WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

7/ اردیبهشت/1402

هدیه دادن به ایجاد احساس خاص در دیگران کمک می‌کند. اگرچه در بیشتر موارد هدایا نشانه‌های نسبتاً کوچکی از قدردانی از شخص به فرد هستند. اما هدایایی در مقیاس بزرگ نیز وجود دارد، نوعی که در طول سال‌ها ماندگار است، ابراز سپاسگزاری منحصر به فردی که از عجیب ترین هدیه های ثبت شده در تاریخ هستند. با همراه باشید تا شما را با تعدادی از عجیب ترین هدیه های دنیا آشنا کنیم.


در سال 2006، حاکم شهر دبی امارت یکی از عجیب‌ترین هدیه های دنیا را به مایکل شوماخر هدیه داد. جزیره‌ای در خلیج فارس هدیه مایکل شوماخر بود که خداحافظی با حرفه خود به عنوان یک راننده مسابقات فرمول یک را برای او آسان‌تر کرد. جزیره در نظر گرفته شده برای شوماخر مربوط به بخشی از قطب جنوب بود که به عنوان یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا مشهور شد.

آسمان خراش یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

یک آسمان خراش 44 طبقه به عنوان هدیه شوروی به لهستان از عجیب‌ترین هدیه های دنیا است. استالین پس از جنگ جهانی دوم کشور برادر سوسیالیستی تازه به دست آمده را با یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا خوشحال کرد. هدیه مردم شوروی به ملت لهستان تبدیل به معبد کلاسیک سوسیالیستی به ارتفاع 237 متر شد و در سال 1955 به پایان رسید. دیکتاتور زنده نماند تا افتتاحیه را ببیند، اما این هدیه فراموش نشده بود. نام رسمی این ساختمان کاخ فرهنگ و علم جوزف استالین بود.

 

آسمان خراش یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا

هدیه دادن یک محصول تبلیغاتی نیز می‌تواند به نوبه خود شگفت‌انگیز باشد

شبه جزیره یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

شبه جزیره کریمه دریای سیاه، حدود 26000 کیلومتر مربع وسعت و تا حدی مدیترانه‌ای است، توسط نیکیتا خروشچف، رهبر حزب کمونیست شوروی، در سال 1954 به اوکراینی‌ها داده شد. این هدیه که یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا است به عنوان ژست روابط طولانی بین روسیه و اوکراین اعلام شد که 300 سال قبل با سوگند وفاداری مهر و موم شده بود.

خرچنگ عنکبوتی غول پیکر یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

در موزه زمین‌شناسی راتگرز در نیوبرانزویک، نیوجرسی، اسکلت بیرونی غول پیکر موجودی که به نظر می‌رسد از یک رمان علمی تخیلی بیرون خزیده است، از دیوار آویزان شده است. راتگرز یکی از اولین دانشگاه‌های آمریکایی بود که دانشجوی ژاپنی پذیرفت. دولت ژاپن به نشانه قدردانی، یک خرچنگ عنکبوتی غول پیکر ژاپنی را به دانشگاه اهدا کرد و اکنون بیش از یک قرن است که از مهمانان استقبال کرده است. این مجسمه غول پیکر یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا است.

درخت گیلاس هدیه‌ای از دشمن یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

در بالتیمور،مریلند، در نزدیکی ورودی بیمارستان یونیون مموریال یک درخت گیلاس خیره کننده وجود دارد. این درخت هدیه‌ای از دوست نیست. این هدیه توسط دشمن عمومی، آل کاپون، به بیمارستان داده شد. پس از آزادی از زندان فدرال، کاپون به شدت بیمار بود و از مراقبت در بیمارستان دانشگاه جان هاپکینز خودداری کرد. اما یونیون مموریال پذیرفت که او را به عنوان یک بیمار خصوصی بپذیرد و به نشانه قدردانی از او، کاپون دو درخت به بیمارستان هدیه داد که یکی از آنها هنوز پابرجاست.

 

درخت گیلاس هدیه‌ای از دشمن یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا

استفاده از طرح‌های مرتبط با شکوفه‌های گیلاس بر روی طیف متنوعی از هدایای تبلیغاتی، آن‌ها را زیباتر می‌سازد

 

 

زیارتگاه تاج محل در هند یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا زیارتگاه تاج محل است که توسط پادشاه مغول شاه جهان از سال 1632 تا 1648 برای نگهداری بقایای همسرش ممتاز محل پس از مرگ وی ساخته شد و هنوز هم مقصد بازدیدکنندگان است.

 

یک درخت زیتون به ارزش بیش از 18000 دلار

در سال 2008، آنجلینا جولی، ستاره آمریکایی، درخت زیتونی را که به قیمت 18500 دلار خریده بود به همسرش برد پیت هدیه داد تا درخت بیست ساله یکی از گرانترین درختان زیتون باشد. همچنین در سال 2012 جولی بدون هیچ مناسبتی هدیه‌ای بی‌نظیر برای برد پیت خرید که یک هلیکوپتر با قیمت 1.6 میلیون دلار بود.

 

برف یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

تهیه‌کننده ثروتمند آمریکایی، آرون اسپلینگ، دو میلیون دلار برای انتقال تن‌ها برف به لس آنجلس خرج کرد تا فرزندانش کریسمس را در فضایی که می‌خواستند جشن بگیرند.

 

یک قطعه زمین در ماه یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

در سال 2008، انجمن جوانان تجاری به اروین هوبر، رئیس وقت CSU و وزیر دارایی باواریا، یک قطعه زمین در ماه داد. این هدیه رویایی که یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا بود با این واقعیت امکان‌پذیر شد که یک تاجر باهوش آمریکایی می‌دانست چگونه در دهه 1960 از خلاء قانونی استفاده کند. حتی قبل از اینکه آمریکایی‌ها با موفقیت روی ماه فرود بیایند، او ادعای مالکیت خود را در ثبت زمین سانفرانسیسکو ثبت کرده بود. بعداً سطح ماه را به‌عنوان قطعه‌های 1000 مترمربعی به بازار عرضه کرد و همچنین مجوزهایی را به یک شرکت در بایرن فروخت.

 

یک قطعه زمین در ماه یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا

یک ماگ تبلیغاتی با طرح ماه و آسمان نیز می‌تواند هدیه‌ای رویایی و به یادماندنی باشد

 

 

 

کشتی یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

در سال 1956، ارسطو اوناسیس، مالک کشتی و مولتی میلیونر یونانی، یکی از آخرین کشتی‌های بلند در جهان را به عنوان هدیه عروسی برای ازدواج بازیگر زن گریس کلی با شاهزاده رینیر سوم از موناکو در نظر گرفت. با این حال، عروس هرگز این هدیه که یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا بود را دریافت نکرد، زیرا طبق گزارش‌ها، اوناسیس حتی به عروسی دعوت نشده است.

 

ایرباس یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

در سال 2007، موکش آمبانی، صنعتگر هندی، برای تولد همسرش نیتا یک ایرباس 319، 60 میلیون دلاری با فضای داخلی مجلل هدیه داد. این سرمایه‌گذار پتروشیمی با خانواده‌ای شش نفره‌، گران‌ترین خانه شخصی دنیا را داشت که در آن زمان در کلان شهر مالی بمبئی ساخته شد. یک ساختمان مرتفع 27 طبقه با یک سکوی هلیکوپتر، سینما، استخر، سالن بدنسازی و فضای نشیمن برای ۶۰۰ نفر.

 

معبد یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

معبد دندور، هدیه‌ای از سوی دولت مصر در سال 1965 به بیوه فداکار کندی، رئیس‌جمهور ایالات متحده، یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا بود. این بنای هشت متری در حدود 15 سال قبل از میلاد ساخته شده است. این اثر هنری با وزن 800 تن به بیش از 600 قسمت جداگانه برچیده شد و در سراسر اقیانوس اطلس حمل شد و دوباره مونتاژ شد.

 

معبد یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا

استفاده از طرح مکان‌های شناخته‌شده یا بکر بر روی ساک‌ دستی تبلیغاتی آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند

 

 

 

ستون یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

دو ستون سینیت به ارتفاع 23 متر و وزن هر کدام 222 تن توسط پاشا مصر و محمد علی نایب السلطنه در نوامبر 1830 به پادشاه فرانسه لوئی فیلیپ اهدا شد. او می‌خواست با یکی از عجیب ترین هدیه های دنیا از فرانسوی‌ها برای کمک آنها در مدرن‌سازی کشور تشکر کند. اروپایی‌ها اجازه داشتند که پاداش خود را انتخاب کنند و ابلیسک‌هایی را انتخاب کردند که در قرن سیزدهم قبل از میلاد ساخته شده بودند.

 

مجسمه آزادی یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا

 

فرانسوی‌ها می‌خواستند در صدمین سالگرد استقلال در 4 ژوئیه 1876، برای خوش‌آمدگویی خاص به ایالات متحده آمریکا یکی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا را بدهند. مجسمه آزادی یک پیکره عظیم زن به ارتفاع 46 متر بر روی یک پایه تقریباً به همان قد است. استاد حقوق و سیاستمدار ادوارد رنه لوفور دلابولیه و مجسمه‌ساز فردریک آگوست بار طرحی مجسمه آزادی را ارائه کرده بودند تا در اثری برادرانه اشتیاق خود را برای آزادی‌های آمریکا بیان کنند.

 

سخن پایانی

 

زندگی زمانی جالب‌تر می‌شود که همه چیز کمی غیرعادی شود و همین امر در مورد هدیه دادن نیز صادق است. هدایای کوچک باعث تقویت دوستی می‌شود، اما هدایای عجیب و غول پیکر به طور شگفت‌انگیزی اغلب لبخند را بر لبانمان می‌آورد. برای آشنایی با تعدادی از عجیب‌ترین هدیه‌های دنیا مقاله ما را مطالعه کنید.

 


7/ اردیبهشت/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف