WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با ست‌های مدیریتی جدید 1402

آشنایی با ست‌های مدیریتی جدید 1402

16/ فروردین/1402

ست مدیریتی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین اقلام تبلیغاتی در کنار یکدیگر تشکیل شده است که بسته به نظر شما و بودجه تبلیغاتی شما می‌توان محصولات درون آن را انتخاب کرد. محبوبیت و خاص بودن این محصول سبب شده است تا ست‌های مدیریتی به عنوان اولین انتخاب از سوی بازاریابان و متخصصان معرفی شود. در این مطلب شما را با ست‌های مدیریتی جدید 1402 آشنا خواهیم کرد تا از تنوع بی‌نظیر این ست‌ها بهره ببرید و مخاطبان خود را شگفت‌زده نمایید.


با توجه به اینکه ست مدیریتی از یک بسته‌بندی شکیل و چشم‌گیر بهره می‌برد، دیگر نیازی به تهیه جعبه‌ای جداگانه برای ارسال آن به مخاطبانتان نخواهید داشت. علاوه بر این، درون هر بسته‌بندی نیز به گونه‌ای متناسب با اقلام انتخابی درون آن‌ها برش خورده است تا هر وسیله جایگاه مشخصی از جعبه را به خود اختصاص داده باشد و ظاهری بسیار جذاب‌تر و گیراتر داشته باشد.

به صورت کلی، هر محصول انتخابی را می‌توان درون ست مدیریتی قرار داد؛ با این حال، برخی از هدایای تبلیغاتی از محبوبیت بیشتری در نزد مخاطبان برخوردار هستند. از این رو، کنار هم قرار دادن این محصولات جذاب در کنار یکدیگر می‌تواند اثربخشی بیشتری بر مخاطبان شما داشته باشد. در این مطلب به معرفی برخی از ست‌های مدیریتی جدید 1402 می‌پردازیم که از زمان معرفی خود توانسته است توجهات بسیاری را به خود مجذوب کنند.

ست مدیریتی

ست مدیریتی مجموعه‌ای از محصولات محبوب است که درون یک بسته‌بندی شکیل و کادویی قرار گرفته است و اقلام درون جعبه و خود جعبه مزین به نام تجاری و لوگو ارائه دهنده هدیه است. علاوه بر این، امکان حکاکی لیزری پیام تبلیغاتی مورد نظر نیز وجود دارد. از جمله جدیدترین ست مدیریتی 1402 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ست شاهان

ست شاهان یک ست مدیریتی شاهانه و ساده است که در عین کوچک بودن و مقرون به‌صرفه بودن خود، بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. یک پاوربانک 5 هزار میلی آمپری و یک خودکار فلزی عالی تنها اقلامی هستند که درون این ست ساده و فاخر قرار گرفته‌اند؛ اما کیفیت بالا و ظاهر چشم‌نواز این ست سبب شده است در دسته اول انتخاب شرکت‌ها و بازاریابان قرار بگیرد.

 

ست شاهان

ست شاهان انتخابی جسورانه و جذاب برای مخاطبان است

ست لوکزامبورگ 2

اگر به دنبال یک هدیه جذاب هستید که درون آن یک پاوربانک با کیفیت و با ظرفیت بالا قرار داشته باشد، باید به سراغ این ست مدیریتی خاص بروید. ست لوکزامبورگ 2 از یک پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری به همراه یک خودکار فلزی و فلش مموری 16 گیگ فلزی زیبا تشکیل شده است.

 

ست لوکزامبورگ

 

ست لوکزامبورگ 1 نیز همانند ست لوکزامبورگ 2 می‌باشد و اقلام درون آن‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آن‌ها با هم نوع خودکار و پاوربانک قرار گرفته در مجموعه است.

 

ست شانگهای

 

گاهی نیاز است به سراغ هدیه‌ای برویم که تک و ماندگار باشد و نتوان لنگه آن را در جای دیگری پیدا کرد. ست هدایای الکترونیکی شانگهای دقیقاً چنین هدیه‌ای است. جذاب‌ترین بخش این ست خودکار و فلش سواروسکی است که خود به تنهایی بسیار جذاب و شگفت‌انگیز هستند. در کنار این هدایای لوکس و خاص یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری قرار گرفته است تا هدیه شما را برای سالیان سال خاطره‌انگیز سازد.

 

ست نوا

 

برخی از هدایا بیشتر از آنکه از نظر ظاهری فقط زیبا باشند؛ دربرگیرنده محصولی است که به تنهایی غوغا به پا می‌کند. ست نوا با برخورداری از یک ابزرا چند کاره فوق‌العاده به خودی خود منحصربه‌فرد است؛ با این حال، برای هرچه خاص‌تر شدن این ست به آن یک فلش 8 گیگ و یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت اضافه شده است.

 

ست نوا

با قرار دادن چند محصول جذاب در کنار یکدیگر می‌توان یک هدیه خارق‌العاده پدید آورد

 

 

 

ست سئول

 

سئول نامی است تداعی‌کننده تکنولوژی و کیفیت است. از این رو، ست مدیریتی سئول از هدایای شگفت‌انگیز و باکیفیتی تشکیل شده است که درخور نام خود باشد. اقلام درون این ست عبارتند از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری، اسپیکر بلوتوثی عالی، فلش مموری 8 گیگ به همراه یک ساعت هوشمند با کیفیت و زیبا.

 

ست مسکو

 

همیشه نباید درون ست مدیریتی خود را با اقلام زیادی شلوغ کرد. قرار دادن یک خودکار فلزی تاچ (قلم استایلوس) به همراه یک هولدر موبایل فلزی زیبا و یک فلش 16 گیگ با قابلیت otg درون یک بسته زیبا می‌تواند هدیه ماندگار و دوست‌داشتنی باشد.

 

ست موناکو

 

برخی از اقلام درون ست‌های مدیریتی نه تنها خاص هستند؛ بلکه می‌توانند بسیار راهگشا باشند. ازجمله این اقلام کابل سه کاره جمع‌شو است. این کابل جذاب و کاربردی به همراه یک پاوربانک جذاب 5 هزار میلی آمپری، یک فلش 16 گیگ انتخابی و یک خودکار فلزی زیبا اقلام تشکیل‌دهنده ست موناکو هستند.

 

ست لیما

 

قرار گرفتن پاوربانک 10 هزار میلی آمپری و یک فلش 16 گیگ otg درون یک ست مدیریتی به نظر ساده می‌رسد. با اضافه کردن یک هندزفری طرح ایرپاد به آن می‌توان ست لیما را خلق کرد که ازجمله ست‌های 1402 پرطرفدار و پرفروش می‌باشد.

 

ست لیما

ست لیما یک ست جذاب و ماندگار است

 

 

 

ست نیکا

 

ست نیکا یک ست مدیریتی ساده است که از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری، فلش otg با ظرفیت 16 گیگ و خودکار تشکیل شده است. با این حال، نباید از کنار این ست پرطرفدار نیز به سادگی گذشت.

 

ست باراد

 

اگر قصد ارائه هدیه‌ای به طرفداران محصولات دیجیتالی را دارید به شما ست باراد را پیشنهاد می‌دهیم. این ست بی‌نظیر از یک پاوربانک پرقدرت 20 هزار میلی آمپری، فلش otg با ظرفیت 16 گیگ، شارژر فندکی و جا کارتی تشکیل شده است.

 

ست وارنا

 

ست وارنا یک ست مدیریتی خاص است که معمولاً به افراد خاص می‌توان اهدا کرد. اصلی‌ترین دلیل آن قرار گرفتن یک هدفون درجه یک و منحصربه‌فرد درون این ست است. از دیگر محصولات درون آن می‌توان به پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپری و یک فلش مموری با ظرفیت 8 گیگ اشاره کرد.

 

افرا ست

 

ست افرا یک ست مدیریتی اقتصادی و مقرون به‌صرفه است که از یک پاوربانک تبلیغاتی با ظرفیت انتخابی، شارژر فندکی و یک خودکار فلزی جذاب تشکیل شده است.

 

ست کازان

 

ست کازان، هدیه‌ای خاص برای افراد خاص و سخت‌پسند! این هدیه خارق‌العاده و جذاب از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری که کابل آن به شکل متصل قرار دارد به همراه یک اسپیکر بلوتوثی با چراغ LED و یک فلش با ظرفیت 16 گیگ تشکیل شده است.

 

نیم ست زرین

 

زرین و درخشنده همچون ست زرین! نیم ست زرین که همچون نام خود زیبا و درخشنده است از یک پاوربانک مرغوب 5 هزار میلی آمپری، مینی اسپیکر و فلش تبلیغاتی تشکیل شده است. این ست جذاب را می‌توانید در سه رنگ لوکس و باوقار طلایی، نقره‌ای و مشکی به صورت سفارشی تهیه کنید.

 

نیم ست زرین

انتخاب رنگ طلایی برای ست مدیریتی یک انتخاب هوشمندانه است

 

 

 

ست افسانه

 

شنیدن افسانه‌ها و داستان‌هایی که از دل یک اسپیکر تبلیغاتی با کیفیت بیرون می‌آید، شنیدنی است! با ارائه یک ست مدیریتی که درون آن اسپیکر تبلیغاتی، فلش مموری، خودکار فلزی و جا کارتی قرار دارد، به نامی به یادماندنی همچون افسانه‌ها تبدیل شوید.

 

ست لیندا

 

افراد خاص لایق هدایای خاص نیز هستند. اگر به دنبال هدیه‌ای خاص هستید که دل مخاطبان سخت‌پسند خود را به دست آورید به شما توصیه می‌کنیم به سراغ ست لیندا بروید. این ست جذاب و دوست‌داشتنی از یک پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر که کابل‌های متنوعی به آن متصل است، تشکیل شده است. علاوه بر این، این مجموعه دارای یک ساعت دیجیتالی هوشمند زیبا به  همراه یک فلش 32 گیگی می‌باشد.

 

ست مینو

 

یکی دیگر از ست‌های اقتصادی، ست مینو است که از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری، فلش 16 گیگ و خودکار فلزی تشکیل شده است.

 

ست رز

 

بی‌شک یکی از ارزان‌قیمت‌ترین ست‌های مدیریتی 1402 که درون آن پاوربانک با کیفیت 5 هزار میلی آمپری قرار گرفته است، ست رز می‌باشد. درون این ست علاوه بر پاوربانک، یک فلش 8 گیگ و یک خودکار فلزی جذاب نیز قرار دارد.

 

ست شرانگ

 

اگر به دنبال یک ست مدیریتی ارزان‌قیمت هستید که درون آن یک پاوربانک 5 هزار میلی آمپری قرار داشته باشد، می‌توانید به سراغ ست شرانگ بروید. در این ست، خودکار فلزی و جا کلیدی فلزی زیبایی نیز قرار گرفته است.

 

ست شاهو

 

نیازی نیست که هدیه خود را با محصولات تبلیغاتی لوکس و پر تعداد شلوغ کنید. با قرار دادن ست خودکار روان‌نویس چرمی درون یک ست زیبا به همراه یک جا کارتی چرمی و فلش مموری چرمی 16 گیگی، می‌توانید ست چرمی خارق‌العاده‌ای را بسازید.

 

ست شاهو

قرار گرفتن محصولات چرمی درون یک ست به ارزش آن می افزاید

 

 

 

ست سیلور

 

ست سیلور یکی از ساده‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین ست‌های 1402 است که از یک فلش مموری با ظرفیت 8 گیگ، خودکار فلزی اسنیل و جا کارتی تبلیغاتی تشکیل شده است.

 

ست گلد

 

ست گلد هدیه‌ای جذاب برای طرفداران رنگ طلایی است. این ست ارزان مدیریتی ارزان از فلش مموری 8 گیگ به همراه روان‌نویس با کیفیت مدیریتی و جا کارتی به رنگ طلایی تشکیل شده است.

 

ست مدیریتی مشکی

 

انتخاب رنگ محصولات تبلیغاتی و اقلام درون ست مدیریتی به نظر خریداران و مخاطبان بستگی دارد. با این حال، یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای سفارشی‌سازی ست‌های تبلیغاتی، رنگ مشکی است. ست مدیریتی مشکی پیشکش که به صورت پیشنهادی از یک فلش مموری با ظرفیت 16 گیگ، جا کارتی و جا کلیدی تشکیل شده است، از محبوب‌ترین ست‌های مشکی رنگ بازار است.

 

 

ست سررسید تبلیغاتی

 

اگر دوست دارید داخل ست مدیریتی خود یک سررسید با قطع دلخواه قرار دهید، باید به سراغ ست سررسید بروید. ست سررسید نیز همانند ست مدیریتی از برخی اقلام تبلیغاتی تشکیل شده است که در کنار آن‌ها یک سررسید زیبا و باکیفیت نیز قرار گرفته است. از جذاب‌ترین و جدیدترین ست سررسید 1402 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

ست هلسینکی

 

اگر به دنبال یک ست مدیریتی کامل هستید که برای عید نوروز به مخاطبان خود ارائه کنید، ست هلسینکی انتخابی عالی برای شما خواهد بود. قرار گرفتن یک سررسید زیبا در قطع اروپایی در این ست رویایی، هدیه نوروزی شما را جذاب‌تر خواهد کرد.

اقلام درون ست هلسینکی، سررسید اروپایی، پاوربانک با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر، فلش مموری otg با ظرفیت 16 گیگ به همراه یک خودکار فلزی می‌باشد.

 

ست هلسینکی

ست هلسینکی به همراه سررسید تبلیغاتی جذاب آن

 

 

 

ست هرمز

 

ست هرمز ازجمله ست‌های مدیریتی محبوب و پرطرفدار است که با قیمت مناسب همراه با اقلامی کاربردی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ازجمله اقلامی که درون این ست قرار گرفته‌اند می‌توان به سررسید با قطع اروپایی، جعبه ابزار، پاوربانک 5 هزار میلی آمپر و یک فلش مموری 8 گیگ اشاره کرد.

 

ست آبی

 

ساده‌ترین مدل ست سررسید 1402، ست آبی است. این ست که در عین سادگی و ارزان‌قیمت بودن بسیار کاربردی و جذاب است از یک دفترچه یادداشت آبی رنگ به همراه یک فلش مموری با رنگ آبی تشکیل شده است.

 

ست فلاسک

 

ست فلاسک همانند ست مدیریتی مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی انتخابی است که درون آن یک نوع فلاسک تبلیغاتی قرار گرفته است. انتخاب نوع فلاسک تبلیغاتی نیز همانند سایر اجزای مجموعه در دست شماست. با این حال، برخی از پرطرفدارترین ست فلاسک تبلیغاتی 1402 عبارتند از:

 

ست شیراز

 

اگر به دنبال یک هدیه خارق‌العاده و متفاوت برای سال 1402 هستید تا همگان را شگفت‌زده نمایید، به شما توصیه می‌کنیم به سراغ ست فلاسک شیراز بروید. این هدیه لوکس و چشم‌گیر که قیمتی مقرون به‌صرفه دارد از یک جعبه پذیرایی چرمی  بسیار زیبا تشکیل شده است که درون آن یک فلاسک تبلیغاتی هوشمند و 3 عدد قوطی شیشه‌ای قرار گرفته است.

 

ست شیراز

ست شیراز از خاص‌ترین و جذاب‌ترین ست‌های تبلیغاتی موجود در بازار است

 

 

 

ست شیکاگو

 

ست شیکاگو نیز همانند ست فلاسک شیراز یک هدیه منحصربه‌فرد و لوکس است که با ظاهر چشم‌نواز خود همه را شیفته خود می‌نماید. این ست فلاسک نیز از یک فلاسک درجه دار تشکیل شده است که درون یک جعبه پذیرایی شکیل چرمی قرار گرفته است و همراه آن یک پاوربانک 5 هزار میلی آمپری و سررسید چرمی با قطع اروپایی قرار گرفته است.

 

سخن آخر

 

مزیت اصلی ست تبلیغاتی، قدرت انتخاب بالا برای قرارگیری محصولات درون مجموعه است. به همین دلیل، حتی اگر ست‌های تبلیغاتی 1402 که در بالا معرفی شدند (که از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بوده‌اند) مطابق سلیقه شما نبود، جای نگرانی نیست! شما می‌توانید ست تبلیغاتی مورد نظر خود را بر اساس بودجه و سلیقه خود به صورت سفارشی آماده کنید و محصولی کاملاً سفارشی را برای مخاطبان خود خلق کنید تا بیش از پیش آن‌ها شگفت‌زده نمایید.

 


16/ فروردین/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف