برای این ایام آماده کنید و دل مخاطبان خود را تا پایان سال همراه خود سازید.

 

در فروردین‌ماه، دهان خود را با موفقیت شیرین کنیدهدایای تبلیغاتی مرتبط با فصل بهار، بسیار جذاب و محبوب هستند

 

 

 

کدام‌یک از روزهای باقی‌مانده ماه فروردین، برای تبلیغات مناسب‌تر است؟

 

ماه فروردین با روزهای شاد آغازین و تعطیلات طولانی‌مدت خود، یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین ماه‌های سال نزد تمام مردم است.  در کنار مناسبت‌های خاص و تعطیلات شیرین ابتدایی سال، روزهای جذاب دیگری نیز در ماه فروردین وجود دارند که تبلیغات در این ماه را آسان و مهیج می‌کند. به همین دلیل، ماه فروردین، ماه شروع تبلیغات و آشناسازی مخاطبان با هر برندی است.

در ادامه برخی از مناسبت‌های جذاب ماه فروردین را که فرصت عالی برای تبلیغات هستند، به شما معرفی می‌کنیم.

  • 1 فروردین‌ماه مصادف با نوروز و روز جهانی عطر، جنگل و شعر
  • 6 فروردین‌ماه مصادف با زادروز آشو زرتشت و روز جهانی اسفناج و شیرینی نوقا
  • 7 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی تئاتر
  • 9 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی پیانو و روز پری دریایی
  • 10 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی مداد
  • 12 فروردین‌ماه مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران و روز جهانی سرگرمی
  • 13 فروردین‌ماه مصادف با روز طبیعت و روز جهانی کتاب کودک
  • 14 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی مهمانی و روز حیوانات آبزی و دریایی
  • 16 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی کارمندان و روز کارامل
  • 19 فروردین‌ماه مصادف با روز سلامتی و روز جهانی باغ‌وحش
  • 21 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی گلف بازها
  • 23 فروردین‌ماه مصادف با روز دندان‌پزشک
  • 25 فروردین‌ماه مصادف با بزرگداشت عطار نیشابوری و روز جهانی منابع انسانی
  • 26 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی هنر
  • 28 فروردین‌ماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع)
  • 29 فروردین‌ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • 30 فروردین‌ماه مصادف با روز علوم آزمایشگاهی و روز جهانی دوچرخه
  • 31 فروردین‌ماه مصادف با روز جهانی لوازم‌التحریر و روز زبان چینی

 

کدام‌یک از روزهای باقی‌مانده ماه فروردین، برای تبلیغات مناسب‌تر است؟با اهدا هدایای تبلیغاتی، فروردین خود را شیرین کنید

 

 

 

روزهای باقی‌مانده فروردین‌ماه برای تبلیغات کدام مشاغل مناسب است؟

 

تک‌تک روزهای فروردین‌ماه روزهای شیرینی هستند و همچون فصل بهار افراد به سوی موضوعات جدید و تازه شدن حرکت می‌کنند. ماه فروردین، ماه آشنایی مخاطبان با هر برندی است. به همین دلیل، هر کسب‌وکاری که بتواند در این روزها نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند، می‌تواند به همراهی مخاطبان در روزهای باقی‌مانده سال امیدوار باشد. از همین رو، هر برند و کسب‌وکاری می‌تواند با یک برنامه‌ریزی درست برای روزهای باقی‌مانده خود را از رقبای خود متمایز ساخته و پیشتاز عرصه تبلیغات باشند.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی پیشنهادی برای ماه فروردین چیست؟

 

همان‌طور که بارها اشاره کردیم، ماه فروردین، ماه شیرین و دوست‌داشتنی است که دست شما را برای تبلیغات باز می‌گذارد. تنها کافی است همراه نسیم روح‌بخش بهاری و گل‌های چشم‌نواز آن حرکت کنید و مخاطبان خود را شیفته خلاقیت خود نمایید. همیشه می‌توان برای جذب مخاطبان به سراغ محصولات کاربردی رفت. با این حال، پیشنهاد ما به شما این است که برای خاطره سازی و به‌یادماندنی بودن برند خود در سایر ماه‌ها، هدایای تبلیغاتی خود را با فصل بهار هماهنگ سازید. از بهترین و مناسبت‌ترین هدایای تبلیغاتی ماه فروردین می‌توان محصولات کاربردی زیر را پیشنهاد داد:

 

تقویم و سررسید 1401

 

هیچ‌چیز همچون تاریخ ماندگار نیست. یک تقویم و سررسید برای سال جدید با طرح گل‌های بهاری و طبیعت هیجان‌انگیز بهاری، یک هدیه تبلیغاتی به‌یادماندنی و خاص برای هر مخاطبی است. این نوع از هدایای تبلیغاتی، در دسته هدایای تبلیغاتی محبوب قرار دارند که هیچ‌گاه برای ارائه آن به مخاطبان دیر نیست.

 

ست مدیریتی

 

شروع سال جدید، سرآغاز شروع دیدارهاست. پیشکش کردن هدیه‌ای جذاب و به‌یادماندنی در روزهای آغازین سال جدید، رسمی هیجان‌انگیز است که حتی پا به عرصه تعاملات تجاری نیز نهاده است. با سفارشی‌سازی و ارائه ست های مدیریتی شکیل به مخاطبان خاص خود همچون مدیران عالی‌رتبه، کارمندان برتر و شرکای جدید، آن‌ها را برای آغاز یک شروع تازه شگفت‌زده نمایید. مطمئن باشید این هدایای تبلیغاتی محبوب تأثیر خارق‌العاده‌ای در ایجاد و استحکام روابط کاری شما می‌گذارد. محصولات درون ست های مدیریتی را می‌توان بر اساس بودجه، سلیقه و جنسیت مخاطبان خود تغییر دهید و با یک بسته‌بندی لوکس و چشم‌نواز هدیه دهید.

 

شکلات

 

شیرینی روزهای بهاری را با یک جعبه شکلات و شیرینی می‌توان چندین برابر نمود. اگر قصد دارید پس از تمام شدن شکلات‌های خوشمزه، همچنان در خاطر مخاطبان خود بمانید؛ بهتر است هدایای خود را درون یک جعبه پذیرایی چشم‌گیر قرار دهید. به این ترتیب، هدیه شما تا مدت‌های طولانی همراه مخاطبانتان باقی می‌ماند.

 

شکلات

یک جعبه پذیرایی زیبا، طعم دل‌پذیر شکلات را صدچندان می‌کند

 

 

 

شمع و گلدان تبلیغاتی

 

بهار و بوی عطر گل‌های روح‌نواز آن همراه با نسیم لطافت بخش بهاری، سرمستی صدچندانی را به تبلیغات می‌بخشد. اگر قصد دارید همراه با روح بهاری، مخاطبان خود را غافل‌گیر نمایید و آن‌ها را به سوی خود جذب کنید؛ بهتر است این عطر و لطافت را به هدایای تبلیغاتی خود فرا بخوانید. شمع با روایح گل‌های بهاری به همراه گلدان‌های زیبا برای قرار دادن گل‌های خوشبو، هدیه‌ای شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی به مخاطبان است.

 

جاکلیدی

 

اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که در هر زمان و رویدادی به مخاطبان خود ارائه کنید، می‌توانید به سراغ جاکلیدی تبلیغاتی بروید. این هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه، از دوام و زیبایی چشم‌نوازی برخوردار هستند. از همین رو، جاکلیدی را به‌جرئت می‌توان در دسته هدایای تبلیغاتی شرکتی پرفروش و ارزان دسته‌بندی کرد.

 

ست خودکار روان‌نویس

 

فروردین امسال، متفاوت‌تر از فروردین‌ماه‌های دو سال گذشته است. با حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، بسیاری از مشاغل مرتبط با این موضوعات نیز دوباره درهای خود را به سوی مخاطبان می‌گشایند. ست خودکار روان‌نویس و خودکار تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی دوست‌داشتنی است که در فصل بهار و هم‌زمان با بازگشایی کسب‌وکارها می‌توانید به مخاطبان خود ارائه کنید.

 

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد

 

بهار فصل گشت‌وگذار در طبیعت و تاریخ است. سرزمین ما با فرهنگ و تاریخ شگرف خود، هدایای بی‌شماری برای دوستداران خود فراهم آورده است. یکی از خاص‌ترین و حیرت‌انگیزترین هدایای تبلیغاتی که هر برندی می‌تواند به مخاطبان خود ارائه کند، صنایع دستی ایرانی است. این هدایای تبلیغاتی کاربردی و مسحورکننده، ارزش معنوی بالایی را با خود به همراه دارند و اوج تمایز و حرفه‌ای بودن یک برند را به رخ رقیبان می‌کشند. ظروف میناکاری، ترمه، ظروف مسی و سفالینه های زیبا ازجمله هدایای خاص و با ارزش سنتی ایرانی هستند که در میان مخاطبان جایگاه والایی دارند.

در کنار صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید با اندکی خلاقیت به مخاطبان خاص خود ارائه کنید. ازجمله این هدایای خاص می‌توان به شارژر خودرو، فلاسک درجه‌دار، ماگ هیتردار، دستگاه بخور و پاوربانک بی‌سیم اشاره کرد.

 

صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی منحصربه‌فرد

نمونه‌ای جذاب از شارژر خودرو

 

 

 

با آغاز سال جدید، کسب‌وکار خود را طوفانی آغاز و تبلیغات خود را بهاری دنبال کنید

 

ماه فروردین با روزها شاد ابتدایی خود و هم‌زمانی روزهای میانی‌اش با ماه رمضان، فرصتی با ارزش را برای جلب نظر مخاطبان فراهم کرده است. با همراه ساختن تبلیغات برند خود با نسیم بهاری و انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب این ماه، شیرینی عید را تا پایان سال برای کسب‌وکارتان حفظ کنید. در کنار هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت که به صرفه‌جویی در بودجه تبلیغاتی شما کمک می‌کند؛ می‌توانید هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص را نیز برای مخاطبان ویژه خود به صورت سفارشی آماده سازید تا با یک شروع طوفانی به استقبال موفقیت در سال جدید بروید.


15/ فروردین/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف