WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
آشنایی با محصول جدید، شارژر وایرلس و ساعت رومیزی

آشنایی با محصول جدید، شارژر وایرلس و ساعت رومیزی

22/ فروردین/1403

محصول جدیدی که می­خواهیم معرفی کنیم، یک ساعت رومیزی است، یا شاید هم یک شارژر وایرلس با سرعت بالا، شاید هم یک تقویم است یا یک دماسنج!


نمی‌­خواهیم شما را با این جمله گیج کنیم اما محصول جدید دقیقا تک تک لوازم مذکور را در بطن خود جای داده و در آخر به یک شارژر وایرلس چند کاره تبدیل شده که در یک کلام، این محصول فوق­‌العاده است. ساعت رومیزی و شارژر وایرلس می­‌تواند هر انتظاری را که شما از یک ساعت دارید، برآورده کند. البته بگذارید از ویژگی خفن و بسیار هیجان ­انگیز دیگر این ساعت رومیزی و شارژر وایرلس رونمایی کنیم، لوگوی دلخواه شما می‌­تواند توسط نور LED روشن شود. با این حساب این محصول چند کاره، اختصاصی شنا خواهد بود و دیگران نیز به منحصرب­فرد بودن آن پی می­‌برند. با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول همه کاره آشنا شویم.

 

ساعت رومیزی با لوگوی نورانی

 

ساعت رومیزی و شارژر وایرلس

 

همان­طور که پیش از این هم گفتیم، ساعت رومیزی و شارژر وایرلس، در وهله اول یک ساعت است که در کنار نشان دادن زمان، قابلیت‌­ها و امکانات دیگری چون شارژ کردن، زنگ زدن یا آلارم، تقویم، نمایش دما و... را شامل می­‌شود. اگر بخواهیم کمی دقیق‌­تر مشخصات و امکانات این ساعت را بررسی کنیم، می‌­توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

امکانات ساعت رومیزی و شارژر وایرلس

  • ساعت رومیزی دیجیتال
    این ساعت دیجیتالی است و زمان به صورت دقیق و عددی به شما نمایش داده می­‌شود. با وجود این ساعت همه کاره دیگر نیازی نیست که با عقربه‌­های ساعت‌­های دیگر کلنجار بروید تا از زمان دقیق اطلاع پیدا کنید.

  • شارژر وایرلس با سرعت بالا
    شارژر وایرلس 15 وات، سرعت بسیار بالایی در شارژ کردن موبایل شما دارد. در این حالت گویا شما با خرید این محصول علاوه بر یک ساعت چند کاره، یک پاوربانک تهیه کرده‌­اید که در هنگام نیاز فورا به داد شما می­رسد و موبایل­تان را در سریع­ترین زمان ممکن شارژ می‌­کند.

  • آلارم
    یکی دیگر از ویژگی­‌های محبوب این شارژر وایرلس چند کاره که آن را برای میز اتاق خواب شما مناسب می­‌سازد، قابلیت آلارم است. شما می­‌توانید ساعت را برای زمان دلخواه کوک کنید تا با زنگ زدن شما را متوجه زمان مورد نظر کند. این ویژگی برای بیدار شدن از خواب بسیار مناسب است. این محصول دارای دو آلارم است که قابلیت Snooze نیز دارد.

  • تقویم
    خوب است اشاره کنیم که این ساعت افزون بر اعداد و ارقام مربوط به زمان، از تاریخ نیز سخن می­‌گوید و می­‌تواند در قالب یک تقویم، تاریخ را به شما نمایش دهد.

  • نمایش دما و رطوبت محیط
    نمایش دما و رطوبت نیز می­‌تواند از ویژگی­‌های منحصربه­‌فرد دیگر این ساعت رومیزی و شارژر وایرلس باشد. این شارژر وایرلس چند کاره برای شما نقش دماسنج را ایفا می­‌کند و دما و رطوبت محیط را به طور دقیق نشان می­‌دهد. با این ساعت می‌­توانید به راحتی متوجه تغییرات دمایی محیط شوید و در صورت لزوم برای رساندن درجه دما به شرایط مطلوب اقدام کنید.

  • هولدر موبایل
    قابل توجه است که است که ساعت رومیزی و شارژر وایرلس می­‌تواند در کنار شارژ کردن سریع و بی‌­دردسر موبایل، به عنوان یک هولدر موبایل یا پایه نگهدارنده موبایل عمل کند و در زمان­‌هایی که شما نیاز داشتید گوشی موبایل خود را در جایی قرار دهید، آن را نگه می‌­دارد و همزمان آن را شارژ خواهد کرد. در مواقع بسیاری پیش می­‌آید که موبایل شما در محیط کوچک اتاق گم می­‌شود و شما زمان هرچند کوتاهی را صرف پیدا کردن آن می­‌کنید، با وجود ساعت رومیزی و شارژر وایرلس که نوعی هولدر موبایل است، دیگر این دردسرها را تجربه نخواهید کرد. 

 

ساعت رومیزی و شارژر وایرلس

 

مهم‌ترین ویژگی شارژر وایرلس چند کاره، حکاکی لیزری بر روی LED

برای معرفی این ویژگی­ خاص و منحصربه‌­فرد شارژر وایرلس چند کاره، هیچ واژه­‌ای جز «مهم‌ترین!» نمی­‌توانست لُپ کلام را ادا کند. در سمت راست این محصول، قسمتی از صفحه جدا می­‌شود و حک لیزری روی آن قسمت اعمال می­‌شود. پس از نصب قسمت جدا شده بر روی صفحه محصول، LED موجود در زیر این قسمت، روشن شده و لوگوی شما به صورت نورانی نمایان می­‌شود. این موضوع این محصول را به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل کرده است.

 

شارژر وایرلس و ساعت

 

در نهایت لازم است ذکر کنیم که این محصول چند کاره با بسته بندی و جعبه بسیار شیک که پرینت رنگی و باکیفیت دارد به شما مشتریان عزیز تحویل داده می­‌شود. همچنین ساعت رومیزی و شارژر وایرلس LED دار با وجود تمام امکانات مذکور، قیمت مقرون­‌به­‌صرفه و کیفیت بی­نظیری دارد و شما می­‌توانید برای مدت زمان طولانی از این محصول کاربردی و شیک در منزل، اتاق خواب، محل کار و هر محیط دیگری استفاده کنید.


22/ فروردین/1403



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف