WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدیه برای کارمند بانک چیست؟

بهترین هدیه برای کارمند بانک چیست؟

23/ آبان/1402

در مناسبت‌های خاص مانند عیدها بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها برای تبلیغ برند خود هدایایی برای سایر مؤسساتی که با آن‌ها در ارتباط هستند تدارک می‌بینند. یکی از این مؤسسات بانک‌ها هستند که با اکثر کسب‌وکارها همکاری می‌کنند. هدف اصلی دادن این هدایا ترغیب افراد برای همکاری دوستانه‌تر و یا معرفی بهتر برند است.


کارمندان بانک افرادی هستند که بیشترین تأثیر را در ترقی یک برند از کسب‌وکار دارند در نتیجه شناخت بهتر از اینکه چه هدایایی برای این افراد مناسب است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مطلب به بررسی بهترین هدیه برای کارمند بانک و ارائه ایده‌های خلاقانه در این زمینه می‌پردازیم.

چنانچه شما نیز رهبر کسب‌وکار هستید و برای تهیه هدایا برای بانک‌ها به دنبال ایده می‌گردید، تا آخر مطلب همراه ما باشید.

 

هدایای الکترونیکی


بهترین هدیه برای کارمند بانک می‌تواند از بین هدایای الکترونیکی انتخاب شود. برای استفاده از این وسایل بهتر است ابتدا بودجه موردنظر که برای این کار در نظر دارید را مشخص کنید سپس نام برند خود را بر روی محصول چاپ کنید و آن را به فرد موردنظر هدیه دهید.

انواع هدایای الکترونیکی عبارت‌اند از:

 

فلش مموری تبلیغاتی


نیاز به داشتن یک فلش مموری بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. شما به‌عنوان مدیر برند می‌توانید این فلش تبلیغاتی را در طرح موردنظر خود سفارش دهید. این طرح می‌تواند علامت تجاری شما باشد و یا نام برند را روی فلش حک کنید.

فلش مموری هدیه کارمند بانک

به دلیل استفاده مدام از فلش مموری‌ها فرد گیرنده هدیه با هر بار استفاده برند شما به او یادآوری می‌شود. همچنین می‌توانید فایل‌هایی که نیاز دارید برای تبلیغ کسب‌وکار به فرد ارائه دهید را روی این فلش‌ها ذخیره کنید تا فرد موردنظر هنگام باز کردن فلش روی سیستم مطالب موردنیاز را مشاهده کند.

 

پاوربانک تبلیغاتی


برای یک کارمند بانک شاید همراه‌داشتن و استفاده از کابل شارژر در محیط کار سخت باشد و باعث ایجاد شلوغی روی میز کار شود. در نتیجه هدیه‌دادن پاوربانک تبلیغاتی با چاپ نام برند بر روی آن می‌تواند در این مورد بسیار قابل‌توجه باشد. این وسیله تا سال‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

پاوربانک هدیه کارمند بانک

 

ماگ هیتر دار تبلیغاتی


نوشیدن چای در هر زمانی به‌صورت داغ و تازه آرزوی هر کارمندی است. کارمندان بانک اغلب به دلیل زیاد بودن حجم کار زمان کافی برای نوشیدن به‌موقع چای و یا نوشیدنی گرم را ندارند. در این حالت داشتن یک ماگ که بتواند نوشیدنی آن‌ها را گرم نگه دارد تا در هر زمانی که بخواهند آن را بنوشند، می‌تواند برایشان جالب باشد.

باتوجه‌به این مشکل هدیه‌دادن ماگ هیتر دار با نام برند کسب‌وکار می‌تواند تبلیغ بسیار عالی به شمار بیاید. شما می‌توانید به‌جای چاپ نام برند شعار تبلیغاتی خود را روی ماگ بنویسید.

از دیگر هدایای الکترونیکی می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • هندزفری وایرلس
  • شارژر وایرلس
  • لیوان هوشمند
  • ماگ میکسردار
  • چراغ‌مطالعه
  • ساعت هوشمند

 

ست مدیریتی تبلیغاتی بهترین هدیه برای کارمند بانک


چنانچه می‌خواهید یک هدیه رسمی و مدیریتی بدهید بهترین گزینه استفاده از ست‌های مدیریتی است. این ست‌ها می‌توانند دارای اجزای مختلفی باشند که شما باتوجه‌به سلیقه خود انتخاب می‌کنید. بر روی این ست نام برند شما باید نوشته شود تا فرد در صورت استفاده کسب‌وکار شما را به یاد آورد.

 

ست سررسید مدیریتی


سررسید می‌تواند یکی از نیازهای ضروری برای کارمند بانک باشد. این فرد می‌تواند برنامه‌های روزانه خود را در تاریخ مشخص شده یادداشت نماید تا در انجام آن‌ها به مشکلی برنخورد و یا موارد ضروری را فراموش نکند. این سررسید بهتر است همراه با یک عدد ‌قلم باشد.

 

ست سررسید ویژه کارمند بانک

 

ست تبلیغاتی


این ست می‌تواند شامل یک عدد پاوربانک، یک عدد خودکار فلزی و یک عدد فلش مموری یا هر ترکیب دیگری از هدایا با چاپ نام برند کسب‌وکار باشد. شما با هدیه‌دادن این ست نیاز فرد موردنظر برای دسترسی به وسایل الکترونیکی را برطرف می‌کنید. با توجه‌ به اقلام موجود در این ست بهترین هدیه برای کارمند بانک می‌تواند همین گزینه باشد.

ست تبلیغاتی ویژه هدیه کارمند بانک

علاوه بر موارد بالاست موردنظر شما می‌تواند ترکیبی از گزینه‌های زیر نیز باشد:

  • جا کارتی
  • جاکلیدی
  • هدفون
  • ساعت هوشمند

باتوجه‌ به بودجه و اهمیت تبلیغ برای برند می‌توانید ترکیب متفاوتی از این ست را انتخاب کنید.

 

ست خودکار و روان‌نویس بهترین هدیه برای کارمند بانک


بهترین هدیه برای کارمند بانک و یا هر فرد شاغل دیگری می‌تواند خودکار تبلیغاتی و یا به‌صورت کلی قلم باشد. این افراد در طول روز بیشترین استفاده را از این وسایل دارند. با ایجاد یک طرح تبلیغی مناسب از برند خود می‌توانید نام کسب‌وکارتان را برای همیشه در ذهن این افراد ماندگار کنید.

 

کتب نفیس تبلیغاتی


کتاب همواره بهترین گزینه برای هدیه‌دادن به هر فردی در هر سن و سالی است. کتب نفیس مانند قرآن، اشعار شاعران برجسته و... می‌تواند یک یادگاری ماندگار باشد. برند شما با هر بار مراجعه فرد به کتابخانه خود، یادآوری می‌شود.

 

کتاب سعدی نفیس ویژه کارمند بانک

 

ست فلاسک تبلیغاتی


یکی دیگر از ایده‌های بهترین هدیه برای کارمند بانک، ست فلاسک و لیوان است. این فلاسک‌ها در اندازه کوچک و قابل‌حمل تولید می‌شوند به‌گونه‌ای که به‌راحتی در کیف نیز جای‌داده می‌شوند. این فلاسک از ریختن چای و آب بر روی میز ناشی از خوردن دست به لیوان و... نیز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل هدیه‌دادن این ست با چاپ نام برند روی فلاسک می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

ست فلاسک هدیه کارمند بانک

 

لیوان، فلاسک و ماگ حرارتی


این اقلام بسیار کاربردی هستند و افراد در طول روز چندین بار از آن‌ها برای نوشیدن استفاده می‌کنند. با نوشتن نام برند و یا جمله‌ای که نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشد می‌توان در هر بار استفاده یادآوری نیز انجام شود. هدیه‌دادن این اقلام از نظر مالی نیز مقرون‌به‌صرفه است.

 

لیوان جادویی ویژه هدیه به کارمند بانک

 

جعبه پذیرایی


بهترین هدیه برای کارمند بانک می‌تواند یک جعبه پذیرایی شیک با طرح‌های مختلف سنتی باشد. این جعبه به دلیل قرارگرفتن روی میز کار فرد در دید سایر افراد نیز قرار می‌گیرد. با چاپ برند خود روی این جعبه‌های پذیرایی یک تبلیغ گسترده و ماندگار می‌توانید انجام دهید.

 

جعبه پذیرایی ویژه کارمند بانک

 

جا کارتی و جاکلیدی تبلیغاتی


این اقلام نیز به دلیل استفاده روزانه فرد می‌توانند بسیار موردتوجه قرار گیرند. قیمت مناسب و ابعاد کوچک و قابل‌حمل از ویژگی‌های بارز این هدایا هستند. به‌عنوان مدیر یک کسب‌وکار می‌توانید این اقلام را جداگانه و یا به‌صورت ست هدیه دهید.

 

موس پد تبلیغاتی بهترین هدیه برای کارمند بانک


کارمند بانک به دلیل استفاده مداوم از سیستم کامپیوتری نیاز به یک موس پد با کیفیت دارد. شما با هدیه‌دادن این موس پد و چاپ نام برند تجاری بر روی آن می‌توانید هم نیاز فرد را رفع نمایید و هم تبلیغ با ماندگاری و یادآوری بالا انجام دهید.

 

کابل شارژ تبلیغاتی


یکی دیگر از ایده‌ها برای انتخاب بهترین هدیه برای کارمند بانک کابل شارژ گوشی‌های هوشمند است. امروزه به دلیل استفاده زیا از گوشی همراه و نصب تعداد زیادی برنامه روی آن‌ها شارژدهی گوشی کم می‌شود. کابل‌ها می‌توانند در این موارد بسیار کاربردی باشند.

 

ماسک تبلیغاتی


در سال‌های اخیر با شیوع بیماری‌های ویروسی مانند کرونا استفاده از ماسک در محل کار بسیار رایج شده است. بانک‌ها به دلیل داشتن فضای کوچک و ازدحام زیاد مردم می‌تواند منبع مهمی برای ایجاد آلودگی‌های ویروسی باشد. ماسک‌های تبلیغاتی با چاپ نام برند درعین‌حال که نیاز کارمند بانک را برطرف می‌کند به‌عنوان یک منبع تبلیغاتی که در دید عموم است باید در نظر گرفته شود.

 

صنایع‌دستی


این نوع از هدیه برای مدیران کاربرد بیشتری دارد، زیرا آن‌ها می‌توانند این هدایا را به دیوار اتاق خود نصب کنند. صنایع‌دستی علاوه بر ارزشمندی که دارند به‌عنوان یک یادآور برند نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

 

میناکاری هدیه کارمند بانک

 

تمامی کسب‌وکارها تمایل دارند تا کارهای بانکی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند و همکاری صمیمانه کارمندان بانک را داشته باشند. در این صورت برای نشان‌دادن ارزشمندی این افراد تهیه هدیه‌های مناسب می‌تواند این همکاری را بهبود ببخشد.

بهترین هدیه برای کارمند بانک همان‌طور که در این مطلب بیان شد شامل موارد گوناگونی است. این هدایا بهتر است به‌گونه‌ای انتخاب شوند که یادآوری برند شما را برای زمان زیادی را انجام دهند. امیدواریم با خواندن مطالب بالا انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید.


23/ آبان/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف