WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در ماه رمضان

بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در ماه رمضان

20/ فروردین/1401

ماه رمضان از ماه‌های معنوی مهم برای مردم ایران‌زمین است. تبلیغات و بازاریابی در این ماه شکل و بوی دیگری به خود می‌گیرند. از همین رو، برخی از هدایای تبلیغاتی در این ماه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و مخاطبان آن‌ها را بیشتر می‌پسندند. آیا می‌دانید بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در ماه رمضان چیست؟


مناسبت‌های بسیاری برای برپایی کمپین‌های تبلیغاتی جذاب در طول سال وجود دارد. هر شرکت و برندی بسته به محتوای فعالیت‌های خود در ایام مختلفی از سال اقدام به راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی موردعلاقه خود می‌کند. همان‌طور که در مطلب در فروردین ماه، دهان خود را با موفقیت شیرین کنید، بیان کردیم؛ مناسبت‌های جذاب فراوانی در ماه فروردین وجود دارد که لذت تبلیغات را چندین برابر می‌کند. یکی از جذابیت‌های متفاوت فروردین امسال، مصادف شدن آن با ماه رمضان است که از نظر بسیاری از بازاریابان زمان ارزشمندی برای تبلیغات می‌باشد.

ماه رمضان از ماه‌های قمری است که حال‌وهوای دیگری را با خود برای سرزمینمان به ارمغان می‌آورد. حال‌وهوای معنوی آمیخته با آرامش از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این ماه است. از همین رو، کسب‌وکارهای مختلفی برای رونق بخشیدن به فروش خود و جلب‌توجه افراد در این زمان از سال، برنامه‌ریزی می‌کنند. حال‌وهوای خاص این ماه سبب شده است تا بازاریابان به دنبال روش‌های جالب‌تر و محبوب‌تری برای جلب نظر مخاطبان باشند. یکی از روش‌های تأثیرگذار، انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی مناسب ماه رمضان است.

طیف گوناگونی از هدایای تبلیغاتی وجود دارد که می‌تواند نظر مثبت مخاطبان را با دریافت این هدایای تبلیغاتی به دنبال داشته باشد. با این وجود، برخی از هدایای تبلیغاتی کاربردی برای ارائه در ماه رمضان مناسب‌تر هستند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در ماه رمضان می‌پردازیم.

 

شماره 1- لیوان تبلیغاتی

 

لیوان، ماگ تبلیغاتی و لیوان دم‌نوش تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی جذابی هستند که در هر زمان از سال و رویدادی که به مخاطبان ارائه شود، آن‌ها را شیفته خود می‌نماید. بااین‌حال، این دسته از هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای در ماه رمضان دارند. برای سفارشی‌سازی ماگ تبلیغاتی مناسب ماه رمضان می‌توانید یک جمله زیبا یا نشانه‌ای از این ماه دوست‌داشتنی را بر روی بدنه لیوان چاپ کنید.

 

شماره 1- لیوان تبلیغاتیلیوان تبلیغاتی با طرح ماه رمضان

 

 

 

شماره 2- زیرلیوانی تبلیغاتی

 

زیرلیوانی های تبلیغاتی از کاربردی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین نوع هدایای تبلیغاتی هستند که هر کسب‌وکاری می‌تواند به مخاطبان خود ارائه کند. در ماه رمضان که افراد بیشتر به سمت مصرف نوشیدنی‌هایی همچون چای و دم‌نوش روی می‌آورند؛ این هدیه دوست‌داشتنی بیشتر موردتوجه و استقبال قرار می‌گیرد.

 

شماره 3- فلاسک تبلیغاتی

 

در کنار خیل عظیم افرادی که در این ماه روزه می‌گیرند؛ کودکان و بسیاری از بزرگ‌سالان قادر به روزه گرفتن نیستند. بااین‌حال، به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ماه رمضان که مناسب تمام افراد باشد؛ می‌توان به فلاسک تبلیغاتی اشاره کرد. افراد می‌توانند نوشیدنی‌های موردعلاقه خود را درون این فلاسک های تبلیغاتی ریخته و همراه خود نگه‌دارند (فلاسک های تبلیغاتی فلزی قادر به حفظ دمای اولیه نوشیدنی درون خود هستند و آن را سرد یا گرم نگاه می‌دارند). به این ترتیب، افرادی که روزه نیستند و در محیط بیرون از خانه تردد  می‌کنند، می‌توانند بدون نگرانی از توجه دیگران نوشیدنی خود را میل کنند؛ و افراد روزه‌دار که فرصت افطار به موقع را ندارند، می‌توانند افطار خود را با نوشیدنی درون این فلاسک های تبلیغاتی باز بکنند.

 

شماره 4- کیف تبلیغاتی

 

بسیاری از کسب‌وکارها در ماه رمضان اقدام به ارائه بسته‌های خوراکی به مخاطبان و کارمندان خود می‌کنند. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ارائه در ماه رمضان کیف‌های غذای تبلیغاتی است.  این نوع کیف‌ها قادر به نگه‌داری از غذای گرم و سرد است؛ بدون این‌که دمای آن تغییر کند. حمل آسان و ظاهر زیبای این کیف‌ها در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، این هدیه را در زمره هدایای تبلیغاتی جذاب ماه رمضان قرار داده است. علاوه بر این، کیف غذای تبلیغاتی را می‌توان فارغ از جنسیت و سن مخاطبان ارائه کرد و برای سالیان سال همراه آن‌ها باقی می‌ماند.

 

شماره 4- کیف تبلیغاتی

نمونه‌ای ساده و در عین حال زیبا از کیف غذا تبلیغاتی

 

 

 

شماره 5- کتب نفیس (قرآن نفیس تبلیغاتی)

 

ماه رمضان از ماه‌های معنوی است که هر شخصی با اعتقادات خود برای آن ارزش قائل می‌شود. یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هدایای تبلیغاتی که در این ماه می‌توانید به مخاطبان ویژه خود (همچون مدیران، کارمندان برتر یا برندگان کمپین‌های ویژه ماه رمضان) ارائه کنید، قرآن نفیس است. این هدیه باورنکردنی سالیان سال همراه مخاطبان شما باقی می‌ماند و حتی از نسلی به نسل بعد می‌تواند منتقل شود. بنابراین، اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ماندگار و باارزش هستید، این گزینه را فراموش نکنید.

 

شماره 6- پوشاک تبلیغاتی

 

پوشاک تبلیغاتی ازجمله کلاه و لباس تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی هستند که در هر زمان از سال می‌توان به مخاطبان ارائه کرد. این هدایای دوست‌داشتنی با رنگ‌ها و طرح‌های زیبا، هدیه‌ای به‌یادماندنی از برند شما برای مخاطبان هستند. یک جمله کوچک همراه با نشان تجاری یا نام برند شما بر روی این دسته از هدایای تبلیغاتی، یک هدیه بی‌نظیر و جذاب را پدید می‌آورد.

 

شماره 7- صنایع دستی

 

فرهنگ غنی ایران‌زمین، هدایای شگفت‌انگیزی را برای مردمانش فراهم آورده است. یکی از جذاب‌ترین صنایع دستی ایرانی که می‌تواند در ماه رمضان لبخند شادی و شعف را بر روی لبان مخاطبان شما قرار دهد، ترمه و ظروف سفالی است. ترمه ایرانی یکی از زیباترین و خاص‌ترین منسوجات دنیا است که دریافت‌کننده این هدیه را مبهوت زیبایی و هنر دست باشکوه خود می‌کند. ظروف زیبای سفالی نیز از دیگر هدایای بی‌نظیر و جذابی هستند که لذت نوشیدن و چشیدن طعم خوراکی‌های ایرانی را چندین برابر می‌کند.

 

شماره 7- صنایع دستی

ترمه ایرانی یکی از جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی است که مخاطبان را مسحور زیبایی خود می‌کند

 

 

 

شماره 8- جعبه پذیرایی

 

هدیه دادن خوراکی و شکلات یا حتی چای و دم‌نوش به‌تنهایی احساس جذاب بودن هدیه را منتقل نمی‌کند. اما اگر همین هدایا را درون یک جعبه پذیرایی شکیل و چشم‌نواز قرار دهید، هدیه خود را صد برابر خاص‌تر و باارزش‌تر می‌کنید. انواع گوناگون جعبه های پذیرایی تبلیغاتی وجود دارد که با توجه به نوع هدیه‌ای که درون آن قرار می‌دهید، می‌توانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. این جعبه های پذیرایی به‌اندازه‌ای زیبا هستند که به تنهایی نیز می‌توانید آن‌ها را به مخاطبان خود هدیه کنید. بااین‌حال، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتی با یک پیام دلگرم‌کننده و مناسب، درون این بسته‌ها را پر کنید و آن‌ها را به مخاطبان دوست‌داشتنی خود اهدا کنید.

شماره 9- ساک دستی

 

همیشه نیازی نیست برای هدیه دادن به سراغ گزینه‌های گران‌قیمت و خاص بروید. یک ساک دستی زیبا با یک پیام دل‌نشین از سوی برند شما می‌تواند یک هدیه ارزشمند به مخاطبانتان باشد. ساک دستی های تبلیغاتی را می‌توانید در اندازه‌ها و با طرح‌های مختلف بسته به سلیقه خود سفارش دهید. شما می‌توانید سفارش‌های مشتریان خود را درون این ساک های دستی قرار داده و به آن‌ها ارائه کنید یا درون آن را با یک هدیه کوچک پر کرده و به مخاطبان خود هدیه دهید.

 

شماره 10- تقویم و سررسید 1401

 

شاید عجیب‌ترین هدیه تبلیغاتی این فهرست را بتوان تقویم و سررسید 1401 دانست و با خود بگویید چرا! اما دلیل آن بسیار ساده است. اکنون در ماه ابتدایی سال قرار داریم و بسیاری از مخاطبان هنوز شانس دریافت یک تقویم یا سررسید جذاب را نداشته‌اند. از همین رو، با ارائه یک هدیه کاربردی و جذاب که تا پایان سال می‌تواند همراه مخاطبان باشد، آن‌ها را در ماه رمضان شگفت‌زده نمایید.

 

سخن آخر

 

تقارن زیبای ماه رمضان با ماه فروردین که خود ماه تبلیغات است، دست شما را برای تبلیغات و بازاریابی هیجان‌انگیز باز گذاشته است. با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب ماه رمضان و سفارشی‌سازی آن‌ها متناسب با کسب‌وکار خود می‌توانید برای مدت‌های طولانی در خاطر مخاطبانتان باقی بمانید. انواع هدایای تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی لوکس گرفته تا هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت برای ارائه در ماه رمضان و جلب نگرش مثبت مخاطبان وجود دارد. از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی این ماه می‌توان به قرآن نفیس، فلاسک تبلیغاتی فلزی، ماگ تبلیغاتی و ساک دستی اشاره کرد.


20/ فروردین/1401



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف