WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
25 هدیه رسمی برای همکار مرد

25 هدیه رسمی برای همکار مرد

22/ دی/1402

هدیه دادن به خودی خود امری دشوار است. حال اگر بخواهید به یک همکار مرد هدیه دهید، دشوارتر هم خواهد شد. اما نگران نباشید، ما در این لیست چندین هدیه رسمی برای همکار مرد را برای شما گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.


از جعبه شکلات‌های رسمی تا کمربندهای چرم، در این لیست پر از هدیه‌های جذابی است که می‌توانید به همکاران آقای خود هدیه دهید. پس با ما همراه باشید.

 

25 هدیه رسمی برای همکار مرد


هدایای رسمی زیر را به همکار آقای خود هدیه دهید و آنان را خوشحال کنید:

1. فلاسک و لیوان


اگر همکار شما ماشین دارد یا عاشق خوردن نوشیدنی حین کار یا مسافرت است، فلاسک و لیوان می‎تواند بهترین هدیه برای او باشد. ست فلاسک و لیوان در سایت پیشکش هم رسمی و هم زیبا است. همچنین، در طرح‌های مختلف وجود دارد.

 

فلاسک هدیه رسمی برای همکار مرد

 

2. آفتابگیر


همکار شما عاشق رانندگی است؟ پس آفتابگیر خودرو می‌تواند این کار را برای او آسان‌تر کند. آفتابگیر هم یک وسیله پرکاربرد است و هم می‌توان آن را هم به رانندگان مرد و هم زن هدیه داد.

 

آفتابگیر

 

3. ست کیف پول و کمربند چرم


بهترین هدیه برای هر آقایی، کمربند و کیف پول چرم است. این وسایل رسمی، زیبا و پرکاربر هستند. همین ویژگی‌ها ست کیف پول و کمربند چرم را به بهترین هدیه رسمی برای همکار مرد تبدیل کرده است.

 

ست کیف پول چرم

 

4. تراول ماگ


 تراول ماگ هم در مسافرت و هم در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماگ‌ها با داشتن بدنه استیل ضدزنگ می‌توانند مایع را تا مدت طولانی سرد یا گرم نگه دارند. همچنین، در سایت پیشکش رنگ‌ها و طرح‌های بسیاری از آن‌ها موجود است؛ به عنوان مثال، تراول ماگ دماسنج دار موجود است که دمای مایع را به شما نشان می‌دهد.

 

تراول ماگ هدیه همکار مرد

 

5. پاور بانک


پاوربانک می‌تواند یکی از بهترین هدیه‌ها برای همکار مرد باشد، زیرا هر وسیله الکترونیکی را در هر مکان و زمانی شارژ می‌کند. برخی از آن‌ها دو درگاه دارند و شارژ همزمان دو دستگاه با آن امکان‌پذیر است. با هدیه دادن یک پاور بانک البته نه پاوربانک تبلیغاتی به همکار خود، ترس از دست دادن شارژ تلفن همراهش را از او دور کنید.

 

پاوربانک

 

6. اسپیکر


اسپیکرهای شارژی و کوچک را می‌توان هر جایی همراه خود برد. در مسافرت‌ها و دورهمی‌های فضای باز یک اسپیکر که آهنگ‌ها را باکیفیت پخش کند، فضا را سرگرم‌کننده‌تر خواهد کرد.

 

اسپیکر

 

7. ست مدیریتی


ست مدیریتی می‌تواند هر چیزی باشد. در یک جعبه شکیل و زیبا فلش، پاوربانک، روان نویس، اسپیکر و هر وسیله‌‌ای به انتخاب شما وجود دارد. کافی است مشخص کنید که همکار شما چه وسایلی را بیشتر نیاز دارد. مطابق با آن ست مدیریتی دلخواهتان را سفارش دهید.

 

ست مدیریتی

 

8. شارژر فندکی


برای همکارانی که ماشین دارند یک شارژر فندکی بگیرید. این شارژرها همانند پاوربانک عمل می‌کنند با این تفاوت که مخصوص ماشین بوده و از برق آن استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به سایت پیشکش می‌توانید انواع آن را ببینید.

 

شارژر فندکی هدیه همکار مرد

 

9. ساعت هوشمند


اگر به سلامت آن‌ها اهمیت می‌دهید، یک ساعت هوشمند هدیه دهید. این ساعت‌ها با نشان دادن ضربان قلب، میزان خواب و دیگر پارامتر‌ها سلامتی شخص را از وضعیت بدن آگاه‌ می‌کنند. برای ورزشکاران نیز می‌تواند مفید باشد، چرا که میزان کالری سوزی را نیز نشان می‌دهد.

 

ساعت هوشمند

 

10. ماگ هیتردار


پشت میز نشین‌هایی که عاشق نوشیدنی داغ هستند، به یک ماگ هیتردار نیاز دارند. نعلبکی این ماگ‌ها همانند یک هیتر کوچک عمل کرده و چای یا قهوه شما را گرم می‌کند. برخی از ماگ‌های هیتردار به این صورت کار می‌کنند که به محض برداشتن لیوان خاموش و پس از گذاشتن آن روی هیتر روشن خواهند شد. این ماگ‌ تا ساعت‌ها مایع را گرم نگه می‌دارد و طعم نوشیدن یک چای داغ را به شخص هدیه می‌کنند.

 

ماگ هیتردار

 

11. ایرپاد


برخی از افراد دوست دارند حین ورزش، پیاده‌روی و حتی در ماشین به موسیقی گوش دهند. به همین دلیل، یک ایرپاد عالی که بتواند موسیقی را بدون نویزهای آزاردهنده پخش کند، هدیه بسیار مناسبی است. همچنین، ایرپادها به دلیل نداشتن سیم دیرتر خراب خواهند شد.

 

ایرپاد

 

12. ساعت مچی


اگر می‌خواهید یک هدیه مفید و کاربردی به همکار خود بدهید، ساعت مچی بخرید. ساعت‌های مچی طرح‌ها و اشکال مختلف دارند. به همین دلیل، بهترین هدیه رسمی برای همکار مرد هستند.

 

ساعت مچی

 

13. چراغ مطالعه


چراغ مطالعه هم روی میز و هم در جاهای دیگر خانه قرار می‌گیرد و به خواندن کتاب مورد علاقه، روزنامه و غیره کمک می‌کند. چراغ‌های مطالعه رسمی‌تر را برای هدیه دادن به همکار مرد خود انتخاب کنید. اینگونه آن‌ها به راحتی و بدون آسیب به چشمانشان می‌توانند کتاب‌های موردعلاقه خود را بخوانند.

 

چراغ مطالعه

 

14. عینک دودی


عینک دودی یکی از شیک‌ترین وسایل مردانه است. این عینک‌ها از چشمان ما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. با خرید یکی از این وسایل پرکاربرد سلامت چشمان همکارانتان را تضمین کنید.

 

عینک دودی

 

15. مخلوط کن


اگر همکار مرد شما به ورزش علاقمند است و دوست دارد اسموتی‌های خوشمزه امتحان کند، پس یک مخلوط کن شارژی مطمئنا او را خوشحال خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مخلوط‌کن شارژی این است که آن را می‌توان همه جا همراه خود برد.

 

مخلوط کن

 

16. گلدان


وجود گل یا هر چیزی که مربوط به طبیعت است، بر روی میز می‎تواند حس بهتری به ما بدهد. به همین دلیل، یک گلدان کوچک که گل یا کاکتوسی زیبا دارد بهترین هدیه رسمی برای همکار مرد است.

17. هدفون


هدفون نیز یک هدیه رسمی عالی برای عاشقان موسیقی است. اگر همکارتان از این که ایرپاد را در گوش خود فرو کند بیزار است، پس یک هدفون به او هدیه دهید.

 

هدفون

 

18. جعبه ابزار


برخی از آقایان عاشق تعمیر و دستکاری کردن وسایل هستند و داشتن یک جعبه ابزار مجهز برای آن‌ها مانند یک آرزو است. اگر از سرگرمی‌های همکار خود آگاه هستید پس می‌توانید یک جعبه ابزار به او کادو دهید.

 

جعبه ابزار

 

19. کوله پشتی


هدیه دادن کوله پشتی به عاشقان سفر و گشت و گذار، کاری بسیار هوشمندانه است. یک کوله پشتی جادار و باکیفیت برای سفرهای برون شهری به همکار آقای خود هدیه کنید تا لذت مسافرت برای او دوچندان شود.

 

کوله پشتی

 

20. فولدر


گاهی ایده‌هایی به ذهن ما می‌رسند و نیاز داریم آن‌ها را روی تکه‌ای کاغذ یادداشت کنیم. همچنین، کارت‌ها و برخی از یادداشت‌های ما نیز مدام گم می‌شوند. اگر همکار شما جز این دسته از افراد است، پس یک فولدر برای او بخرید. فولدرها همانند یک دفتر جلد چرمی هستند که جای کارت و یادداشت را در خود جای داده‌اند.

 

فولدر

 

21. جاسوییچی یا جاکلیدی


جاسوییچی نیز یک هدیه رسمی برای همکار مرد است. برای همکاران آقا بهتر است از جاسوییچی‌های چرمی استفاده کنید. همچنین، با حک کردن نام، روز تولد یا یک پیام تبریک بر روی قسمت چرمی، آن‌ها را هیجان‌انگیزتر کنید.

 

جاکلیدی

 

22. موس پد


موس پد از خراب شدن موس جلوگیری می‌کند و همچنین کنترل آن را نیز راحت‌تر می‌سازد. اگر همکارتان با موس کار می‌کند، یک موس پد جذاب با طرحی رسمی یا ساده می‌تواند هدیه خوبی برای او باشد.

 

 

موس پد

 

23. جعبه شکلات


همیشه نیازی نیست از هدیه‌های گران‌بها بهره بگیرید، گاهی یک جعبه شکلات نیز همکار شما را خوشحال خواهد کرد. این هدیه رسمی برای همکار مرد، می‌تواند تمام عاشقان شیرینی را خوشحال کند.

 

جعبه شکلات

 

24. شارژر بی سیم


شارژرهای بی سیم همه جا کاربرد دارند؛ در ماشین، محل کار، مسافرت و حتی خانه. کافی است گوشی را روی آن قرار داد تا به راحتی شارژ شود. همچنین، علاوه بر گوشی بقیه وسایل الکترونیکی مانند ایرپاد را شارژ خواهد کرد.

 

شارژر بی سیم

 

25. ساعت رومیزی


ساعت دیجیتال یا معمولی نیز یکی دیگر از هدایای رسمی برای همکار مرد است. ساعت رومیزی را می‌توان به هر شخصی با هر سن و سالی هدیه داد. اگر وقت کافی برای فکر کردن و خرید هدیه را ندارید، ساعت رومیزی دیجیتال زیبا بهترین انتخاب است.

 

ساعت رومیزی

 

سوالات متداول


بهترین هدیه رسمی برای همکار مرد چیست؟ این بستگی به سلیقه شخص دارد. با این حال، می‌توانید یک ماگ هیتردار، پاوربانک، ساعت هوشمندی یا کیف پول و کمربند به او هدیه دهید.

آیا هدیه دادن یک کوله پشتی به همکار مرد درست است؟ بله! اگر همکار شما عاشق مسافرت است، کوله پشتی یک هدیه عالی برای او است.

 

 


در این مقاله با هدیه رسمی برای همکار مرد آشنا شدیم. می‌توانید از ایده‌هایی که در این مقاله ذکر کردیم، برای همکار آقای خود یک هدیه عالی بخرید. فراموش نکنید که به سایت پیشکش سر بزنید و هدیه دلخواهتان و هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید و خریداری کنید.


22/ دی/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف