WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی

راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی

7/ بهمن/1402

هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که از تی شرت‌ها خوشش نمی‌آید. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل است که اکثر شرکت‌ها آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان، مهمانان و مخاطبان خود هدیه می‌دهند. اگر شما هم به فکر خرید هدایای تبلیغاتی عالی هستید، تیشرت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما قبل از خرید آن، باید راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی را بدانید. پس تا انتها همراه باشید تا بتوانید روش‌های انتخاب بهترین تیشرت تبلیغاتی را یاد بگیرید.


انواع تی شرت تبلیغاتی


قبل از هرکاری، راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی ایجاب می‌کند که انواع تی شرت موجود در بازار را بلد باشید. انواع تی شرت‌های تبلیغاتی به شرح زیر است:

تی شرت عادی


این نوع تی شرت‌ها کلاسیک و ساده هستند. آن‌ها زیادی تنگ یا گشاد نیستند و برای اکثر تیپ‌های بدنی مناسب هستند. می‌توانید آن‌ها را هر جا که دوست دارید به تن کنید. در واقع تی شرت‌های عادی یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه تبلیغاتی هستند؛ چرا که با اکثر سلیقه‌ها هماهنگ هستند.

تی شرت اسلیم


برای کسانی که ظاهر مدرن‌تر و متناسب‌تر را ترجیح می‌دهند، تی‌شرت اسلیم بهترین گزینه است. این تی شرت‌ها با نام تی شرت‌های اندامی نیز شناخته می‌شوند، به این دلیل که به بدن شما می‌چسبند و زیبایی اندام شما را نشان خواهند داد. تی شرت اندامی، یک گزینه عالی برای افراد با هیکل ورزشی یا کسانی که می‌خواهند هیکل خود را به نمایش بگذارند، است.

تی شرت ورزشی


اگر شانه‌های پهن‌تر و کمر باریک‌تری دارید، تی‌شرت ورزشی برای شما طراحی شده است. همچنین، این تی شرت‌ها به دلیل جنس خاصی که دارند، برای ورزش مناسب‌ترند.

تی شرت‌های اور سایز


اشتباه نکنید، اورسایزها تنها برای افرادی که اندام درشتی دارند، نیست. امروزه بسیاری از افراد، چه لاغر و چه چاق، از تیشرت‌های اورسایز استفاده می‌کنند. این تیشرت‌ها آزاد و بلند هستند و معمولا برای بازارگردی مناسبند.

 

راهنمای سفارش تی شرت تبلیغاتی

 

راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی


برای این که بتوانید یک تیشرت عالی برای مخاطبان خود خریداری کنید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

جنس تی شرت


پارچه‌های تی شرت معمولا 100٪ پنبه، ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی، 100٪ پلی استر یا ترکیبی از الیاف مصنوعی، پنبه و ابریشم مصنوعی هستند. تیشرت‌های پنبه‌ای برای آب و هوای گرم ساخته شده‌اند، چرا که خنک‌تر هستند. با این حال، الیاف مصنوعی نیز مزایای خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال، ماندگارترند، پس از شستشو رنگ پس نمی‌دهند، تغییر سایز نمی‌دهند، چروک نمی‌شوند و در کل نگهداری آن‌ها آسان‌تر است.

تی شرت‌های ترکیبی معمولا از 50% پلی استر، 25% پنبه و 25% ابریشم مصنوعی ساخته شده‌اند. این تیشرت‌ها بادوام و راحت هستند و می‌توان گفت ویژگی‌های مثبت پنبه و پلی استر را دارند.

سعی کنید با توجه به کسب و کارتان هدایا را تقدیم کنید؛ به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما مربوط به ورزش است، می‌توانید یک تی شرت پلی استر هدیه دهید؛ تی شرت‌های پلی استر آب را به خوبی جذب می‌کنند و برای ورزش بسیار عالی هستند.

 

نوع بافت تی شرت


علاوه بر جنس پارچه، چیزی که اهمیت بسیاری دارد بافت آن است. معروف‌ترین بافت پارچه تی شرت‌ها به شرح زیر هستند:

  • بافت اینترلاک یا دوتایی؛ در بین سایر پارچه‌ها متراکم‌تر و بادوام‌تر هستند و همچنین مانند پارچه‌هایی نظیر جرسی فر نمی‌خورند. بافت یکپارچه اینترلاک سبب می‌شود تی شرت ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  • بافت جرسی؛ بافت‌های جرسی معمولا بین سایر بافت‌ها رایج‌تر هستند. اگر به بافت تیشرت دقت کنید، رگه‌های راه راهی خواهید دید. این بافت‌های راه راهی همان جرسی هستند. بافت‌های جرسی نازک‌تر هستند و ماندگاری چندانی ندارند. با این حال، برای تابستان بهترین انتخاب هستند.

 

طرح چاپ شده بر روی تیشرت


راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی به شما می‌گوید که به قابلیت چاپ شدن طرح بر روی تی شرت دقت کنید. اول از همه سعی کنید تیشرت تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید رنگ روشن داشته باشد و کاملا ساده باشد. همچنین، لوگو یا نام شرکت را با رنگ تیره روی آن چاپ کنید تا بهتر دیده شود.

سعی کنید همیشه تیشرت‎هایی انتخاب کنید که نهایتا دو رنگ در آن به کار رفته باشد. وجود رنگ‌ها و طرح‌های مختلف می‌تواند توجه را از لوگوی شما دور کند. توجه داشته باشید که اولین چیزی که همه به آن جذب می‌شوند، زیبایی تی شرت تبلیغاتی است. این که لوگو را چگونه و با چه رنگی چاپ کنید، اهمیت بسیاری دارد.

 

راهنمای خرید تی شرت

 

زمان هدیه دادن


برای این که بهترین تی شرت را به مهمانان و مشتریان خود هدیه دهید، یکی از بهترین کارها این است که مناسبت و رویداد را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال، شرکت شما می‌خواهد تی شرت‌های تبلیغاتی خود را در شب یلدا تقدیم مخاطبان کند. در این صورت، یک تیشرت ضخیم یا طرح زیبای یلدایی می‌تواند بیشتر در خاطره‌ها باقی بماند.

 

مقرون به صرفه بودن هدیه


همانطور که می‌دانید شما هدایای تبلیغاتی را برای این اهدا می‌کنید که کسب و کار خود را با هزینه کم تبلیغ کنید. پس اگر هدیه گران‌تر از حد باشد، نمی‌تواند برای شما سود داشته باشد. سعی کنید در عین انتخاب یک تی شرت با کیفیت، به قیمت آن نیز توجه کنید.

 

اندازه مناسب تی شرت تبلیغاتی


یکی از سخت‌ترین کارهایی که هنگام خرید تی شرت تبلیغاتی باید انجام دهید، انتخاب سایز مناسب است. این موضوع هنگامی که می‌خواهید تی شرت را به عده زیادی از افراد هدیه دهید، کاری بسیار چالش‌برانگیز است. تی شرت نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. همچنین، طول آستین‌های آن نیز باید در اندازه درستی دوخته شده باشد.

اگر قصد دارید تی شرت‌ها را برای مهمانان ویژه خود خریداری کنید، میانگینی از همه آن‌ها به دست آورید یا چندین تی شرت با چندین سایز خریداری کنید. اگر می‌خواهید تعداد زیادی تی شرت را به مشتریان بدهید بهتر است سایز مدیوم خریداری کنید.

 

تی شرت

 

خرید تی شرت تبلیغاتی یکی از هوشمندانه‌ترین کارها برای تبلیغ یک کسب و کار است. زیرا آن‌ها پرکاربرد، مقرون به صرفه و جذاب هستند. اگر می‌خواهید با هزینه کم بیزینس خود را تبلیغ کنید، لوگوی خود را روی تیشرت چاپ کرده و آن را به مشتریان وفادار و مهمانان خود هدیه دهید.

 

سوالات متداول

برخی از سوالات متداول در خصوص خرید تی شرت تبلیغاتی را در این قسمت بخوانید.


راهنمای خرید تی شرت تبلیغاتی کدام است؟

در خرید تی شرت باید به جنس و دوخت آن دقت خاصی داشته باشید؛ چرا که مطمئنا با اهدا کردن آن می‌خواهید ماندگاری بالایی داشته باشد و مخاطب بتواند تا مدت طولانی از آن استفاده کند.

انواع تیشرت کدام است؟

انواع تیشرت‌ها عبارتند از؛ تی شرت عادی، تی شرت اسلیم یا عادی و تی شرت اور سایز.


7/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف