WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
بهترین هدایای سازمانی نوروز 1403

بهترین هدایای سازمانی نوروز 1403

19/ بهمن/1402

هدایای سازمانی همیشه عالی و هیجان‌انگیز هستند. درواقع، همه هدیه گرفتن را دوست دارند، به خصوص اگر آن هدیه پرکاربرد و زیبا باشد. هدیه سازمانی، به آن دسته از هدایا گفته می‌شود که یک شرکت برای بهتر شدن روابط بین مشتریان، کارمندان و مهمانان به آنان اهدا می‌شود. این هدایا تاثیر بسیار مثبتی بر وجهه شرکت دارند. به همین دلیل است که هر شرکتی باید در رویدادهای مختلف با یک انتخاب صحیح، این هدایا را به مخاطبانش اهدا کند.


انتخاب یک هدیه سازمانی مناسب بسیار مهم است، زیرا شرکت هم به عنوان تبلیغات و هم به عنوان انگیزه و پاداش برای مشتریان و کارمندان عمل می‌کند. این می تواند تعامل، رضایت و وفاداری مشتریان و کارکنان را به طور یکسان افزایش دهد. اما وقتی نامناسب انتخاب شود، هدیه سازمانی باعث اتلاف هزینه شده و حتی می‌تواند به اعتبار برند شما آسیب بزند.

 

انتخاب بهترین هدیه سازمانی


محصولات بسیار گسترده‌ای را می‌توانید به عنوان هدیه سازمانی به کارمندان، شرکا و مشتریان خود اهدا کنید. تقریبا هر محصولی را می‌توان سفارش داد تا برند شما و تصویری را که می‌خواهید به تصویر بکشید منعکس کند. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می‌کنید، هدیه سازمانی شما باید به عنوان معرفی‌کننده برندتان قابل تشخیص باشد، با نوع کسب و کار شما مرتبط باشد و برای مخاطبان هدف شما مطلوب باشد.

برای این کار، نکات زیر را رعایت کنید:

  • با کیفیت و بادوام: هدیه سازمانی برند شما را معرفی می‌کند، بنابراین کیفیت آن بسیار مهم است. هدیه شما هر چه ماندگارتر باشد، مخاطب از بیشتر از آن استفاده می‌کند. بنابراین، می‌تواند در معرض افراد بیشتری قرار گیرد.
  • پرکاربرد و پراستفاده: شما می‌خواهید از هدایای تبلیغاتی در مکان‌هایی استفاده شود که بیشتر مردم آن را ببینند. اگر مخاطبان شما فقط بتوانند از هدیه در خانه استفاده کنند، ممکن است یک هدیه ارزنده باشد اما قرار گرفتن در معرض شما با گیرنده اتفاق نمی‌افتد.
  • مطلوب و مفید: چیزی را ارائه دهید که مخاطب هدف شما آن را جذاب، مطلوب و مفید می‌داند. اگر آن را دوست داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند، این کار را انجام می‌دهند و خوشحال خواهند شد!
  • مرتبط با نام تجاری شما: به راحتی می‌توانید به سراغ چیزهایی بروید که مورد استفاده و پسند همه قرار می‌گیرند، اما اگر بتوانید چیزی را پیدا کنید که مرتبط با کسب و کارتان باشد، بهتر عمل خواهد کرد.
  • منحصر به فرد و به یاد ماندنی: از برند، رنگ‌ها و خلاقیت خود برای ایجاد چیزی منحصر به فرد استفاده کنید که برجسته شود. هر چه بتوانید توجه بیشتری را جلب کنید، بهتر است.
  • قابل تشخیص: از برند، رنگ‌ها و لوگوی خود به طور برجسته استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که کالا به عنوان هدیه سازمان شما قابل تشخیص است. اطلاعات تماس و آدرس رسانه‌های اجتماعی خود را درج کنید تا بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند.

 

ایده‌هایی برای هدیه سازمانی مناسب


با توجه به نکاتی که قبل‌تر ذکر کردیم، می‌توانید از اقلام زیر ایده گرفته و آن‌ها را به عنوان هدیه سازمانی به مخاطبان خود تقدیم کنید. این اقلام عبارتند از:

1. اسپیکر


اسپیکر‌ها در انواع اندازه‌ها و کیفیت‌ها موجود هستند. همچنین، طرح‌ها متنوعی نیز دارند. این ویژگی‌ها آن‌ها را به هدیه های سازمانی مناسبی تبدیل می‌سازد. البته اسپیکرها ممکن است کمی گران باشند، پس بهتر است توجه کنید که در چه رویدادی و به چه تعداد از افراد هدیه می‌دهید.

 

اسپیکر و شارژر وایرلس

 

2. پاور بانک


امروزه افراد بخش عظیمی از وقت خود را بیرون از خانه می‌گذرانند. در محل کار یا مسافرت، ممکن است امکانات کافی برای شارژ کردن تلفن‌های همراه خود نداشته باشند. این جا است که یک پاور بانک به درد می‌خورد. هر شخصی با هر شغل و جایگاهی که دارد به یک پاور بانک نیاز پیدا می‌کند. به دلیل پرکاربرد بودن این وسایل، آن‌ها همیشه در معرض دید افراد قرار می‌گیرند. پس برای خوشحال کردن مشتریان، کارمندان و شرکای خود یک پاوربانک تبلیغاتی به آن‌ها هدیه دهید.

 

پاوربانک

 

3. بخور سرد


دستگاه‌های بخور سرد نانو این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این دستگاه‌ها با شکستن مولکول‌های آب پوست را آبرسانی می‌کنند. دستگاه‌های بخور سرد نانو یک هدیه سازمانی عالی برای مناطقی با آب و هوای خشک هستند.

 

بخور

 

4. فلش مموری


فلش مموری برای دانشجویان، دانش‌ آموزان و همچنین کارمندانی که معمولا در حال جا به جایی اطلاعات هستند، بسیار واجب و ضروری است. همین سبب می‌شود که هنگام انتخاب هدیه سازمانی، ابتدا به فلش مموری فکر کنید. امروزه طرح‌های بسیار متنوعی از فلش مموری‌ها وجود دارد که این امر آن‌ها را برای هر رویداد و هر قشری مناسب می‌سازد.

 

فلش مموری

 

5. چراغ مطالعه


اگر مخاطبین خود را می‌شناسید و سعی دارید آن‌ها را به مطالعه دعوت کنید، یک چراغ مطالعه زیبا برایشان تهیه کنید. طرح‌های فانتزی برای مخاطبان خوش سلیقه به خوبی عمل می‌کند. همچنین، چراغ‌های مطالعه به زیباتر شدن دکوراسیون نیز کمک خواهند کرد.

 

چراغ مطالعه

 

6. ساعت هوشمند


هدیه دادن یک ساعت هوشمند به مخاطبین خود به آن‌ها نشان می‌دهد شما به سلامتشان اهمیت می‌دهید. ساعت‌های هوشمند با اندازه‌گیری پارامتر‌های سلامتی مانند ضربان قلب، میزان خواب، فشار خون و غیره می‌توانند به افراد درباره وضعیت بدنشان هشدار دهند. پس هنگام خرید یک هدیه، ساعت هوشمند را در نظر داشته باشید.

 

ساعت هوشمند

 

7. ماگ هیتردار


هیچ چیز مانند یک نوشیدنی گرم افراد را سرحال نمی‌آورد. همچنین، حین کار سخت است که فرد مدام نوشیدنی خود را گرم نگه دارد. پس یک ماگ هیتردار می‌تواند این مشکل را حل کند. ماگ‌های هیتردار به راحتی می‌توانند نوشیدنی‌ها را تا ساعت‌ها گرم نگه دارند. بنابراین، اگر قصد دارید به افراد پشت میزنشین یک هدیه عالی بدهید، ماگ‌های هیتردار را فراموش نکنید.

 

ماگ هیتردار

 

8. ایرپاد


ایرپادها تجربه گوش دادن به موسیقی را بدون نویزهای آزار دهنده به افراد می‌بخشد، پس یا هدیه دادن یک ایرپاد عالی و باکیفیت آن‌ها را خوشحال کنید. اگر کسب و کارتان درباره موسیقی و چیزی مربوط به آن است، ایرپادها بهترین گزینه برای شما هستند.

 

ایرپاد

 

9. ساعت رومیزی


ساعت‌های رومیزی یکی از هدایای مقرون به صرفه و پرکاربرد هستند و می‌توان آن‌ها را به تعداد زیادی از افراد تقدیم کرد. تنوع بیش از حد ساعت‌های رومیزی کار را برای شما آسان‌تر خواهد ساخت.

 

ساعت رومیزی

 

10. عینک آفتابی


عینک آفتابی نیز هدایایی اقتصادی، پرکاربرد و متنوع هستند. اگر رویدادی که برگزار می‌کنید در تابستان است، پس به راحتی می‌توانید یک عینک آفتابی زیبا به مشتریان یا مهمانان خود هدیه دهید.

 

عینک

 

11. خودکار تبلیغاتی


خودکار یک هدیه رسمی و بسیار حرفه‌ای است. این هدایا می‌توانند به شرکا و کارمندان نمونه داده شوند. کافی است لوگوی خود را روی آن‌ها درج کنید و آن‌ها را به شیک‌ترین هدیه سازمانی تبدیل کنید.

 

خودکار

 

12. تی شرت


اگر می‌خواهید یک هدیه سازمانی برای عده زیادی از افراد تهیه کنید و نمی‌دانید آن‌ها چه چیزی دوست دارند، پس هدیه دادن یک تی‌شرت می‌تواند ایده خوبی باشد. تی شرت‌ها هم برای بانوان و هم آقایان مورد استفاده هستند. برای این که مطمئن شوید همه آنان را دوست دارند، رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی یا توسی انتخاب کنید.

 

تی شرت

 

13. سررسید


سررسید‌ها در دسته هدایای سازمانی اقتصادی قرار می‌گیرند. مطمئنا با دادن یک سررسید به کارمندان، دانش‌جویان و دانش‌آموزان به آن‌ها کمک خواهید کرد زمان و روزهای خود را بهتر مدیریت کنند. همچنین، با صرف هزینه بسیار کم برند خود را به افراد زیادی معرفی کرده‌اید.

 

سررسید

 

14. تقویم


امروزه تقویم‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند و طرح‌های شگفت‌انگیز آن‌ها هر کسی را به وجد می‌آورد. همچنین، تقویم‌های رومیزی همیشه پیش چشمان همگان قرار دارند. پس با چاپ برند خود بر روی یک تقویم، کسب و کار خود را در اذهان نگه دارید.

 

تقویم

 

15. ماگ مسافرتی


ماگ مسافرتی برای کسانی که عاشق مسافرتند یا مدت زیادی را دور از خانه سپری می‌کنند، یک هدیه عالی است. مطمئنا کارمندانی را دیده‌اید که با یک ماگ مسافرتی پر از چای یا قهوه به سر کار می‌روند. این ماگ‌ها می‌توانند دمای نوشیدنی‌های سرد و گرم را حفظ کنند. یکی از نکات مثبتی که ماگ‌ها را به یک هدیه سازمانی مناسب تبدیل ساخته، کاربردی بودن آن بیرون از خانه است.

 

ماگ

 

16. جا کلیدی


یک جاکلیدی چرم و زیبا با لوگو و برند شما کافی است تا همیشه در یاد مشتریان و شرکای خود باقی بمانید. همانطور که می‌دانید امروزه همه ما به یک جاکلیدی برای نظم دادن به کلیدهایمان نیاز داریم. در خرید یک جاکلیدی به عنوان یک هدیه سازمانی کافی است یک طرح زیبا انتخاب کنید.

 

جاکلیدی

 

17. سطل زباله ماشین


این هدیه برای شرکت‌های خودروسازی یا لوازم جانبی خودرو مناسب است؛ چرا که به رانندگان امکان می‌دهد همیشه ماشین خود را تمیز نگه دارند. یک نکته مثبت درباره سطل زباله ماشین این است که به راحتی جمع شده و جای کمی می‌گیرد. مطمئن باشید با هدیه دادن یک سطل زباله ماشین به راننده‌ها، آن‌ها این وسیله را هرگز از خود دور نمی‌کنند.

 

سطل زباله

 

18. استند موبایل


یک استند موبایل در مواقعی که نمی‌توانید همزمان با گوشی خود کار کنید، گوشی شما را نگه می‌دارد. این ویژگی آن را به یک هدیه سازمانی عالی تبدیل می‌کند. این وسیله هنگامی که در هواپیما یا قطار هستید، تلفن شما ثابت نگه می‌دارد. همچنین، استندهای موبایل در اشکال و اندازه‌های مختلف برای همه انواع گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شوند. پس با توجه به بودجه خود آن‌ها را تهیه کنید.

19. کیف آرایش


این هدیه مخصوص خانم‌ها است. اگر کسب و کاری دارید که بیشترین مخاطبان شما را بانوان تشکیل می‌دهند، پس دادن یک کیف آرایش جادار و باکیفیت می‌تواند آنان را به مشتریان ثابت شما تبدیل کند. همچنین، توجه داشته باشید که خانم‌ها به زیبایی اهمیت بسیاری می‌دهند، پس یک کیف آرایش زیبا به عنوان هدیه سازمانی به آن‌ها هدیه دهید.

20. آینه جیبی


همانطور که پیشتر گفتیم یک هدیه سازمانی عالی، هدیه‌ای است که در بیرون از خانه کاربرد داشته باشد. آینه جیبی نیز یکی از همین هدایا است. هر شخصی، یک آینه به همراه خود دارد تا در مواقع لزوم از آن بهره ببرد. سعی کنید لوگوی برند خود را به صورت برجسته بر روی آینه چاپ کنید.

21. شارژر بی سیم


شارژرهای بی سیم هم در ماشین کاربرد دارند و هم در محل کار. اگر مهمانان ویژه‌ای دارید و می‌خواهید هر طور شده آن‌ها را خوشحال کنید، پس دادن یک شارژر بی سیم که همیشه همراه خود داشته باشند ایده بدی به نظر نمی‌آید. بد نیست بدانید، برخی از این شارژرهای وایرلس می‌توانند گوشی و سایر لوازم الکترونیکی را نیز ضدعفونی کنند.

 

شارژر وایرلس

22. کیف پول


کیف پول یکی دیگر از اقلامی است که می‌توان آن را به هر کسی هدیه داد. کیف پول‌ها به دلیل تنوع بیش از حدی که دارند، یک هدیه آسان برای مشتریان شما به حساب می‌آیند. پس اگر وقت کمی برای خرید یک هدیه سازمانی دارید، می‌توانید کیف پول را انتخاب کنید.

23. هدفون


همه ما موسیقی را دوست داریم و هر روز به موسیقی و پادکست‌های مختلف گوش می‌دهیم. این وسیله، به خصوص برای ورزشکاران یا کسانی که دوست دارند حین پیاده‌روی و کار به موسیقی گوش دهند، گزینه مناسبی است. هر چند هدفون‌ها هدایای کمی گرانی هستند و نیاز است شما برای خریدشان بیشتر هزینه کنید. پس سعی کنید آن‌ها را در رویدادهای خاص یا به کارمندان نمونه خود تقدیم کرده و آن‌ها را تشویق کنید.

 

هدفون

 

24. کلاه


کلاه نیز در بین هدیه های سازمانی مقرون به صرفه، طرفداران بسیاری دارد. می‌توانید یک کلاه زمستانی یا تابستانی با توجه به زمان هدیه دادن شرکتتان در نظر بگیرید. اگر قصد دارید یک کلاه به مهمانان خود هدیه دهید، بهتر است در چاپ لوگوی برند خود دقت به خرج دهید و زیباترین طرح و رنگ را برگزینید؛ چرا که کلاه‌ها معمولا خارج از خانه مورد استفاده قرار گرفته و افراد زیادی ممکن است برند شما را ببینند.

 

کلاه

 

25. جعبه شکلات


این هدایا ممکن است دائمی به نظر نرسند، اما برای قدردانی از کارمندان و مهمانان ویژه شما بسیار مناسبند. همچنین، اکثر افراد شکلات را دوست دارند و می‌توانید به هر فردی با هر سنی آن را کادو دهید.

 

جعبه شکلات

 

با ایده هدیه سازمانی آشنا شدید. حال می‌توانید به راحتی از این لیست و با توجه به نوع کسب و کار و رویداد خاص شرکتتان یک هدیه عالی در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که هدیه های سازمانی می‌توانند روابط را بهبود بخشیده و صمیمیت را افزایش دهند، این‌ها چیزهایی است که در محیط کار بسیار مهم هستند.

 

 

سوالات متداول

در این قسمت بعضی از سوالات متداول برای خرید هدایای سازمانی نوروز 1403 را ملاحظه فرمایید:


بهترین هدیه سازمانی نوروز 1403 کدام است؟


با توجه به کسب و کار شما و نوع مخاطبتان هدایا متفاوت خواهد بود، اما یکی از بهترین هدیه‌های سازمانی نوروز ست مدیریتی است. با توجه به سلیقه و بودجه شما اقلام داخل ست قابل تغییر خواهد بود.

 

هدایای اقتصادی و ارزان کدامند؟


این هدایا را معمولا هنگامی انتخاب می‌کنند که تعداد مخاطبین زیاد باشد. در این صورت، می‌توانید یک کلاه، جاکلیدی، فلش مموری، تیشرت، تقویم آینه جیبی و... را برگزینید.


19/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف