WhatsApp WhatsApp
این محصول به لیست سفارش شما اضافه شد.

لیست قیمت محصولات پیشکش

برای دانلود لیست قیمت محصولات پیشکش دکمه دانلود را بزنید.
دانلود لیست قیمت
تحویل به موقع
ضمانت کیفیت کالا
گارانتی هدایای الکترونیکی
7 روز هفته 24 ساعته
حک لیزر فوری




سررسید، تقویم، فولدر و دفترچه






هدایای تبلیغاتی

ما تولید کننده و وارد کننده عمده هدایای تبلیغاتی و گیفت‌های سازمانی هستیم. در سایت پیشکش گیفت شما تنوع بسیار زیادی از انواع هدایای تبلیغاتی را مشاهده می‌فرمایید که همگی با دقت خاصی انتخاب شده‌اند. از خودکار تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی گرفته تا هدایای تبلیغاتی سنتی ایرانی مانند میناکاری و کتب نفیس تبلیغاتی؛ مانند حافظ، خیام و سعدی. ما در پیشکش هدایای لوکس و مدیریتی را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌کنیم. برای شما که به فکر تمایز هستید هدایای تبلیغاتی خاص را در نظر گرفته‌ایم. مطمئن هستیم هر آنچه به آن نیاز دارید در پیشکش برای شما مهیا است. از انواع هدایای تبلیغاتی تا چاپ‌های گوناگون و حکاکی‌های بسیار با کیفیت همگی حتی به صورت فوری انجام می‌شوند.

 

سایت هدایای تبلیغاتی و خرید آنلاین

ما در سایت هدایای تبلیغاتی پیشکش، امکان ثبت سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی را فراهم کرده‌ایم. شما با بازدید از دسته بندی‌های مختلف، هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را بررسی خواهید کرد و با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا خواهید شد. امکان جست و جوی هدایای تبلیغاتی و یا فیلتر کردن انواع مختلف بر اساس قیمت یا حداقل تعداد سفارش نیز در سایت پیشکش فراهم شده است. اگر در هر قسمت نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، همکاران ما از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی، شما را راهنمایی خواهند کرد. البته تمام تلاش ما این است که اطلاعات و جزییات کامل و عکس‌های متنوع برای هر محصول قرار دهیم و حتی تا حد ممکن فیلم و عکس‌های چاپ شده محصول را بارگزاری کنیم تا تصویر بهتری از آنچه مایل به سفارش هستید به دست آورید. در صفحات هدایای مختلف، حداقل تعداد سفارش هدیه تبلیغاتی، زمان تحویل و مدت زمان گارانتی را مشاهده می‌کنید. این موارد باعث می‌شود تا راحت‌تر برای انتخاب هدیه تبلیغاتی خود تصمیم‌گیری کنید. برای هر محصول امکان ثبت سفارش آنلاین وجود دارد، اما امکان پرداخت آنلاین فعلا در سایت ما وجود ندارد. بعد از ثبت سفارش همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بررسی سفارش شما، شماره حسابی در اختیار شما قرار می‌دهند که از آن طریق می‌توانید نسبت به پرداخت مبلغ سفارش خود اقدام فرمایید.

 

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش گیفت

ما در هدایای تبلیغاتی پیشکش، به دنبال کیفیت، سرعت و تنوع بالا هستیم. تلاش ما این است که تک تک محصولات را به گونه‌ای انتخاب کنیم که به سلیقه همگان نزدیک باشد. ما به طور مداوم هدایای تبلیغاتی جدید وارد یا تولید می‌کنیم. همه مشتریان و مخاطبان ما از اینکه هدایای تکراری خرید کرده‌اند گلایه دارند و اینکه ما هدایای تبلیغاتی جدید در لیست خود قرار می‌دهیم باعث می‌شود که راحتتر و زودتر هدایای خود را انتخاب کنند. هدایای تبلیغاتی ما همگی در هنگام چاپ و بعد از آن و حتی قبل از ارسال نهایی بازرسی کیفیت می‌شوند تا مطمئن شویم زمانی که هدیه تبلیغاتی به دست مخاطب شما رسید، با چاپ عالی و بدون نقص باشد تا برند شما تا همیشه در ذهن مخاطب بماند. در ادامه نمونه‌ای از حکاکی لیزری خودکار فلزی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

هدایای تبلیغاتی فوری

ما برای هر رویدادی آماده‌ایم. اگر نمایشگاهی در پیش دارید یا به دنبال هدایای تبلیغاتی سال نو هستید، ما برای مشتریان ارزشمندتان هدیه‌ای مناسب در پیشکش پیشبینی کرده‌ایم. جدا از مشتریان، کارمندان و نیروی انسانی شما از با ارزشترین سرمایه‌های شما هستند. ما برای کارمندان شما نیز هدیه‌ای مناسب در نظر گرفته‌ایم. با هر بودجه‌ای هدایای تبلیغاتی با کیفیت و متنوع را از ما بخواهید. اگر فرصت کمی دارید ما بخش جدید هدایای تبلیغاتی فوری را راه اندازی کرده‌ایم. بعضی از محصولات تبلیغاتی را به صورت فوری ارائه می‌دهیم. منظور از فوری، از یک ساعت تا یک روز می‌باشد. پس اگر زمان کافی ندارید، نگران نباشید و سریعا با بخش هدایای تبلیغاتی فوری شرکت پیشکش تماس بگیرید.

 

هدایای تبلیغاتی نوروز 1403

برای نوروز 1403 هدایای تبلیغاتی جدیدی ارائه کرده‌ایم. از جمله آن‌ها ماگ هیتردار، ست فلاسک، ست سررسید و اسپیکرهای ال ای دی و غیره هستند. یکی از تغییراتی که امسال به وجود آورده‌ایم، در جعبه‌ها و بسته بندی‌هاست که بسیار شیک و ساده و با کیفیت هستند. برای هدایای امسال ست‌های تبلیغاتی خاص و جدید و متنوعی تهیه دیده‌ایم. دیگر هدایای سازمانی زمستان 1402 و هدایای نوروز 1403 را در لیست قیمت هدایای تبلیغاتی ما مشاهده کنید. هدایای تبلیغاتی نیز مانند همه اقلام دیگر با تورم دچار نوسان قیمت می‌شوند، اما تلاش ما این است که قیمت‌ها را تا حد امکان ثابت نگه داریم.

مورد دیگری که شاید دغدغه شما نیز باشد، زمان سفارش هدایای تبلیغاتی آخر سال است. برای سفارش هدایای آخر سال هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است. زمان پیشنهادی ما از اوایل زمستان است تا فرصت کافی برای همه چیز داشته باشید. با توجه به تراکم کار پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه سفارش خود را به روزهای پایانی سال نیاندازید.

 

هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی ما در شرکت پیشکش، ست مدیریتی است. ست‌های مدیریتی تبلیغاتی ما عموما شامل پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودکار، جا کلیدی تبلیغاتی و جا کارتی تبلیغاتی هستند که به تناسب بودجه و سلیقه شما قابل انتخاب شدن بوده و بر اساس سفارش شما در جعبه‌های ما چیدمان می‌شوند. ما در شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش در این زمینه بسیار خلاق و پیشرو هستیم و تلاش کرده‌ایم که با کیفیت‌ترین ست‌های تبلیغاتی را تهیه کنیم. ست‌های ما جزو پرفروش‌ترین محصولات تبلیغاتی هستند و معمولا شرکت‌ها پس از هر خرید مجددا تعداد بیشتری سفارش می‌دهند. این ست‌ها از جعبه‌های بسیار شیک و با کیفیت ساخته شده‌اند. در داخل این جعبه‌ها فوم‌هایی وجود دارند که روی آن با یک لایه جیر پوشانده شده‌اند که زیبایی کار را دو چندان می‌کنند. این فوم‌ها بر اساس سفارش شما با برش لیزر آماده می‌شوند و هدایای تبلیغاتی انتخابی شما داخل آن به زیبایی قرار می‌گیرند. ست‌های مدیریتی از انتخاب‌های بسیار هوشمندانه برای هدایای نمایشگاهی، همایش‌ها و هدایای نوروزی هستند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

واضح است که تنوع هدایای تبلیغاتی بسیار زیاد هستند و در هر حوزه‌ای این هدایا متفاوت هستند. مهم‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی، کیفیت و کاربرد آن است. توصیه ما این است که قبل از انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید. آیا هدیه تبلیغاتی شما مناسب شغل شما و شان طرف مقابلتان است یا خیر؟ شاید این سوال برایتان پیش بیاید که برای تهیه هدایای تبلیغاتی از کجا شروع کنیم؟ بهتر است قبل از هر اقدامی موارد و مراحل زیر را یکبار مطالعه کنید تا با پروسه سفارش، تهیه و تحویل هدایای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

 

 

سفارش هدایای تبلیغاتی را چگونه انجام دهیم؟

برای سفارش هدایای تبلیغاتی عموما مراحل زیر انجام می‌شوند:

1 مرحله اول بررسی کاتالوگ

بررسی کاتالوگ

ابتدا لیست هدایای تبلیغاتی شرکت پیشکش برای شما ارسال شده تا محصولات مختلف را ببنید و بررسی‌های ابتدایی را انجام دهید.
2 مرحله دوم مشاوره و انتخاب اولیه محصول

مشاوره و انتخاب اولیه محصول

سپس پرسش‌های خود را درباره هدایای تبلیغاتی مختلف با کارشناسان ما مطرح کنید و با مشاوره آن‌ها چند محصول را انتخاب و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید.
3 مرحله سوم ارسال رایگان نمونه و بررسی شما

ارسال نمونه و بررسی شما

پس از انتخاب محصولات، در صورت نیاز به دیدن نمونه‌های هدایای تبلیغاتی به دفتر پیشکش مراجعه کنید یا از مشاوران ما بخواهید تا آن‌ها را برای بررسی شما ارسال کنند.
4 مرحله چهارم صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

بعد از انتخاب نهایی هدایای تبلیغاتی و تصمیم گیری در خصوص تعداد آن‌ها، پیش فاکتور توسط کارشناسان ما صادر شده و برای شما ارسال می‌گردد.
5 مرحله پنجم اجرای طرح گرافیکی لوگو روی محصول

اجرای طرح گرافیکی لوگو روی محصول

پس از تایید پیش فاکتور و واریز 50% از کل مبلغ، اجرای طرح گرافیکی محصول و محل قرارگیری لوگوی شرکت شما توسط تیم طراحی پیشکش انجام خواهد شد.
6 مرحله ششم چاپ لوگو روی هدیه تبلیغاتی

چاپ لوگو روی هدیه تبلیغاتی

سپس عملیات چاپ روی هدیه تبلیغاتی شما انجام می‌شود. در این مرحله به درخواست شما امکان ارسال تصویر اولین نمونه چاپ شده برای بررسی و تایید وجود دارد.
7 مرحله هفتم تحویل کار

تحویل کار

پس از اتمام عملیات چاپ و بسته بندی، هدایای مورد نظر شما در محل درخواستی (تهران یا شهرستان) تحویل خواهد شد. البته در نظر داشته باشید هزینه ارسال بسته‌ها به عهده شماست.

 

ما در پیشکش به این موضوع آگاه هستیم که سفارش هدیه تبلیغاتی پروسه‌ای سخت و پراسترس است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم این پروسه را برای شما امری راحت و خوشایند کنیم. ما به کیفیت، دقت و سرعت پایبند هستیم و سفارشات شما را بدون تاخیر تحویل خواهیم داد.

 

بهترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی

 هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند و دسته بندی آن‌ها برای هر شرکت متفاوت است. یکی از انواع دسته بندی هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، هدایای تبلیغاتی با قیمت متوسط و هدایای تبلیغاتی لوکس یا گران قیمت هستند. البته هدیه‌های تبلیغاتی را به دسته‌های عمومی، کارشناسی و مدیریتی نیز تقسیم بندی می‌کنند. ما در شرکت پیشکش با توجه به سفارشات مشتریانمان به این نتیجه رسیده‌ایم که دسته بندی زیر را مد نظر قرار دهیم. البته ممکن است در زمان‌های مختلف بسته به شرایط انواع دیگری از هدایای تبلیغاتی به این دسته بندی اضافه شود. به طور مثال در هنگام انتخابات هدایای تبلیغاتی انتخاباتی به این دسته بندی اضافه می‌شود یا به طور مثال امکان دارد در زمان پاندمی‌های مختلف محصولات تبلیغاتی مختلفی به این دسته بندی اضافه شود که دائمی نیستند.

 

1. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

 این هدایا عموما به منظور ارائه در نمایشگاه‌ها به منظور جذب مخاطبان به غرفه و یا یادگاری به بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند. هدایای نمایشگاهی عموما ارزان قیمت هستند. انواع هدایای نمایشگاهی خودکار تبلیغاتی، لیوان، کلاه، جاکارتی، جاکلیدی و... هستند. این هدایای تبلیغاتی در تیراژهای بالا تهیه شده و در نمایشگاه‌ها و یا همایش‌ها استفاده می‌شوند. به تازگی و با توجه به برگزاری دوباره نمایشگاه‌ها پس از یک دوره تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مجددا استقبال زیادی از این هدایا خواهد شد.

 

2. هدایای تبلیغاتی کارشناسی

 این هدایا که عموما در دسته هدایای الکترونیکی نیز قرار می‌گیرند به طور کلی برای ارائه به مخاطبانی خاص تهیه می‌شوند. هدایای تبلیغاتی همچون پاوربانک، فلش مموری، چراغ مطالعه، بخور سرد، فلاسک و... از این جمله هستند. این هدایا به نسبت گروه قبل گرانتر هستند اما بسیار تاثیرگذار و کاربردی هستند. با ارائه این نوع از هدایای تبلیغاتی به مدیران میانی و کارشناسان شرکت‌ها تاثیرات فراوانی در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد.

 

3. هدایای تبلیغاتی مدیریتی

 این نوع از هدایا، جز هدایای تبلیغاتی بسیار لوکس هستند. هدایای مدیریتی به طور قطع باید هدایایی با کیفیت و ارزشمند باشند. هدایای چون ست مدیریتی، کتب نفیس مانند حافظ و خیام و سعدی و... هدایایی از این دست هستند. به خاطر داشته باشید به مدیران هدایای تبلیغاتی ارزشمند، کاربردی و با کیفیت ارائه دهید در غیر این صورت از آن استفاده نخواهند کرد. اگر هدایای مدیران با کیفیت مناسب و مهمتر از آن بسته بندی زیبا و لوکس ارائه نشوند به جای تبلیغ، ضد تبلیغاتی خواهد شد و به کسب و کار خود صدمه خواهید زد.

 

4. هدایای ویژه خودرو

 هدایای تبلیغاتی که در خودروها کاربرد دارند فراموش نشدنی هستند. هدایایی مانند شارژر فندکی، آفتابگیر تبلیغاتی، سطل آشغال داخل خودرو، تراول ماگ و... از این دست هدایا هستند. به کسانی که کسب و کارشان به هر نحوی به خودرو و اتومبیل ربط دارد پیشنهاد می‌شود حتما از این هدایا استفاده کنند. البته در نظر داشته باشید لزوما نباید کسب و کار شما مربوط به خودرو باشد تا یک شارژر فندکی یا یک شارژر وایرلس خودرو هدیه دهید! به هر حال هر کسی خودرو دارد و از آن بعدا داخل ماشین خود استفاده خواهد کرد. رمز تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی، کاربردی بودن و با کیفیت بودن هدیه تبلیغاتی است.