WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
فلش 2 گیگ تبلیغاتی داریم؟

فلش 2 گیگ تبلیغاتی داریم؟

14/ بهمن/1402

فلش تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای سازمانی محسوب می‌شود و می‌تواند چندین و چندسال، برند شما را همراه با دریافت‌کننده هدیه زنده نگه دارد. پیش از خرید فلش تبلیغاتی، ممکن است سوالاتی برای خریداران به وجود بیاید و یکی از مهم‌ترین سوالات، در مورد فلش تبلیغاتی دو گیگابایتی است. با ما همراه باشید تا ببینیم آیا فلش تبلیغاتی ۲ گیگابایتی وجود دارد یا خیر.


فلش تبلیغاتی چیست؟


اگر یک سازمان بزرگ یا کوچک هستید یا جزو کسب و کارهایی با مشتریان ثابت به حساب می‌آیید؛ احتمالا نام فلش تبلیغاتی را شنیده‌اید. فلش تبلیغاتی، یکی از هدایای تبلیغاتی معروف در سال‌های اخیر است که شرکت‌های ریز و درشت زیادی سراغ استفاده از آن رفته‌اند.

معمولا روی فلش‌های تبلیغاتی، نام برند، لوگو در مواردی یک راه ارتباطی ثبت می‌شود. فلش تبلیغاتی به صورت خام نباید به دست دریافت‌کنندگان برسد و معمولا کاتالوگ محصولات، ویدیو معرفی شرکت یا برند، کد تخفیف، پیام تبریک یا قدردانی و موارد این‌چنینی در فلش وجود دارند.

 

فلش تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟


مهم‌ترین مزیت این هدیه، کاربردی بودن آن است. تقریبا همه مردم به فلش مموری نیاز دارند تا برای ذخیره موسیقی، فیلم، پادکست، عکس، نصب برنامه‌ها و... از آن استفاده کنند. دیگر مزیت این هدایای تبلیغاتی ارزشمند، به‌روز بودن آن‌ها است. این روزها شرکت‌های بزرگ دیگر سراغ استفاده از سررسید و خودکار تبلیغاتی نمی‌روند و به جای این هدایا، سراغ فلش تبلیغاتی می‌روند.

مزیت بعدی، مربوط به خاص بودن این محصول است؛ با توجه به این که کسب و کارهای سنتی خیلی به این هدیه تبلیغاتی علاقمند نیستند؛ شما می‌توانید با سفارش این محصول یک تمایز مهم میان خود و رقبا ایجاد کنید. مزیت بعدی این هدایا، مربوط به امکان ذخیره‌سازی فایل‌های مدنظر شماست. همان طور که گفتیم، می‌‌توانید فایل‌هایی مانند کاتالوگ، ویدیو تبلیغاتی و... را در فلش‌ها بارگزاری کنید.

 

فلش 2 گیگ تبلیغاتی

نمونه‌ای از فلش چرخشی ساده که بسیار محبوب و پرفروش است

 

ماجرای فلش تبلیغاتی دو گیگابایتی چیست؟


یکی از تعیین‌کننده‌ترین فاکتورها در سفارش هدیه تبلیغاتی، قیمت آن‌ها است و به همین دلیل، بسیاری از کسب و کارها ترجیح می‌دهند سراغ خرید فلش تبلیغاتی ارزان‌قیمت بروند. وقتی به فلش مموری ارزان فکر می‌کنیم، احتمالا فلش دو گیگابایتی اولین چیزی است که به ذهنمان خطور می‌کند اما جالب است بدانید فلش دو گیگابایتی دیگر وارد نمی‌شود و کمتر شرکتی حاضر به تولید این محصول می‌شود!

فلش‌های دو گیگابایتی تا چندین سال پیش، محبوبیت بالایی داشتند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، جای خود را به فلش‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی داده‌اند.

 

قیمت فلش تبلیغاتی دو گیگابایتی در مقایسه با ۸ و ۱۶ گیگابایتی


حتی اگر شما بتوانید وارذکننده‌ای را پیدا کنید که فلش دو گیگابایتی تبلیغاتی داشته باشد، باید این نکته را به یاد داشته باشید که با توجه به قیمت چیپست‌های مورد استفاده قرار گرفته در فلش مموری‌ها، تفاوت قیمت میان فلش دو گیگابایتی و ۸ گیگابایتی به شدت ناچیز است و ارزش خرید فلش تبلیغاتی ۲ گیگابایتی، بسیار کمتر از چیزی است که فکر می‌کنید.

با چنین شرایطی، بهترین انتخاب برای کسب‌وکارها، سفارش و خرید فلش مموری تبلیغاتی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی است. حتی اگر از تفاوت قیمت ناچیز نیز بگذریم، باید به این نکته توجه کنیم که فلش‌های دو گیگابایتی هیچ کاربردی برای کاربران ندارند و احتمالا در کشو کاربران و زیر دیگر وسیله‌های بلااستفاده، مدفون شوند!

 

قیمت فلش 2 گیگ


با توجه به این که دیگر خبری از تولید فلش تبلیغاتی دو گیگابایتی نیست، پیشنهاد می‌کنیم به جای خرید این محصولات تاریخ‌گذشته و کم‌ارزش، سراغ گزینه‌های دیگر مانند فلش مموری تبلیغاتی ۸ و یا ۱۶ گیگابایتی بروید. این هدایای تبلیغاتی از نظر قیمتی اقتصادی هستند و حس ارزش بیشتری را به دریافت‌کنندگان القا می‌کنند.


14/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف