WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

بخور سرد رنگی تبلیغاتی

Promotional colorful Humidifier
بخور سرد رنگی تبلیغاتی
تصاویر محصول
بخور سرد رنگی تبلیغاتی 1 / 2
...
عکس‌های بیشتر
1 امتیاز    میانگین 5.0  از  5
امتیاز دهید!

بخور سرد رنگی تبلیغاتی

Promotional colorful Humidifier
بخور سرد تبلیغاتی کوچک همراه با نور
ناموجود
نیاز به راهنمایی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید

021 8830 8440
مشخصات و توضیحات

اگر شما هم از آن دسته کسب‌وکارهایی هستید که سلامتی مخاطبان و مشتریانتان، برای شما در اولویت است؛ از هدایای تبلیغاتی همچون دستگاه بخور سرد تبلیغاتی غافل نمی‌شوید. بخور سرد تبلیغاتی یک محصول بسیار کاربردی و در عین حال متفاوت است که افراد با گرفتن آن خوشحال خواهند شد. پس در خرید این هدیه تبلیغاتی متفاوت درنگ نکنید و نام خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار پیش رو در ارائه هدایای تبلیغاتی خاص، پر رنگ کنید.

زندگی شهرنشینی همراه با مشکلات و مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی برای شهروندان این دسته از شهرها است. یکی از مشکلاتی که در شهرهای بزرگ وجود دارد، آلودگی هوا و وجود ریزگردها بوده که تقریباً نفس شهروندان را می‌برد. کمبود اکسیژن باعث کمبود رطوبت در محیط می‌شود که همین دلیل سبب بروز سردرد، سوزش چشم، گلودرد، خستگی و... در افراد می‌شود. از این رو است که به افراد ساکن در این شهرها، توصیه می‌شود تا از دستگاه‌های بخور استفاده کنند تا مرهمی برای مشکلات آن‌ها باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که هدیه دادن دستگاه بخور سرد تبلیغاتی تا چه اندازه می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

 

با دستگاه بخور سرد تبلیغاتی، هوای برند خود را مطبوع کنید

 

اصولاً دستگاه‌های بخور به دو صورت طراحی و تولید می‌شوند. یکی از قدیمی‌ترین و مرسوم‌ترین این دسته از دستگاه‌ها، شامل دستگاه بخور گرم می‌شود که تقریباً در هر خانه‌ای یک نوع از آنها موجود بوده و در زمستان‌های سرد به برق زده می‌شود. بخور گرم، آب موجود در مخزن خود را با توجه به میزان توان مصرفی و حرارتی خود تبدیل به بخار گرم می‌کند که همین بخار گرم به مرطوب‌سازی محیط مدنظر کمک زیادی می‌کند. همانطور که گفته شد، اغلب افراد از این دستگاه‌ها بیشتر در فصول سرد سال استفاده می‌کنند تا رطوبت از بین رفته را جبران کنند. همچنین به علت بخار گرم دستگاه، می‌توان در داخل مخزن آن، داروهای گیاهی و درمانی ریخت تا توسط بخار آن در محیط منتشر شود.

در مقابل دستگاه‌های بخور گرم، دستگاه‌های بخور سرد وجود دارند که در چندین سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. دستگاه‌های بخور سرد، به علت آنکه بخار گرمی تولید نمی‌کنند به حرارت نیاز ندارند که از این رو در مصرف انرژی تا حدود زیادی صرفه‌جویی می‌کنند. این دستگاه‌ها به خوبی قادر به ایجاد رطوبت بسیار خوبی هستند که محیط را به خوبی تحت تأثیر قرار می‌دهند. یکدیگر از دلایل استفاده از بخور سرد، ایمنی آن است که به‌مراتب خطر کمتری دارد. به ویژه اگر در خانه کودک خردسال دارید، حتماً از دستگاه بخور سرد استفاده کنید تا از خطرات احتمالی بپرهیزید.

شما هم می‌توانید با هدیه دادن یک دستگاه بخور سرد تبلیغاتی سهم بزرگی در ایجاد هوای مطبوع و دل‌انگیز مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید تا با هر بار استشمام هوای خوش، یادی از شما کنند.

 

اهمیت هدیه دادن بخور سرد تبلیغاتی


دستگاه‌های بخور سرد تبلیغاتی اغلب دارای اندازه کوچکی هستند که همین اندازه کوچک، سبب کاهش وزن آن‌ها می‌شود. حمل‌ونقل این دستگاه‌ها بسیار آسان بوده و افراد می‌توانند آن را به راحتی در داخل کیف خود حمل کنند. این موضوع مسئله بسیار مهمی است، زیرا در این حالت افراد آن را با خود به محیط‌های جدید می‌برند.

تصور کنید در یک محیط بسته که تهویه چندان مناسبی وجود ندارد، فردی یک دستگاه بخور سرد از کیف خود خارج کرده و از آن استفاده کند. در حالی که دیگران مشغول باد زدن خود هستند، این فرد از هوا مطبوع اطراف خود لذت می‌برد. بی درنگ افراد حاضر در آن محیط خیره به این دستگاه شده و نام برند شما را روی بدنه محصول می‌بیند. این دقیقاً همان نقطه عطفی است که هر کسب‌وکاری به دنبال رسیدن به آن است. با یک هدیه ساده، برند خود را به هزاران فرد جدید معرفی کنید.

همچنین در مورد تأمین انرژی بخور سرد تبلیغاتی باید گفت، این دستگاه‌ها قابلیت اتصال به USB یا شارژر فندکی را دارند. دستگاه به راحتی به لپ‌تاپ متصل شده و کار می‌کند. علاوه بر این، امکان چاپ و حکاکی لوگوی یا اطلاعات دیگر برند شما روی بدنه این محصول وجود دارد.