WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
20 ایده برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

20 ایده برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه

17/ دی/1402

تبلیغات شرط دیده شدن یک کسب و کار است. امروزه به دلیل به وجود آمدن روش‌های مختلف تبلیغ و افزایش رقابت، بیزینس‌ها باید از راه‌های خلاقانه‌تری خود را به دیگران معرفی کنند. با این حال، یافتن راه‌حل‌های بازاریابی لزوما به معنای صرف هزینه‌های زیادی برای یک مشکل نیست؛ بلکه با اهدای هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌توانید با صرف هزینه کم کسب و کار خود را به همه معرفی کنید.


انتخاب کالاهای تبلیغاتی ممکن است کمی سخت باشد. از این رو، در این مقاله چندین ایده برای خرید این هدایا به شما معرفی کرده‌ایم. با ما تا انتها همراه باشید.

 

هدیه تبلیغاتی چیست؟


هدایای تبلیغاتی خلاقانه محصولات یا اقلامی هستند که به صورت رایگان به مشتریان یا مخاطبان هدیه داده می‌شوند و دارای لوگوی تجاری برای دیده شدن برند هستند. این هدایا می‌توانند کیف، شکلات، جاکلیدی، خودکار، چتر یا هر چیز دیگری باشند. برای انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به موارد زیر توجه کنید:

  • کیفیت؛ توجه داشته باشید که آن هدیه، کسب و کار شما را به همه معرفی می‌کند. پس باید دارای کیفیت لازم باشد.
  • قابل استفاده بودن؛ سعی کنید وسایلی اهدا کنید که کاربرد زیادی داشته باشند. هدیه دادن یک کالای کاربردی نام برند شما را همیشه جلوی چشم مخاطب قرار می‌دهد.
  • منحصر به فرد بودن؛ با دادن یک کالا یا محصول خاص به مشتریان، خاص‌ بودن برند خود را نشان دهید.
  • زیبا بودن؛ همه افراد زیبایی را دوست دارند و تمایل دارند از کالاهای زیبا استفاده کنند. اگر یک کادوی زیبا به آن‌ها بدهید، همیشه آن را نگه می‌دارند.
  • مقرون به صرفه بودن؛ هدیه تبلیغاتی شما نباید زیاد گران باشد که ضرر به دنبال داشته باشد.

 

20 ایده برای هدایای تبلیغاتی خلاقانه


می‌توانید اقلام زیر را به مشتریان یا مخاطبان خود هدیه داده و برند خود را تبلیغ کنید:

1. خودکار


یکی از هدایایی تبلیغاتی خلاقانه خودکار است. خودکار پرکاربرد، مقرون به صرفه و زیبا بوده و می‌تواند برند شما را به همه معرفی کند. با حک کردن اسم مخاطب خود این هدیه را به یک هدیه خلاقانه تبدیل خواهید کرد. در نظر بگیرید حکاکی لوگو یا آرم شرکت طرف مقابلتان هم ایده خوبی است.

 

خودکار حک شده با اسم

 

2. ست فلش، اسپیکر بلوتوثی و ابزار چندکاره


گاهی اوقات، مهمانان شما افراد شاخصی هستند. در این صورت، باید به آن‌ها هدیه‌ای شکیل و زیبا بدهید. ست فلش و خودکار در یک جعبه زیبا می‌تواند انتخاب خوبی باشد. ست هدیه نوا گزینه بسیار مناسبی برای مهمانان ویژه شما است. انواع دیگری از ست‌ها در سایت پیشکش وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توانید بهترین را برگزینید.

 

ست

 

3. ست فلاسک و لیوان


این نوع هدیه تبلیغاتی برای بسیاری از افراد پرکاربرد است. ست فلاسک و لیوان در جعبه مخصوص کادویی قرار گرفته و امکان حک شدن هر چیزی که بخواهید بر روی آن وجود دارد. به همین دلیل، ست فلاسک و لیوان جز هدایای تبلیغاتی خلاقانه است.

 

ست فلاسک و لیوان

 

4. پاوربانک


پاوربانک‌ها ممکن است گران به نظر برسند، اما برای مهمانان ویژه شما یک هدیه عالی هستند. همه ما به یک پاوربانک نیاز داریم تا در مواقع اضطراری گوشی و سایر وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنیم. به همین دلیل است که پاوربانک را از کاربردی‌ترین وسایل ساخته است. پس با هدیه دادن آن به مخاطبان خود هم کسب و کار خود را تبلیغ کرده و هم نیاز آن‌ها را برطرف کنید.

 

پاوربانک

 

5. فلش مموری


فلش را می‌توانید به دانشجویان، دانش آموزان و حتی کارمندان هدیه دهید. به طور کلی، طیف وسیعی از افراد وجود دارند که به این کالا نیاز دارند. همچنین، فلش‎ها تنوع بسیاری دارند؛ برخی از آن‌ها اشکال فانتزی مانند بشکه یا شخصیت‎های کارتونی دارند که آن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌کند. با سفارش فلش مموری اختصاصی با طرح دلخواه می‌توانید مطابق با نوع کسب و کار خود طرحی خاص انتخاب کرده و آن را به مهمانان و مخاطبان خود هدیه دهید.

 

فلش با طرح بشکه

 

6. اسپیکر


تقریبا همه از گوش دادن به موسیقی با صدا بلند لذت می‌برند، پس اسپیکر می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد. مخصوصا اگر کسب و کار شما در رابطه با لوازم الکترونیکی است، به مهمانان عزیز خود یک اسپیکر مینی جذاب بدهید. اسپیکری در تصویر مشاهده می‌کنید دارای LED است. این اسپیکر بعد از حک لیزری، لوگوی شما را به صورت نورانی شده نشان می‌دهد و بسیار خلاقانه و جذاب است.

سه طرف این اسپیکر امکان حکاکی دارد.

 

اسپیکر با ال ای دی

 

7. فولدر


فولدر از بیرون شبیه یک دفترچه جلد چرمی کوچک است، اما وقتی آن را باز می‌کنید می‌بینید که بسیاری از وسایل در آن قرار دارد. در فولدرها می‌توان جای خودکار، جای یادداشت، جای فلش مموری و حتی جای کارت نیز یافت. به همین دلیل، فولدرها معمولا همراه همیشگی انسان‌ها هستند. این وسایل یکی از بهترین نوع هدایای تبلیغاتی خلاقانه هستند، فقط کافی است نام شرکت را به همراه شعارتان روی آن حک کنید.

 

فولدر

 

8. ساک دستی


ساک‌های پارچه‌ای برای خرید و رفتن به پیکنیک یا ساحل مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کارمندان آن‌ها را سر کار نیز می‌برند. در کل یکی از پرکاربردترین وسایل روزمره هر انسانی هستند. به همین دلیل، با هدیه دادن آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را همه جا نشان دهید. ساک‌هایی که در سایت پیشکش وجود دارند، مانند ساک دستی با طرح ترمه، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند. هر کدام را که دوست دارید برای مخاطبان خود خریداری کنید.

9. تراول ماگ و فلاسک هوشمند


هیچ چیز مانند یک تراول ماگ باکیفیت نمی‌تواند مایعات را گرم یا سر نگه دارد. در مدرسه، دانشگاه، محل کار و حتی سفر، این ماگ‌ها می‌توانند طعم خوش یک چای گرم یا نوشیدنی سرد را به شما هدیه دهند. از سویی دیگر، این وسایل مقرون به صرفه هستند و می‌توانید آن را به عده زیادی هدیه دهید.

فلاسک هوشمند

فلاسک هوشمند دماسنج دار در سایت پیشکش، به شما دمای مایع را نشان می‌دهد. همچنین، بدنه استیل آن نیز دمای مایع را نگه می‌دارد. پس یک هدیه عالی برای مخاطبین شما است.

10. زیرلیوانی


زیرلیوانی در خانه، رستوران‌ها و تمامی شرکت‌ها مورد استفاده است. به دلیل پرکاربرد بودن و مقرون به صرفه بودنشان، می‌توانید به افراد زیادی هدیه دهید.

 

11. ماگ سرامیکی


اگر تعداد مهمانان شما زیاد است و نمی‌توانید تراول ماگ‌های گران به همه آن‌ها هدیه دهید، پس با دادن ماگ‌های سرامیکی جذاب آنان را خوشحال و کسب و کارتان را تبلیغ کنید. ماگ سرامیکی می‌تواند ساده یا قاشق‌دار باشد. خلاقانه ترین ماگ، ماگ جادویی است که در تصویر زیر می‌بینید. کافی است لوگوی خود را روی آن چاپ کنید، بعد از ریختن مایع داغ روی آن، طرح شما کم کم نمایان می‌شود.

 

ماگ جادویی

 

12. ساعت


ما برای مدیریت زمان خود بارها به ساعت نگاه می‌کنیم. این موضوع ساعت‌ها را همیشه جلوی چشم هر فردی قرار می‌دهد. به همین دلیل، با هدیه دادن یک ساعت، چه مچی چه دیواری، لوگوی شرکت خود را در معرض دید همه قرار دهید.

13. چراغ مطالعه


چراغ مطالعه نیز یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خلاقانه است که می‌توانید برای تبلیغ برند خود به مهمانان بدهید. چراغ‌های مطالعه متنوعی در سایت پیشکش موجود است. تنها با مراجعه به سایت یکی را انتخاب کرده و به مخاطبین خود هدیه دهید.

 

چراغ مطالعه

 

14. شارژر بی سیم ضدعفونی‌کننده


چنین شارژرهایی به صورت‌های مختلفی وجود دارند. برخی از آن‎ها دارای محفظه‌ای هستند که گوشی یا سایر وسایل در آن‌ قرار می‌گیرد. این دستگاه همزمان می‌تواند گوشی و سایر لوازم الکترونیکی را شارژ کرده و ضدعفونی کند. با هدیه دادن آن به مهمانان ویژه خود، نام شرکتتان را تا ابد در ذهنشان حک کنید.

 

شارژر وایرلس و ضدعفونی کننده

 

15. جا سوییچی


جاسوییچی چرم یکی از وسایل مقرون به صرفه و زیبایی است که می‌توانید به مهمانان هدیه دهید. با حک کردن نام کسب و کار بر روی قسمت چرمی، آن را به یک هدیه تبلیغاتی شیک تبدیل کنید.

16. آفتابگیر ماشین


آفتابگیر نیز یکی از وسایلی است که همیشه جلوی چشم افراد قرار می‌گیرد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری کردن بر روی آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاری بسیار عاقلانه و سودمند است. نام شرکت خود را بر روی آن، کسب و کارتان را به همه معرفی کنید.

 

آفتابگیر

 

17. تابلو


نام شرکت را روی تابلو یا قاب آن چاپ یا حک کنید. افراد با قرار دادن آن بر روی دیوار خانه یا محل کار، برند شما را به همه نشان خواهند داد.

18. کلاه


کلاه هم برای بزرگسالان و هم بچه‌ها قابل استفاده است. به همین دلیل، یک اکسسوری شیک و جذاب برای همه است. کلاه‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند و می‌توانند در هر رویداد تبلیغاتی به یک هدیه عالی تبدیل شوند.

19. گلدان میناکاری


گلدان یا بشقاب میناکاری اصالت و فرهنگ ایرانی را نشان می‌دهند. با دادن آن به مهمانان ایرانی و خارجی خود، زیبایی فرهنگ ایران را به خانه آن‌ها هدیه دهید.

20. جعبه پذیرایی


جعبه‌هایی که دارای جا و مکان‌های خاصی برای دمنوش، نسکافه، آجیل و شیرینی هستند، به جعبه پذیرایی معروفند. این جعبه‌ها می‌توانند چوبی، پلاستیکی و حتی شیشه‌ای باشند. همچنین، جعبه پذیرایی ترمه طرحی بسیار زیبا و سنتی دارد. به همین دلیل، یک هدیه تبلیغاتی عالی است.

 

جعبه پذیرایی

 

سوالات متداول


هدیه تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟ این هدیه‌ها باید باکیفیت، مقرون به صرفه، زیبا و پرکاربرد باشند تا مهمانان از آن استفاده کنند و آرم شرکت را در معرض دید قرار دهند.

چه چیزهایی را می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد؟ هدایایی مانند جاسوییچی، خودکار، کلاه یا ماگ به عنوان هدایای مقرون به صرفه و اقتصادی و اقلامی مانند پاوربانک، اسپیکر یا ست پاوربانک و فلش به عنوان هدایای گران‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 


در این مقاله با انواع اقلامی که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی به مهمانان پیشکش کنید، را به شما معرفی کردیم. می‌توانید از هدایای تبلیغاتی خلاقانه برای معرفی کردن برند خود استفاده کنید.


17/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف