WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
15 هدیه مناسب برای روی میز کار

15 هدیه مناسب برای روی میز کار

13/ بهمن/1402

بهترین هدیه‌ها آن‌هایی هستند که کاربردی و مفید باشند؛ زیرا با هر بار استفاده ما را به یاد عزیزانمان می‌اندازند. اگر قصد دارید به یک کارمند، دانش‌آموز یا هر کسی که از میز کار زیاد استفاده می‌کند هدیه دهید، پیشنهاد ما برای شما این است که یک هدیه مناسب برای روی میز کار به او بدهید. چرا که پرکاربرد است و مدام شما را به یاد او می‌اندازد.


پس با ما همراه باشید تا 15 ایده مناسب برای روی میز کار را به شما معرفی کنیم. اگر هنوز نمی‌دانید چه چیزی باید بخرید، تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

 

هدیه مناسب برای روی میز کار


اقلام و وسایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد صرفا جهت ایده هستند. اما مطمئن باشید که با خرید یکی از آن‌ها بهترین هدایای تبلیغاتی را به شخص موردنظرتان خواهید داد.

1. خودکار


مطمئنا اولین چیزی که هر کس به آن نیاز دارد، خودکار تبلیغاتی است. برخی از خودکارهای رومیزی بسیار شیک و زیبا وجود دارند که هدیه‌ای زیبا برای روی میز هستند.

 

خودکار

 

2. ماگ


گاهی یک ماگ ساده سرامیکی هر کسی را خوشحال می‌کند، به خصوص اگر طرح دلخواه او رویش چاپ شده باشد. پیشنهاد می‌کنیم یک ماگ سرامیکی با طرحی که آن شخص دوست دارد، سفارش دهید و او را خوشحال کنید.

 

ماگ

 

3. ماگ هیتردار


اگر به نوشیدنی داغ مانند قهوه و چای علاقه دارد، ماگ هیتردار یک هدیه عالی برای او است. هیتر این ماگ‌ها به محض قرار گرفتن لیوان بر روی او روشن و به محض برداشته شدن خاموش خواهد شد. همچنین، می‌تواند ساعت‌ها مایع را گرم نگه دارد. به همین دلیل، بهترین هدیه مناسب برای روی میز کار است.

 

ماگ هیتردار

 

4. شارژر بی سیم


ممکن است شارژ گوشی وقت و بی‌وقت تمام شود. در این صورت داشتن یک شارژر بی‌سیم مانند آب حیات عمل می‌کند. کافی است شارژر را روی میز قرار داده و گوشی را روی شارژر بگذارد. در کمترین زمان ممکن گوشی شارژ خواهد شد. این شارژرها می‌توانند وسایل دیگر را نیز شارژ کنند. شارژر بی سیم به درد کسانی که در محل کار مشکل دسترسی به پریز برق و غیره دارند مناسب است.

 

شارژر بیسیم

 

5. موس پد


اگر شخص موردنظر شما از موس زیاد استفاده می‌کند، پس یک موس پد زیبا با طرح جذاب هدیه‌ای عالی برای او است. موس پدها از خراب شدن سنسورهای حرکتی موس جلوگیری می‌کنند و همچنین حرکت آن را نیز تسهیل می‌کنند. برخی از موس پدها با طرح‌های هیجان‌انگیزی در بازار موجود هستند. این هدیه را حتی به گیمرها نیز می‌توانید تقدیم کنید.

 

موس پد

 

6. سررسید


هر پشت میز نشینی به یک سررسید برای انجام کارش نیاز دارد. در این سررسید می‌تواند کارهای روزمره، ایده‌ها و هر چیزی که لازم دارد را یادداشت کند. پس یک سررسید زیبا به او هدیه دهید تا بتواند کارهای خود را مدیریت کند.

 

سررسید

 

7. جعبه دستمال کاغذی


دستمال کاغذی برای تمیز کردن میز و طیف گسترده‌ای از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس داشتن یکی از آن‌ها بر روی میز، بسیار لازم است. جعبه‌های دستمال کاغذی در طرح‌ها و مدل‌های بسیاری وجود دارند. با توجه به سلیقه شخص، یکی از زیباترین‌ها را انتخاب کنید.

 

جعبه دستمال

 

8. کوسن


برخی از کوسن‌ها روی قسمت نشیمنگاه یا تکیه‌گاه صندلی قرار می‌گیرند و نشستن را بسیار راحت‌تر می‌کنند. این برای آن دسته از افرادی که ساعات زیادی را پشت میز می‌گذرانند، بسیار مفید است. برخی از این کوسن‌ها دارای ماساژور نیز هستند و خستگی شخص را از بین می‌برند. اگر کارمند پشت میزنشین دارید، یک کوسن به او هدیه دهید.

 

کوسن

 

9. چراغ مطالعه


چراغ مطالعه به کار و مطالعه بهتر کمک می‌کند. پشت میزنشین‌ها ساعات زیادی را با لپ‌تاپ کار کرده یا کتاب‌های زیادی را مطالعه می‌کنند، حتما باید یک چراغ مطالعه داشته باشند تا به چشمانشان آسیب نرسد. چراغ مطالعه تبلیغاتی در طرح‌های فانتزی بسیار جذابی وجود دارند و با قرار دادن آن‌ها بر روی میز حال و هوای تازه‌ای به آن می‌دهند.

 

چراغ مطالعه

 

10. فولدر


فولدرها به کارت‌ها و یادداشت‌ها سروسامان می‌دهند. همچنین، با داشتن یک دفترچه یادداشت و خودکار کاربردی‌تر نیز شده‌اند. پس لازم است یکی از آن‌ها را بر روی میز داشته باشید. برخی از فولدرها دارای زیپ نیز هستند و درست مانند یک کیف می‌شوند. آن‌ها را می‌توان همراه خود همه جا برد. یک هدیه مناسب برای روی میز کار می‌خواهید؟ فولدرهای تبلیغاتی هم به صرفه هستند و هم کاربردی، یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

 

فولدر

 

11. ساعت رومیزی


مطمئنا کسی که وقت زیادی را پشت میز می‌گذراند، نیاز دارد زمان خود را مدیریت کند. یک ساعت رومیزی دقیق این امکان را به او خواهد داد. طرح‌های متنوع ساعت‌های رومیزی دست شما را برای انتخاب باز می‌کند.

 

ساعت رومیزی

 

12. نظم‌دهنده روی میز (اورگانیزر)


اگر شخص موردنظر شما میز شلوغی پر از وسایل دارد و همیشه از این که میز او جای کافی برای آن‌ها ندارد، با دادن یک نظم‌دهنده او را خوشحال کنید. نظم‌دهنده‌ها انواع گوناگونی دارند. بسته به این که آن شخص از چه چیزهایی بیشتر استفاده می‌کند، یک نظم دهنده عالی و زیبا به او هدیه دهید.

 

نظم دهنده روی میز

 

13. گلدان کوچک


دیدن گل‌ها و سبزه‌ها همیشه به همه ما احساس طراوت و تازگی می‌دهد. اگر شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید وقت زیادی را پشت میز می‌گذراند، فضای سبز کوچکی را به میز او هدیه کنید تا هر بار با نگاه کردن به آن خستگی از تنش بیرون برود. اگر گلدان رنگ روشن و طرح جذابی داشته باشد، بهتر است.

 

گلدان کوچک تبلیغاتی

 

14. تقویم


تقویم یکی هدیه مناسب برای روی میز کار و برای آن دسته از افراد است که به وقت و روزهای خود اهمیت می‌دهند. یک تقویم به شخص این امکان را می‌دهد که روزهای خود را مدیریت کند.

 

تقویم

 

15. جای بخور یا روغن معطر


کار با بوی خوش روغن معطر و جای بخور آسان‌تر است. طبق سلیقه طرف مقابل یک جای بخور یا روغن معطر به او هدیه دهید.

 

جای بخور و روغن

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول در خصوص هدایای مناسب برای روی میز کار را در این جا مشاهده می‌فرمایید:


هدیه مناسب برای روی میز کار کدام است؟

بسته به این که طرف چقدر از میز کارش استفاده می‎کند، می‌توانید ساعت رومیزی، ماگ یا یک موس پد زیبا خریداری کنید.

آیا دادن یک گلدان به کارمند مناسب است؟

بله! اتفاقا باعث بهتر شدن روحیه‌اش نیز می‌شود.

 

 


با هدیه مناسب برای روی میز کار آشنا شدید. هدیه دادن چنین وسایلی می‌تواند هم کاربردی باشد و هم مدام شما را به یاد آن‌ها بیاندازد. از این که با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. با مراجعه به سایت پیشکش می‌توانید هر هدیه‌ای را خریداری کنید.


13/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف