WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.
25 ایده برای هدیه روز پسر

25 ایده برای هدیه روز پسر

29/ بهمن/1402

خریدن هدیه برای پسرها می‌تواند سخت باشد، چرا که هدیه‌های کمی هستند که آنان را خوشحال می‌کنند. به همین دلیل، برخی دست به خرید یک شی ساده و تکراری می‌زنند. اما این بار ما سعی کرده‌ایم که ایده‌های بهتری را برای شما جمع کنیم. ایده‌های فوق‌العاده‌ای که به شما در خرید هدیه روز پسر کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید تا 25 ایده برای هدیه روز پسر را بررسی کنیم.


چگونه یک هدیه برای روز پسر خریداری کنیم؟


قبل از این که به سراغ ایده‌ هدیه روز پسر برویم، بهتر است نکاتی را که در رابطه با خرید هدیه روز پسر باید بدانید، با هم مرور کنیم:

هدیه موردعلاقه‌اش را بخرید


اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، علایق و سلیقه شخص موردنظر شما است. اگر به او شی دهید که او دوست دارد و در واقع معمولا از آن استفاده می‌کند، در عین حال به او نشان خواهید داد که در مورد هدیه فکر کرده‌اید و به علایق و سلیقه او اهمیت می‌دهید.

برای این کار به اتاق و دیگر وسایل او توجه کنید. همچنین، می‌توانید به فیلم‌ها، سریال‌ها و حتی بازی‌های کامپیوتری او دقت کنید و یک وسیله مناسب برگزینید.

هدیه خنده دار یک انتخاب بامزه است


اگر شخص مورد نظرتان شخصی شوخ‌طبع و باجنبه است، با دادن یک هدیه بامزه او را بخندانید. از یک شوخی که فقط بین شما است، شروع کنید یا فقط به دنبال چیزی باشید که به معنای کلی خنده‌دار است. تی‌شرت‌هایی با شعارهای خنده‌دار، بازی‌های تخته‌ای عجیب یا چیزی که نام او را در بر دارد؛ به عنوان مثال، اگر اجاره‌نشین است، چیزی از سریال خانه‌ به دوش برایش بخرید.

هدیه‌ای بخرید که کاربردی باشد


این هدایا ممکن است چندان صمیمانه نباشند، اما مطمئن باشید آنان را خوشحال‌تر خواهند کرد. همچنین، شما را همیشه در خاطرشان نگه می‌دارند. این که بتوانید چیزی به او هدیه دهید که بدان نیاز دارد، می‌تواند باری از روی دوشش بردارد.

به عنوان مثال، اگر شخص موردنظرتان زمان زیادی را صرف وزنه‌برداری در باشگاه می‌کند، برای او یک جفت دستکش وزنه‌برداری بدون انگشت، چند شورت ورزشی یا حتی چند وزنه برای خانه‌اش تهیه کنید. این نوع هدایا نشان می‌دهد که شما به کاری که او انجام می‌دهد توجه می‌کنید.

چیزی به او هدیه کنید که به همراه دوستانش استفاده کند


بازی‌های دسته جمعی، یک ساز موسیقی یا هر چیز دیگری که بتواند به همراه دوستانش از آن استفاده کند، یکی از بهترین هدایا برای روز پسر است.

یک هدیه «مردانه» به او بدهید


پسرها از یک سن خاصی به بعد دیگر دوست ندارند همانند یک بچه با آن‌ها رفتار شود. پس با دادن یک هدیه مردانه می‌توانید به او نشان دهید که در نظر شما بزرگ شده و دیگر یک پسربچه نیست. به چاقوی جیبی، وسایل رانندگی، ساعت‌های مردانه فلزی و حتی کمربندهای شیک و رسمی فکر کنید.

 

ایده‌هایی برای هدیه روز پسر


این بار سعی کنید هنگام روز پسر یا هر مناسبت دیگری که قصد خوشحال کردن پسرتان را دارید، از ایده‌های زیر استفاده کرده و یک روز خاطره انگیز برای او بسازید.

1. ساعت هوشمند


هر پسری یک ساعت مچی جذاب را دوست دارد. حال اگر این ساعت، هوشمند باشد و بتواند کاری بیش از نشان دادن زمان انجام دهد، برای پسرها جذاب‌تر نیز می‌شود. یک ساعت هوشمند می‌تواند با اندازه‌گیری پارامتر‌های سلامتی مانند میزان خواب، میزان کالری سوزی و غیره به سلامت بیشتر او کمک کند.

 

ساعت هوشمند

 

2. اسپیکر


اگر پسر شما دوست دارد در اتاقش با صدای بلند آهنگ گوش دهد، پس یک اسپیکر می‌تواند او را خوشحال کند. اسپیکرها در انواع و قیمت‌های مختلف وجود دارد پس بسته به بودجه و سلیقه پسرتان یکی را برای او انتخاب کنید. اگر می‌خواهید اسپیکر را همیشه همراه خود داشته باشد، پس یک اسپیکر مینی گزینه بسیار مناسبی است.

 

اسپیکر

 

3. چراغ مطالعه


اگر شخصی که قصد دارید به او هدیه دهید، عاشق مطالعه است یا معمولا کارهایش را با نشستن پشت میزش انجام می‌دهد، یک چراغ مطالعه برای او می‌تواند هدیه‌ای هوشمندانه باشد. این می‌تواند یک هدیه عالی برای محصلان باشد.

 

چراغ مطالعه

 

4. پاور بانک


پاور بانک این روزها یکی از وسایل پرکاربرد بین جوانان است، به خصوص اگر عاشق مسافرت باشند. پاور بانک به راحتی گوشی موبایل و هر وسیله الکترونیکی دیگری را شارژ می‌کند، بدون این که نیاز باشد شارژر را همیشه به همراه داشته باشید.

 

پاوربانک

 

5. هودی


هودی‌ها بین همه اقشار و همه سنین پرطرفدار هستند. بسیاری از مردم بی‌صبرانه منتظر پاییز هستند تا هودی‌های مورد علاقه خود را بپوشند. این لباس‌ها برای پسران نیز یک هدیه جذاب و همچنین به صرفه است. کافی است طرح مورد علاقه او را بشناسید و هودی مورد نظرش را خریداری کنید.

6. کفش


پسرها معمولا به دلیل فعالیت بیشتری که دارند، زود به زود کفش‌هایشان خراب می‌شود. پس خرید یک کفش برای آنان هم خوشحال‌کننده است و هم هوشمندانه. سعی کنید با توجه به سن پسر خود، کفش را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، برای نوجوانان طرح‌های رنگی انتخاب نکنید.

 

کفش

 

7. ماگ هیتردار


این یک هدیه دیگر برای پشت میز نشین‌ها است. مهم نیست پسر شما محصل باشد یا شاغل، یک ماگ هیتردار همیشه به درد او می‌خورد. می‌توانید هیتر و ماگ را به صورت جداگانه خریداری کنید، اینگونه قادرید طرح ماگ مورد علاقه او را خریداری کنید.

 

ماگ هیتردار

 

8. ایرپاد


ایرپاد یک وسیله برای آن دسته از نوجوانان یا جوانانی است که عاشق موسیقی هستند. همه از گرفتن یک ایرپاد خوب خوشحال خواهند شد. پس اگر نمی‌دانید برای روز پسر چه چیزی بخرید، ایرپاد را انتخاب کنید.

 

ایرپاد

 

9. استند موبایل


استندهای موبایل همه جا کاربرد دارند؛ سر میز و حین دیدن فیلم، در قطار و اتوبوس، حین رانندگی و... به همین دلیل است که با خرید یک استند موبایل و هدیه دادن آن به پسر خود می‌توانید دنیا را به او بدهید. اگر شخص موردنظرتان معمولا در حال کار کردن با گوشی خود است، پس وقت را تلف نکنید و یک استند به او هدیه دهید.

 

استند موبایل

 

10. کیف پول


مهم نیست پسری که می‌خواهید برای او هدیه دهید، چند سال دارد، یک کیف پول همیشه برای او مفید خواهد بود. اگر می‌خواهید این هدیه را هیجان انگیزتر کنید، ست کیف پول و کمربند برای او بخرید.

 

کیف پول

 

11. شارژر بی سیم


شارژر بی سیم نیز همانند پاوربانک می‌تواند هر وسیله الکترونیکی را شارژ کند. این به خوبی یک هدیه باارزش برای آن دسته از افرادی است که بدون ایرپاد، گوشی و دیگر وسایل خود نمی‌توانند زندگی کنند. اگر شارژر بی سیم دارای چند درگاه باشد، به سادگی در مسافرت چندین دستگاه را شارژ خواهد کرد.

 

شارژر بی سیم

 

12. هدفون


تمیز کردن اتاق با یک هدفون آسان‌تر خواهد بود. با هدیه دادن یک هدفون به پسر خود می‌توانید او را مجاب کنید تا اتاقش را با علاقه بیشتری تمیز کند. همچنین، هدفون برای گیمرها و عاشقان موسیقی نیز یک هدیه ارزشمند به حساب می‌آید. خوشبختانه، امروزه هدفون‌های بسیاری در بازار موجود هستند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند.

 

13. فلش مموری


فلش مموری برای محصلان یک وسیله ضروری است، چرا که آن‌ها مدام در حال جا به جا کردن جزوه‌ها درسی الکترونیکی خود هستند. همچنین، به دلیل طرح‌های هیجان‌انگیزی که امروزه فلش‌ها دارند به یک هدیه بسیار جالب تبدیل شده‌اند. فلش مموری‌ها یک وسیله مقرون به صرفه و کاربردی است. پس اگر بودجه کافی برای خرید یک هدیه گران را ندارید، فلش مموری می‌تواند به شما کمک کند.

 

فلش

 

14. موس پد


موس پد یک هدیه روز پسر عالی برای کسانی است که بیشتر روز را پشت کامپیوتر خود می‌گذرانند. موس پد می‌تواند به خوبی از موس کامپیوتر محافظت کرده و کار کردن با آن را راحت‌تر کند. موس پدها در انواع شیشه‌ای، پلاستیکی و پارچه‌ای وجود دارند و همچنین اندازه‌ها مختلفی را دارا هستند. سعی کنید کمی سلیقه به خرج دهید و یک طرح فانتزی و عالی برای پسر خود انتخاب کنید. البته به علایق او نیز توجه کنید.

 

15. توپ


توپ بسکتبال، فوتبال یا هر توپ دیگری برای نوجوان ورزشکار شما یک هدیه گرانبها است. این می‌تواند او را مجاب به دنبال کردن رشته ورزشی مورد علاقه خود بکند.

16. فولدر


فولدرها همان دفترچه‌های جلد چرمی هستند که می‌توان در آن‌ها کارت‌ها، خودکار‌ها و تکه‌ کاغذهای مهم را نگهداری کرد. گاهی اوقات، فولدرها دارای فلش و شارژر نیز هستند که آن‌ها را پرکاربردتر می‌کند. این هدیه برای روز پسر می‌تواند هم اقتصادی باشد و هم هوشمندانه، زیرا معمولا پسرها در نظم‌دهی وسایل خود با مشکل مواجه می‌شوند. بنابراین، یک فولدر می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

 

فولدر

 

17. مینی پروژکتور


مینی پروژکتورها تجربه دیدن فیلم‌های مورد علاقشان را به آن‌ها می‌دهند. این پروژکتورها فیلم را روی یک پرده می‌اندازند. کافی است چراغ‌ها را خاموش کنید و در کنار خانواده از دیدن یک فیلم جذاب لذت ببرید. اگر شخص مورد نظرتان عاشق دیدن فیلم و سریال است، پس یک مینی پروژکتور می‌تواند او را از صمیم قلب خوشحال کند.

 

18. پازل


با هدیه دادن یک پازل جذاب با طرح دلخواه پسرتان، هم او را سرگرم کنید و هم به پرورش ذهنش کمک کنید. پازل‌های هزارتایی به اندازه کافی می‌توانند او را تمام تابستان سرگرم نگه‌ دارند.

 

پازل

 

19. موس بی‌سیم


این هدیه مخصوص افرادی است که با کامپیوتر کار می‌کنند. یک موس بی سیم کار با لپتاپ و کامپیوتر را راحت‌تر می‌سازد و همچنین بسیار شیک‌تر است. برای خرید یک موس بی سیم باید به موارد بسیاری توجه کنید. مهم‌ترین مورد شکل و راحتی موس است. توجه داشته باشید که شکل موس باید تخم مرغی شکل باشد تا بعد از مدت طولانی دست را آزار ندهد.

20. تی شرت


اگر وقت و هزینه کافی برای خرید یک هدیه گران‌ قیمت را ندارید، یک تی شرت باکیفیت و طرحی جذاب می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر تی شرتی که خریداری می‌کنید یک جنس خوب و راحت مانند پنبه داشته باشد و طرح مورد علاقه‌اش روی آن چاپ شده باشد، مطمئن باشید او را خوشحال خواهد کرد.

 

تی شرت

 

21. صندلی راحتی


صندلی راحتی می‌تواند هر شکلی که شما می‌خواهید، باشد؛ برخی از آن‌ها همانند یک توپ پرباد بزرگ هستند و برخی دیگر توشک‌های پر از اسفنج راحت دارد. در هر صورت، برای خرید یک صندلی راحتی باید به فضایی که قصد دارید آن را قرار دهید و همچنین قد شخص موردنظرتان توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

صندلی راحتی

 

22. عینک آفتابی


عینک آفتابی مارک‌ها و برندهای مختلفی دارد و هر برند ویژگی‌ها و اشکال مخصوص به خود را دارد. ابتدا از سلیقه شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید آگاهی پیدا کنید و سپس یک عینک آفتابی زیبا بخرید. عینک آفتابی می‌تواند در روزهای گرم تابستان که آفتاب گرم و سوزانی دارد، از چشمانشان محافظت کند.

 

عینک

 

23. کوله پشتی


این هدیه برای محصلان و همچنین آن دسته از پسران جوانی که عاشق مسافرت هستند، گزینه جذابی است. یک کوله پشتی جادار و محکم به او این امکان را می‌دهد که وسایلش را با اطمینان خاطر همراه خود هر جایی که می‌خواهد، ببرد. اگر می‌خواهید این هدیه را جذاب‌تر کنید، به فیلم‌ها، انیمه‌ها و بازی‌های رایانه‌ای او توجه کنید و طرح محبوب‌ترینشان را بر روی کوله پشتی چاپ کنید.

 

کوله پشتی

 

24. ادکلن


این اصلا درست نیست که می‌گویند «هدیه دادن عطر جدایی می‌آورد»، بلکه ادکلن و عطر نشان دهنده این است که شما قصد دارید یک پیام محبت‌آمیز به عزیزانتان بدهید. پسرها معمولا ادکلن تلخ را می‌پسندند. با این حال، قبل از خرید به خوبی از سلیقه او درباره عطرها مطلع شوید.

 

ادکلن

 

25. کیبورد گیمینگ


یک هدیه جذاب دیگر برای گیمرها! کیبورد گیمینگ با داشتن رنگ‌ها و سبک‌های متنوع یک هدیه هیجان‌انگیز برای عاشقان گیم و بازی است.

 

کیبورد گیمینگ

 

 


با بهترین ایده‌های هدیه برای روز پس آشنا شدید. امسال می‌توانید به جای هدایای ساده و تکراری، یک هدیه هیجان‌انگیز و زیبا به عزیزتان هدیه دهید. فراموش نکنید که سایت پیشکش می‌تواند بهترین هدایا را با منصفانه‌ترین قیمت و بهترین کیفیت برای شما فراهم کند. پس قبل از هر کاری به این سایت سر بزنید.

 

سوالات متداول

پرسش‌های متداول در خصوص هدیه روز پسر


بهترین هدیه برای روز پسر کدام است؟


این موضوع می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد. با این حال، باید قبل از خرید هدیه به سلیقه او و همچنین چیزی که او علاقه دارد توجه خاصی داشته باشید.

چگونه با بودجه کم هدیه عالی بخریم؟


نیازی نیست برای خریدن یک هدیه فوق العاده هزینه زیادی بپردازیم. توجه کنید که هدیه قرار است عشق شما را به او نشان دهد، پس قیمت آن اهمیتی ندارد. از بین هدایای مقرون به صرفه می‌توان به تیشرت، عینک آفتابی، هودی، فولدر و غیره اشاره کرد.


29/ بهمن/1402



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف